hey allemaal,
weer na een week belde hij weer. het is zo moeilijk om hem aan de tel te hebben.
maar ik denk dat het beter is als het over is want zo ben ik echt niet gelukkig.
eerst ging altijd alles goed hij smste iedere dag maar sinds dat ik terug was in nl. de laatste x (nov.) is het allemaal veranderd.
ik moet het hem alleen nog gaan vertellen dat ik niet meer wil. maar van de ene kant denk ik dat hij is niet zo mee zal zitten want anders laat hij wel wat meer van zijn eigen horen en op msn komt en vooral omdat hij over een paar weken het leger in moet dan lijkt mij dat je elkaar nog zo veel mogelijk wilt zien op msn.
@Brenda ik begrijp je niet verkeerd hoor je.
en de rest ook allemaal bedank voor jullie reacties.
sterkte ermee meissie. het is en blijft toch moeilijk een punt achter je relatie te zetten.ook al is deze nog zo slecht.het is toch een stukje van jezelf dat achterblijft. maar ja ongelukkig in een relatie zitten is nu ook niet wat we willen hebben.
Ik hoef mijn turkse partner gelukkig niet meer te missen wij wonen nu sinds 1 jaar samen in België
zeki-rebecca: dat is echt een stuk beter he? als je samenwoont met je turkse partner:slywink: ik zou niet meer zonder hem kunnen:smile:
Ik ben hier alweer een tijdje niet meer geweest. Mijn vriend en ik zitten op dit moment te wachten op een oproep van het leger. Niet de leukste periode en ook zeker niet de makkelijkste. We zijn nu 1,5 jaar bij elkaar en willen er echt voor gaan samen, maar dat stomme leger zit echt gigantisch in de weg. Het lijkt me dan ook heerlijk om het achter de rug te hebben en samen een toekomst op te bouwen, zoals jullie (zeki-rebecca en missmariska01) reeds zijn begonnen.
Aan Jornao en Sunshine1960 (en alle andere),
Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie nog iemand gesproken?
Had bijna 4 jaar een vriend in Side. Dus heel veel heen en weer gereisd.
Nu heb een Turkse lover die uit Konya komt, in de zomer in Side werkt, maar in de winter gewoon in Parijs woont. Heeft ook Frans paspoort. Het lijkt meer eenvoudig, maar dat blijkt in de praktijk toch wel lastig. De TGV is ook behoorlijk prijzig.
Toch is het makkelijker, omdat hij in oktober en met Kerst gewoon hier is geweest en ik tussendoor naar Parijs ben geweest.
Nu is hij naar Konya, omdat baba erg ziek is. Dat is wel jammer.
Zal ook maar eens mee gaan doen! Heb ook al een eeuwigheid niet meer gepost! Laptop gecrasht, maar ben weer helemaal back online!
Sinds 5 jaar een relatie met mijn lief en nog steeds erg gelukkig en verliefd! 3 zomers samen doorgebracht in Turkije (Gümbet) en heel wat weekjes weken en maanden in Istanbul. We zijn bezig voor een visum (wat eerder is geweigerd ivm vestigings gevaar) en hopen dan eindelijk de knoop door te hakken waar te gaan wonen. Nederland Of Turkije…
Hans wat leuk om jou ervaringen te lezen! Idd bij mij komt ook niemand aan mijn katten!! Enne ik blijf wel weg uit de keuken, dat mag hij namelijk allemaal doen, kan veel beter koken dan ik!
Karin, moeilijk moeilijk, wat ik nu ga zeggen klinkt waarschijnlijk heel hard maar ik zeg het met de beste bedoelingen… Ik denk dat je aan het lijntje gehouden word, dat hij jou een beetje warm probeerd te houden voor de momenten waarop hij je nodig heeft! Je zegt dat je er een einde aan wilt breien maar dat je het hem nog niet verteld hebt… Ik zou zeggen verspil er geen energie meer aan!
Tot de volgende keer…
Hallo rodemi,
Het gaat heel goed.
Ja ik heb hem nog 1 keer gesproken, en dat was heel leuk.
Verder spreek ik hem nu vaker
Hoi Jornao,
Fijn hoor dat je weer contact hebt. Maakt het allemaal weer wat gezelliger!
groetjes Rodemi
Ja zeker wel
Hallo allemaal, allereerst iedereen alle goeds gewenst voor 2008! Ik ben een tijdje niet in de lucht geweest doordat ik niet in m’n eigen huis zit, ben aan het heen en weer pendelen totdat er een definitieve oplossing is wat betreft huisvestingsprobleem. Verder heb ik (helaas) nog steeds niets gehoord, de twee maanden zijn nu ruim voor de helft voorbij. Hoop dus snel iets te horen van hem, heb het ook heel hard nodig merk ik. Ik hou jullie op de hoogte!
Lieve groeten, sunshine
Hoi Sunshine,
Leuk dat je er weer bent! Maar ik snap je verhaal niet meer zo goed… Heb je nu al 2 maanden niets meer van je turkse vriend gehoord?
Liefs
Hoi Roma25,
Ik heb, sinds hij in dienst ging op 21 november, inderdaad niets meer gehoord van Nurye, maar dat schijnt vrij normaal te zijn heb ik begrepen. Ik verwacht zo tegen eind deze maand iets te horen. Hoop dat het zo weer duidelijk is!
Liefs
Ja! Nu begrijp ik het weer
Ik hoop dat je snel weer wat hoort!
hey sunshine ik zie dat je online bent…ondertussen al iets gehoord?
Hoi Filiz,Nee, nog steeds niets gehoord. Maar de 2 maanden zijn ook nog niet om he? Ik tel de dagen af op dit moment en hoop er het beste van. Je wordt toch wat onzeker als je zo lang niets hoort.Verder snap ik niets van de computer hier in het huis waar ik momenteel ben. Krijg maar geen verbinding met msn, maar toch ben ik blijkbaar wel online… Zal wel aan mij liggen.Groeten,Sunshine
Jeetje, dat lijkt me heel erg moeilijk als je al bijna 2 maanden niks van je vriend gehoord hebt, terwijl hij in het leger zit. Ik hoop voor je dat je snel wat gaat horen. Mijn vriend moet waarschijnlijk in mei het leger in, maar ik hoop van harte dat ik niet 2 maanden hoef te wachten, voordat hij contact kan opnemen.
Dece, 21 november was zijn eerste dienstdag. Nu is het 11 november, dus in principe nog 10 dagen, hoewel hij het over een basistraining van 75 dagen totaal had. Je kunt je voorstellen dat ik inderdaad aan het aftellen ben. Ga er vanuit dat als jouw vriend het leger in gaat, je ook de eerste 2 maanden niets van hem hoort. En ik zei al eerder, ik krijg nu inderdaad wel last van twijfels. Niet zozeer over mijn gevoelens, maar meer over die van hem. Als hij inderdaad na afloop van de basistraining contact opneemt, dan kan ik pas zeker zijn van zijn gevoelens voor mij. Dus, tot die tijd: afwachten en hopen…
Liefs, Sunshine
YES, HIJ IS EINDELIJK WEER ONLINE! Ben nu met hem aan het praten. Zo blij…