Met welke airline vlieg jij het liefste naar Thailand ?

Hoi,

Deze zomer vlogen we met de KLM. Nooit meer.
Volgend jaar zomer (juli/aug), we hebben helaas geen keuze heb ik tickets geboekt met Turkisch Airlines. Scheelt nu al 300 euro met de rest. Vliegen is geen pretje, zeker als je over de 1.90 bent. Dus wat maakt die service voor 300 pp dan uit als je ze in Thailand kunt besteden. Wij zijn nu al blij!!
Anike
Ps…640 pp voor een vlucht

Geen slechte prijs voor het hoogseizoen, en inderdaad… voor eventjes een beetje afzien kun je bij wijze van spreken weer een maandje leven :smile:

Ja he, zo dacht ik dus ook. Ik boekte twee weken geleden en nu zijn de ticktes al 200 euro gestegen. En…slechte overstaptijden. Ik ben zo blij. Duurt allemaal nog erg lang maar we gaan!!!

Lekker vooruitzicht! Ik zal eerst moeten werken voordat ik mijn ticket weer kan boeken haha. Of misschien dat mijn ouders dit keer wat bij leggen :smile:.

Respect voor jullie mening maar ik boek zowieso weer met Etihad airways. Ik weet van dit jaar wat ik met hen mag verwachten en dat is echt wel dik inorde hoor. Je betaald er mss wel voor maar je krijgt zoveel in de plaats en tenslotte vlieg je wel in het totaal een 24 uur als we heen en terug rekenen dusja dat mag wel inorde zijn e!

Was Etihad Airways niet een goedkope airline? Ik overweeg om ook met ze te vliegen volgende zomer, maar ik wacht de prijzen nog even af van andere maatschappijen…

Jongens,er waren verleden week ethihad tickets voor 438euro!! Ik weet niet of ze allemaal de deur uit zijn???Jet airways moet je ook in de gaten houden!!!En ja,we weten dat de tickets van Egypt-air zo rond de 539euro bedragen!één goede raad elke dag volgen!groetjes:georgessiam.

Zeg Stoffeltjeee,je hebt toch niet de volle pond betaald hoop ik?(838euro)met ethihad moet je elke dag dicht op de bal spelen.Had verleden week nog tickets gezien voor 438euro.groetjes:georgessiam.

Nee hoor maar ik ben in juli gegaan en toen was het 960euro met Etihad maar weet je ik ben zooo tevreden over die luchtmaatschappij dat het dat wel waard is. Eens met Etihad gevlogen > geen andere luchtvaartmaatschappij meer. Alez er zullen zeker nog heel goede maatschappijen zijn maar ik ben van het standpunt: soms blijf je beter bij het vertrouwde. waarom veranderen als het goed is? :slight_smile:

grtz

Ethihad is wel een goede maatschappij Stoffeltjeee,heb er in mei nog mee gevlogen,maar in de terugvlucht hadden we 4uur vertraging.We kregen een bon om een snack+drank te nuttigen(120bath)hamburger+koffie was 150bath,heb nog 30bath moeten bijleggen!greetings uit het koude Belgie:georgessiam.

heb vlucht nodig rond heen 23 dec - terug 4 jan.

Ik ben net terug met rechtstreekse vlucht van klm.
Heb geen klagen. Sterk slaappilletje en 9u geslapen :slight_smile:
had 620 euro betaald voor september. Voor december zijn de prijzen voor de vluchten tussen de 1300 en 1400 euro… jeeeeeezes !

wie kan me raad geven met goedkope vlucht ?

Wie heeft er ervaring met lastminute tickets naar Bangkok in deze periode ?
Ik zou eventueel kunnen wachten tot 20dec of gaan de prijzen dan alleen maar hoger zijn ?

Ik heb is gaan surfen op connectios,flydrive,cheap tickets.nl allemaal boven de 1000euro!! tjaaaa???je weet dat de eindejaars perioden in Thailand altijd een voltreffer is(hotels,treinverkeer)dat is ook zo met de vliegtuigreizen,iedereen ga naar ginder om nieuwjaar te vieren!!Ikzelf georgessiam had mijn ticket al geboekt in mei,voor december!enige mogelijk is nog een goedkoop ticket te vinden met Air-berlin,en je zult heel rap moeten zijn!!!gegroet:georgessiam.

Wordt heel goed zoeken om nog een ticket onder de 1000 euro te vinden voor de periode 23dec-04jan. Voor deze periode kan je volgende keer het beste ruim van tevoren boeken, kerstvakantie dus hoogseizoen. Net even snel gekeken en alle vluchten zitten goed vol…

Ha die Thomas!! het beste wat je kunt doen om een goedkoop ticket te bemachtigen=kijken na nieuwjaar(laten we zeggen:de derde week van januarie)het is maar een suggestie,Thomas!!groetjes:georgessiam.

heb het nageteld-ben nu met 24 verschillende airlines (nr 25 volgende week) vanaf Europa naar BKK, of terug gevlogen. En nog eens 4 airlines naar bvb. SIN, KUL of HKG-dus vergelijkbaar traject. In 22 jaar in totaal ruim 60 keer, met de meeste met TG=THAI. Heb nog een tijdlang een gouden pasje vanwege gold-status gehad-dat maakte het wel erg aantrekkelijk. Van die 24 bestaan er al 5 niet meer, failliet (bvb. SN, SR, Lauda) of ze vliegen niet meer op BKK.
Beste keus de laatste tijd: EY=Etihad, maar dat is vanaf FRA, MUC of LHR, vanwege combinatie van geboden comfort aan lage prijs met goede service. TG is zo leuk omdat je meteen al de muang Thai binnenstapt-en als je wat Thais keuvelt met de boardstaff regelen ze vaak wel wat voor je.
VOor tomba en eventueel anderen: als je vooral op de prijs let-en op de koop toeneemt dat je dan meer overstapt oid-bekijk ook mogelijkheden vanaf London-met EZ of Ryan er heen. Sites als skyscanner.net, of engels boekingssites als netflights of westeasttravel of flightsupermarket geven goee overzichten-ook over wat langere tijd
of bellen-ouderwets, naar BMA of 333 -en vragen en ze laten zoeken.

ff je corrigeren,Ethihad vliegt ook uit brussel!!g.s

**Ja ik hoor vaak dat de mensen niet graag met de KLM vliegen maar ze hebben wel ideale vliegtijden en ik vlieg sinds 2 jaar regelmatig naar manila met de KLM en bevalt me best 13 uurtjes lang. **
het is ook de enige die rechtstreeks vliegt naar de Filipijnen de meeste gaan via Hong Kong ( CatayPasific ) maliesia airways via Kuala Lumpur dus …
**Ach en naar Bangkok is 10.300min. dat valt wel mee dacht ik het enige vind ik als je met een maatschappij uit het oosten vliegt heb je wel gelijk het leuke sfeertje gezien de stewardessen. **

Klopt! Ik kan dit volledig bevestigen daar ik deze zomer nog vanuit Brussel met Etihad naar Thailand ben geweest. Gewoon super maatschappij om mee te vliegen.

Iemand hier die meer weet van Egypt airways?? Die bieden heel goedkope tikets naar Thailand aan maar ik vraag mij af wat ik mij mag voorstellen bij een vlucht met die maatschappij. Iemand ervaring mee???
Zijn dat dan zo’n simpele vliegers??

Wat is de definitie van een simpele vlieger?

Ja een vlieger met weinig comfort. Geen schermpjes in de zetels waar je muziek kan beluisteren en films kan kijken enzo. Voor zo’n verre reis mag het vliegtuig wel top zijn vind ik. Zeker ook voldoende beenruimte.