Met welke airline vlieg jij het liefste naar Thailand ?

Dat Maakt niets uit CI66 is de vertrekkende vlucht uit AMS en CI65 is de binnenkomende vlucht uit BKK - wat ik wel kan vertellen is dat ik het op de zondagvlucht heb meegemaakt.

Groet,
Joe

ik had het dus over do-vr vlucht heen (TH)
en de zondag vlucht terug (SU)

Maar fijn te horen dat het op die laatste in ieder geval wel was.

Ik kwam op de site http://www.china-airlines.com/en/check/service-4-4-3.htm
de service van de toestellen van China airlines tegen en zag dat

de A330-300 en de A340-300 ook eigen tv-tjes in de stoeltjes hebben

bij de 747 staat dit niet vermeld (maar is het volgens de posting hierboven wel het geval) dus dan zou het bij de meeste toestellen wel zo zijn en bij enkele (de 737 ?) niet.

die A340 ziet er trouwens mooi uit.

CI66/CI65 is inderdaad China Airlines, maar hieraan kan je niet zien welk toestel er wordt ingezet. Voorheen vloog China Airlines vaak op vrijdag met deze vernieuwde 747, maar of dat nog steeds zo is weet ik niet…
Vluchten die je hierboven hebt staan, zijn zo te zien voor een donderdag heen en een zondag terug, de Q staat voor de boekingsklasse.

wij hebben de laatste jaren met china, eva en klm gevlogen, maar china blijft toch de beste, de vliegtijden, de service, ook met het veranderen van de ticket zijn ze heel coulant, je wordt netjes opgebeld waneer het geregeld is, daar kunnnen de anderen niet aan tippen

Allemaal bedankt voor het delen van jullie ervaringen.

We hebben vandaag bij China airlines geboekt.

China airlines goede ervaringen mee…
Binnenlandse vluchten met thai airways…
Niks te klagen gehad!

jeroen

Ik vertrek op 12 Mei met LTU vanaf Dusseldorf via Munchen naar Bankok.

Deze tickets heb ik geboekt in combinatie met 2 Hotelovernachtingen in Bangkok.

Heeft iemand ervaring met LTU?

Ik zou het graag horen.

Joost

In februari ben ik met Emirates Van Dusseldorf,via Dubai naar Bangkok gevlogen.

Dit is me erg slecht bevallen.

Het begon al met de vluchttijden. Bij 333-travel hadden ze me verzekerd dat de tussenlanding nooit langer zou duren als 2/3 uur. Nu zat er op de retourvlucht maar liefst 8.45uur tussen de vluchten. Zit je daar de hele nacht op het vliegveld van Dubai. Waar zowel op de heen als de terug reis de vervolg vluchten niet op de schermen werden aangegeven zodat je in de rij kunt gaan staan bij de info balie…
Op de thuisreis zat ik na die 8.45uur die uitliep naar 9.15uur eindelijk in het vliegtuig krijgen we te horen dat we nog zeker 1.5uur moeten wachten voor we opstijgen. De reden: het was wat mistig en dan gebruiken ze in Dubai maar 1 startbaan.

Gedurende 4 weken Thailand geen last gehad van diaree, echter op de thuisreis flink ziek geworden van het eten in het vliegtuig. Ik ben zeker van de oorzaak omdat ik niks anders gehad heb in die 24uur.

1 Ding weet ik zeker:
Ik boek nooit meer bij 333-travel, hun reactie op mijn klacht vond ik zwaar beneden peil.

PS; verder echt een TOP vakantie gehad hoor.:chin:

Ik heb met LTU gevlogen vorig jaar.
We vonden de stoelen niet lekker zitten en erg weinig beenruimte, voor ons liever MAS, China of Thai.Het eten was niet slecht.

Hallo iedereen,

Ik vlieg volgende week vanaf Düsseldorf naar Bangkok via Dubai met emirates.
Ik heb in nieuw-zeeland ook met deze maatschappij gevlogen en toen is het mij erg goed bevallen. Heeft iemand anders op dit forum wel eens met emirates gevlogen naar Bangkok (mooie tussenstop is het wel 2 dagen dubai dat moet je gezien hebben). De prijs was toch wel doorslaggevend ik vloog voor nog geen 720 retour incl.:idea:

Ben ondertussen weer terug vanuit een geweldige vakantie naar Thailand.

We hebben gevlogen met LTU vanuit Dusseldorf. Ik vond de service goed, en had geen problemen met het vlietuig, of de stoelen. Volgende vakantie ga ik zeker weer kijken of vliegen met LTU mogelijk is.

En nog een tip voor binnenlandse vluchten, 12go of nokair. Goede ervaringen mee.

Gewoon naar het vliegveld(Don muang) gaan, boeken bij de balie.Dat is het meest voordelige.

EVA / China Airlines zijn top maar wel duur en je moet vanaf schiphol vliegen en dus vanaf juli 2008 45,- euro extra tax betalen. Vlieg dus vanaf Dusseldorf (duitsland) met Airberlin (LTU) voor ongveer 680,- euro ( in augustus) rechtstreeks naar BBK

kijk op www.airberlin.com

Succes met boeken

Beste Bart,

Jouw opmerking over de eco-tax klopt natuurlijk, maar vanaf DUS voor 680,- euries in augustus naar BKK niet. Of het moet zijn dat jij een dergelijk ticket al heel lang geleden geboekt hebt. Beneden de 1100,- euries kom je nog van AMS noch van DUS in BKK in augustus of je moet het over een enkele reis hebben. Dus ik ga toch maar gewoon in augustus met China Airlines vanaf AMS.

met eva air de beste stoelen in de evergreen clas maar ook econeny zit je goed hoorde ik . ik moet evergreen vanwege mijn postuur en handicap altijd op tijd

Ticket van 680 euro zal nu idd best lastig te vinden zijn vanaf Dusseldorf naar Bangkok, maar onder de 1000 euro is er zeker nog wel een ticket te vinden.
Ik heb net even snel gekeken (13aug-06sep) en ticket komt op 865 euro inclusief tax (retour uiteraard).

Ok Dave dat zal best kloppen met een terugvlucht in september. Mijn opmerking over de 1100 euries ziet op komen en gaan in augustus, waarvoor ik werkelijk zo’n beetje iedere site in NL, Duitsland, Belgie en Engeland heb doorzocht.

Hier aardig nieuwtje van Finnair. Goede maatschappij met twee dagelijkse verbindingen van Helsinki naar Bangkok met vaak ook concurrerende tickets. Alleen is het voor ons Nederlanders vaak wat (te) lang wachten in Helsinki. Daar gaan ze nu wat aan doen. Ben benieuwd.

HELSINKI - Finnair past komend winterseizoen de dienstregeling naar intercontinentale bestemmingen aan. Om de overstaptijd voor transferreizigers te verkorten worden de vertrektijden van enkele langeafstandsvluchten aangepast, meldt de Finse carrier. Ook worden vliegfrequenties verhoogd of juist verkleind. De aanpassingen moeten zorgen voor een hogere bezettingsgraad en omzet, broodnodig met het oog op de stijgende brandstofprijzen.

Komend winterseizoen vertrekt de tweede dagelijkse vlucht van Helsinki naar Bangkok niet ’s ochtends, maar in de late avond. Hierdoor worden op zowel de heen- als terugvlucht de transferverbindingen volgens Finnair flink verbeterd. Ook de vertrektijden van de vluchten naar Delhi en Mumbai worden aangepast om een soepelere overstap mogelijk te maken.

Is idd een vlucht eind augustus weg en in september weer terug
Bv 27 aug weg en 11 sept weer terug voor 668,- (retour) en voor mij is duseldorf maar een uurtje rijden parkeren is namelijk een stuk goedkoper daar. Maar China en Eva air zijn ook erg goed.

Succes met het boeken van je vlucht

Hello,
Ik ga naar Thailand in september en na enig zoekwerk heb ik een vlucht geboekt bij Finnair. Het biedt één van de goedkoopste tickets voor dit moment in de categorie “veilige” luchtvaartmaatschappijen.
Groeten,
Mark

Mark wat is de prijs dan van jouw ticket dan kan ik vergelijken met ander aanbieders
emirates is 800 euro voor ticket 6 mnd