So da’s een goede prijs zeg… Ik kom niet lager dan 640 euro bij Emirates via Cheaptickets.nl Of is het een enkeltje?
Wij willen een last minute nemen in juli naar Thailand… Is dit verstandig of moet ik echt al gaan zoeken? Want de meeste aanbiedingen lopen tot en met 28 juni… HELP… Wil echt zo graag naar Thailand… vliegen vanaf Brussel/Dusseldorf is ook een optie…
hartelijke dank voor de informatie van de gps in thailand.
Ik heb ook geboekt voor die prijs, hoe kom jij aan 640???
voor 2 personen voor onder de 800 euries klaar.
Waarschijnlijk omdat ik de tickets pas in oktober/november nodig heb. Wat zijn jouw data?
Heeft iemand van jullie ervaring met Egypt Air? Wij willen in maart 2010 voor 6 weken naar Thailand, ik heb via supersaver.nl een aanbieding gevonden van 590,-. Nu dacht ik dat we dan goedkoop uit zouden zijn, maar lees nu de berichtjes over Emirates: érg scherp geprijsd!!! (Ik kan het zelf overigens niet goed vinden op de site van Emirates zelf, krijg geen prijzen te pakken??)
Alle adviezen/ervaringen zijn welkom!!!
Groetjes, Liesbeth
Vreemd dat niemand LTU noemt want daar wordt toch ook veel mee gevlogen Business class China air is erg fijn natuurlijk maar niet goedkoop Heb nu aardig alternatief gevonden in Etihad uit Brussel. Prima service en toestellen en ja hoor ze serveren ook alcoholische drankjes aan boord . Korte tussenstop in Abu Dhabi vond ik prima even de benen strekken. Overigens zijn alle maatschappijen in combinatie met goed en goedkoop hotel arrangement in Bangkok te boeken via www.greenwoodtravel.nl
Ik vlieg het liefst met Eva Air. Op de tweede plaats heb ik China Airlines. Op de derde plaats Malaysian Airways en vierde is Singapore Airlines.
[quote=“fransjes, post:2, topic:24724”]
cathay pacific is wel het fijnst maar wel prijzig!
china en eva airlines is heel makelijk nonstop maar ik vindt de service is wel een stuk minder dan een paar jaar terug.
nu ga ik het keer met gulf air proberen of er moet een goede aanbieding komen met cathay pacific 3of6maanden ticket.
ik heb tot nu toe nog niet met andere gevlogen dan deze 3 die ik heb beschreven.
PS als je een aanrader hebt voor een maatschapij laat het dan eens weten:idea:
Ach ze zijn allemaal redelijk maar Gulf Air is zeer goed maar ook de KLM vliegt non stop ik kom net terug met de KLM uit Manila en vond de service uitstekend.
We zijn 13 uur niets te kort gekomen en met die bitches valt allemaal wel mee erg vriendelijk en service gericht geen probleem
Goede reis !>>>
Gezien de prijs goedkoop maar verder zeer slecht lange wachtijd in Cairo nee geen aanbeveling !
Berry
Geboekt!! 519 retour met LTU, ook nog rechtstreeks!
Kan niet wachten!!!
Over de data van de goedkope Emirates tickets…
Wij vertrekken 8 juni en terug 25 juni.
Nog steeds boekbaar, alleen €30,00 duurder nu.
Net geprobeerd, eveneens via cheaptickets.
Groetjes!
Wij vliegen in september 2009 met de Emirates, vanaf Dusseldorf via Dubai naar Bangkok, Ticket kost dan 475 euro retour, inkl. tax.
Vervolgens behoren de Emirates tot een van de beste van de wereld kwa service en vliegtuigen.
Emirates is inderdaad evenals Etihad prima maatschappij let alleen wel op dat deze aanbieding nogal vervelende tijden heeft. Je komt midden in de nacht in Dubai aan en moet dan tot de ochtend wachten om weer door te vliegen, Met Etihad vanuit Brussel ligt dat gunstiger en is de tussenstop niet zo lang,
Hoe komen jullie toch aan die goedkope prijzen wij willen midden november vertrekken en maart terug en dan zitten we op 670,-
Help dat kan goedkoper!
En bij emirates krijg je geen prijzen… ( bij eva 18-11 tot 5-3 1124 per persoon!!!)
Vanaf November tot Maart, dan zit je in het Hoogseizoen in Thailand. Vandaar waarschijnlijk de hoger tarieven, maar vliegen vanaf Dusseldorf blijft denk ik het goedkoopst, anders blijven proberen er komen altijd wel aanbiedingen.
Tickets met een maximum geldigheid van 1 maand zijn normaal gesproken ook goedkoper dan tickets met een geldigheid van bijvoorbeeld 6 maanden. Aangezien jullie een maand of 4 willen gaan, zou dit ook zeker het prijsverschil kunnen verklaren.
En zoals Peter en anderen al zeggen: kijken voor vertrek vanaf Dusseldorf wil zeker schelen wat prijs betreft.
Ik heb even voor je gekeken op Vliegtickets.nl…
Ticket van Emirates (ex DUS), vertrek 18/11, retour 05/03 = 620 euro pp incl tax, excl boekingskosten. Prima aansluitingen.
Emirates website zelf geeft ook gewoon prijzen voor deze data, alleen iets hoger.
Hoi,
Ik heb je data bij vliegticket ingevuld vanaf Amsterdam en kom op een ticket met Swiss airlines voor 757 euro per persoon.
is volgens mij goed te doen.
gr van Moira
Mijn vriendin en ik hebben zonet tickets geboekt voor Brussel - Bangkok. We hebben voor een van de goedkoopste ( Etihad was net iets goedkoper, maar de vliegtijden kwamen ons niet zo goed uit ) gekozen.
Het is Swiss Airlines geworden. Iemand ervaring mee? Prijs: 570€ per persoon heen en terug.
Prima airline Swiss! zitten in dezelfde groep als Thai airways zou dus kunnen dat de vlucht wordt uitgevoerd door Thai en daar is natuurlijk ook helemaal niets verkeerd aan, Goede keuze!