:dag:hier ben ik terug Dave,heb al veel met china en eva air gevlogen.Als ik moet kiezen dan neem ik Eva air,waarom?stewardessen van eva air zijn meer vriendelijk dan die zuurpruimenvan china air!Groetjes: georgessiam.
Mee eens, ik vind de EVA-crew over het algemeen ook vriendelijker dan de China Airlines-crew…
ben een aantals keer met eva air gevlogen en dat beviel prima.
china airlines vind ik een beetje hetzelfde heb daar heb ik ook geen aanmerkingen op.
Ik ga voor het eerst 27 augustus met singapore airlines naar phuket.
Heb gehoord dat het best een luxe maatschappij is.
Heeft iemand anders ervaring met singapore ailines???
:chin:Hi Rowena,Ik val in herhaling maar ik vind eva air beter als china air,als je iets vroeg aan de crew,werd je direct geholpen met de glimlach.Dat kon ik niet zeggen van china air(nors,onbeleefd)het waren preciesZUURPRUIMENjuist één lichtpuntje,de thaise stewardess die me vloog was heel vriendelijk.Rowena,ik heb nog nooit met singapore airlines gevlogen!Tot mijn spijt kan ik je geen antwoord geven,maar de meeste mensen vinden singapore airlines toch een goed maatschappij(geen vertragingen,service=ok)Groetjes:Georgessiam.
:chin:Beste Dave,Zoals je misschien weet,ga ik terug naar Thailand in de maand december met swiss air.Ikhad een goed tarief gevonden op het internet,als ook de vluchtschema was ideaal.Maar gisteren kreeg ik een e-mail dat de vlucht gegevens waren veranderd,nu moet ik in Zurich 6 uur langer vertoeven om terug te vliegen naar Brussel.Kan dit allemaal zomaar?Tenslotte mijn tickets waren volledig betaald,aan de voorwaarden die zijn afgesloten.Nu moet ik eerst langslopen bij de ticketingbalie van swiss air om te tickets te veranderen,als de travelagent het voor mij moet doen,gaat dat een meerkost zijn van 25 euro!Over wetgeving inv…sale off tickets ben ik niet van op de hoogte.Met vriendelijke groeten uit het zonnige Belgie:Georgessiam.:dag:
Ik vlieg volgende week maandag met China Airlines 66(en terugreis met CI 65).Heeft iemand hier ervaring mee.We vliegen economy.
Groetjes Sietske:dag:
Hoi Sietske,
China Airlines is prima, weinig op aan te merken. Probeer bij de incheck of je stoelen bij de nooduitgang kunt reserveren, dan heb je wat meer beenruimte…
heb u voor de eerste keer met xl airways geboekt rechtstreeks phuket zonder stoppen. heb ook de nooddeuren seats kunnen vastleggen (optie van 49€ per traject)
heeft iemand ervaring met deze maatschappij?
dacht net te lezen dat deze maatschappij net faillliet is verklaard???
Luchtvaartmaatschappij XL Airways
**Deze luchtvaartmaatschappij is gestopt
**The airline went bankrupt.
:chin:Beste Rowena,bedoel jij xlf,de charter maatschappij die vluchten heeft van Brussel naar Phuket??Ik kan ff niet goed volgen!Ben nog niet goed wakker(nachtarbeid)groetjes:georgessiam.
nou ik weet niet of ik een link neer kan zetten hier maar kom telkens op hetzelfde uit dat deze is gestopt???
Hoop dat er meedere zijn??? vind het ook erg onduidelijk aan gegeven deze vliegt geloof ik van brussel naar phuket ga nog ff verder info zoeken, in de hoop wat postiefs tegen te komen
In september 2008 maakte BBC News Channel bekend dat XL Leisure Group in de problemen was gekomen en dat zij zouden ophouden te bestaan. Onder vakantiegangers ontstond nogal wat paniek, maar XL Airways France bleef doorgaan met het aannemen van boekingen. Het bedrijf werd de volgende dag inderdaad failliet verklaard. voor XL Airways Germany en XL Airways France, betekende dit echter niet het einde. Ze hebben al hun werkzaamheden voortgezet als onafhankelijke maatschappijen. Zij hebben geen last van de financiele problemen waar hun voormalige moederbedrijf mee te kampen had.
geloof dat ie toch goed zit bij xl.
pfff gelukkig maar snap niet waarom er op verschillende sites staan dat ze failliet zijn maar goed.
het belangrijkste is dat ie nog vliegt nu haha. groetjes
:chin:Ik vond het ook raar rowena,omdat mensen uit mijn vriendenkring zijn teruggekomen met XLF,verleden maandag.IK spreek wel van een terugvlucht:Phuket/bkk/Brussel!Groetjes:georgessiam.
jullie laten mij al schrik krijgen hoor !
zou wel straf zijn dat best tours met een failliet bedrijf verder werkt
maar nu weet ik nog steeds niet of het aanvaardbaar is qua kwaliteit
heb al bijna spijt van mijn keuze:crybaby:
Hoi,
Wij vliegen 13 september vanuit Düseldorf naar Bangkok en hebben een ticket geboekt via Air Berlin.
304 euro voor een enkeltje, we hebben hier nog nooit mee gevlogen maar het leek ons erg goedkoop.
Heeft iemand misschien ervaring met deze maatschappij?
Kan jullie allen Etihad Airways aanraden! Alles dik inorde met die maatschappij. Slechts 1 tussenstop (Abu Dhabi). In het vliegtuig constant bediening voor drank (alle soorten, ook alcoholische en alles inbegrepen in de prijs).
Nog niet opgestegen of ze bieden je al een drankje aan. Het eten a la carte. Meerdere keuze’s mogelijk. Voorgerechtje, hoofdgerecht naar keuze, nagerecht en een pistolé met kaas of jam. Nuja vliegtuigeten is me nooit echt een meevaller maar Etihad doet het toch wel goed al zal het me nooit echt smaken.
Ieder heeft een scherm voor zich waar je de nieuwste films kan zien, alle soorten muziek gaande van koranteksten, europese pop tot indisch en noem maar op. Ook spelletjes kunnen gespeeld worden.
Ja ik ga zeker terug met Etihad Airways. Zo’n lange reis mag wel wat Luxe zijn vind ik al ben ik gewoon in Economy gegaan, het is echt veel meer dan de meeste economy reizen met andere maatschappijen.
:chin: Ik zelf heb ook met Etihad Airways gevlogen in mei,ben het volledig eens met Stoffeltjeee,maar één minpuntje!!Ik had 4 uur vertraging in Bangkok,we kregen een mealticketje van 120bath om te gaan eten in het restaurant.(hamburger&koffie 150bath)moest nog 30bath bijbetalen.groetjes:georgessiam.:dag:
LTU of Air Berlin is een en dezelfde - Er zijn lovende kritieken op de diverse Azie-Fora over deze maatschappij dus dat zit wel goed. Los hiervan, heb ik geen idee of je dicht in de buurt van Duesseldorf woont, maar ook vanaf Schiphol heb je een retour voor pakweg 600 euro. Mocht je nou meer in de buurt van schiphol wonen, dan zou ik er voor kiezen om de nederlandse economie te supporten ipv de duitse…
Groet,
Joe
afgelopen zomer met Air Asia naar Kuala Lumpur gevlogen.
Je vliegt dan wel vanaf Londen, maar met ryanair kosste dit 50 euro extra.
vlogen nu voor 395 euro retour naar Bangkok.
Terug konden we upgraden voor 100 euro, dat hebben we dus maar gedaan en Buisnisclass teruggevlogen.
Heel relaxed allemaal.>>>
Met eva air