Heeft hier al iemand van Joker-reizen gehoord. Ik bedoen niet de begeleide jongerenreizen, maar de actie van de vluchten. Als je nu boekt (voor 15 september), kost de vliegreis ongeveel 800 euro.
…is een beetje vaag; er zijn meerdere kantoren die dit aanbieden. Kan je wat concreter zijn?
Voorbeeld: China Airlines, AMS-BKK-AMS, vertrek 19/9 retour 12/10 is ook € 800 - geboekt bij D-Reizen.
groet,
Joe
Volgens mij een belgisch reis en ticketburo.
www.joker.be
Theo
Ja, dat is wat!!
Deze aanbiedingen gelden alleen als je nu naar Thailand gaat.
Wij vertrekken pas 1 juli 2009.
Kan ik dan beter nog wat wachten om een vliegreis te boeken?
€ 800 is vooralsnog een goede prijs - als je je handen er op kan leggen, dan moet je het gewoon doen… echter laat je op voorhand goed voorlichten of er geen bijkomende kosten van toepassing zijn. Laat je ook goed voorlichten met welke maatschappij je vliegt; € 800 is natuurlijk een slechte prijs als je met aggesoes-air een tussenstop van meer als 2 uur in achter-affiestan, moet maken. Ik denk dat je rond november-december nog eens op het web moet kijken voor tickets in de periode juli 2009.
Nogmaals als de condities goed zijn moet je gewoon de tickets aanschaffen.
Groetjes en succes,
Joe
… ja, ik weet dat joker-reizen belgisch is.
Dank je wel voor de reacties.
Groetjesssssss
Hallo,
Ik wil zsm boeken voor mijn vlucht naar Bangkok maar zoek de vliegmaatschappij met de meeste beenruimte. Wie heeft tips/goede ervaringen?
Thx
Dan is wellicht een ticket met EVA Air in de Elite Class (voorheen Evergreen Klasse in de Boeing 747) een optie. Voor een paar honderd euro meer dan een ticket in de Economy Class, vlieg je Elite Class, een klasse waar je meer beenruimte hebt.
Hallo,
Eva Air zou ik je ook aanraden. Wij zijn pas nog met Eva Air naar Bangkok gevlogen met dus die tussenklasse en mijn man is 1.86 en die kan bijna lang uit met zijn benen zoveel ruimte heb je. Wij vinden deze klassen ideaal en willen niet meer anders.
gr van Moira
Ik ben al 2 keer met Emirates voor nog geen 500 euro retour naar BKK gevlogen via Dusseldorf. Emirates is erg luxe. Het eten staa bekend als beste vliegtuig food die er is. Filmkeuze is in overvloed met ieder een scherm.
Hallo!
Ik zat net uitgebreid te kijken naar vliegtickets voor komende zomervakantie en daar kwamen de volgende prijzen uit:
Zo 19 Juli - Zo 2 Augustus
China Airlines 1192 euro pp
KLM 1137 euro pp
Eva Air 1113 pp
Prijzen op andere dagen zijn ongeveer hetzelfde.
Veel verschil tussen de 3 zit er niet in. En de prijzen van China Airlines en Eva Air zijn stuk hoger dan in de overige maanden.
Zakt deze prijs nog, of is er wat anders aan de hand?
Alvast bedankt
Patrick
Afgelopen zomer zijn we ook met Emirates gevlogen, enige minpuntje bij alle sterke punten vond ik de lange stop in Dubai. Wel weer heel goed van ze dat ze dan een gratis dagkamer aanbieden in een goed hotel. Komende zomer (al geboekt) vliegen we met Lufthansa en Thai Airways vanaf Dusseldorff. We betalen iets meer maar dan bij Emirates maar hebben dan ook slechts een zeer korte stop in Munchen en aangezien we vlak aan de grens wonen is de afstand nar het vliegveld ook gunstiger.
Hoi Patrick,
via Lufthansa.com vliegen voor 913,00 pp (juli - augustus).
Succes!!
Zeg Lobber mag ik vragen waneer je bent gevlogen? Welke maand?
In februari boden ze nog geen kamer bij een stop van 9uur…
Ik heb ook toch maar weer bij Emirates geboekt, ik vlieg op 31-01-09 vanaf Dusseldorf.
Reden de prijs: retour voor 488,- tja dan neem ik die lange tussen stop op de thuisreis wel voor lief.
Hoi Inazuma, wij vlogen in juli en in eerste instantie was het een minder lange tussenstop die later dus veranderd werd. Ik heb toen (een beetje) geklaagd bij Vliegtarieven.nl en nadat ze eerst geprobeerd hadden om toch een andere vlucht te regelen bood Emirates een dagkamer aan in het Millenium Airport hotel, met vouchers voor gratis ontbijtbuffet en drankjes. Erg goed bevallen, alles met elkaar. We werden ook opgehaald en gebracht vanaf het vliegveld. Volgens mij was het wel een standaard service want er waren ook duurdere hotelkamers voor mensen die bv business class of zo vlogen maar dit moest je wel vooraf al regelen op het vliegveld in Dusseldorff.
Waar heb je dit keer je boeking geregeld, als ik vragen mag? Ik zou het even goed in de gaten houden wat betreft de tussenstop en het zeker aankaarten als blijkt dat het weer heel lang is. Volgens mij is maximaal iets van 6 uur en ook al kun je niet echt heel veel maar van het hotel uit was er een gratis shuttle naar een winkelcentrum in Dubai en je kunt ook nog altijd in het hotel even douchen of wat slapen of zo. Altijd nog fijner dan rondhangen op het vliegveld, lijkt me.
Succes en alvast een heerlijke vakantie gewenst! Linda.
Lufthansa is ook wel een idee, maar we hebben liever een rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam (stuk dichterbij).
En de prijzen vielen me op, Eva en China air zijn veel duurder tegenover de overige maanden.
Dankje, ik heb nu rechtstreeks bij Emirates online geboekt. Na de nare ervaring met 333-travel de vorige keer heb ik zoiets van voor mij heeft die extra tussen persoon geen meerwaarde. Daarnaast gaat het erg makkelijk en vlot.