Met welke airline heb jij al naar Thailand gevlogen?

wij gaan met egypt air 1 september aanstaande.
iemand ervaring mee?
We hebben 500,00pp betaald. wel lekker goedkoop dus.
wat ik er tot nu toe van heb vernomen lijkt het prima te zijn.

Ikzelf ben in Februarie naar Thailand gegaan met Egypt-air!
Over de maatschappij kan ik niet veel negatiefs zeggen(goede service,op tijd vertrekken)
Ook de wachttijd van 11/2uur voor je aansluitende vlucht naar Bangkok is ideaal.(Bij sommige vliegmaatschappijen kan de wachttijden soms meer dan 4a6uur oplopen)
2minpuntjes:Ze draaien geen westerse films en je hebt maar één muziekchannel.
Het eten kan er juist mee doorgaan,maar wat wil je voor deze goedkoope tickets!!
Conclusie:Ik zou zeggen,doen man!!
Ikzelf heb voor 2011 een goedkoop ticket gevonden met deze maatschappij voor slechts 472euro(mei)moet het nog wel ff boeken.

Wij gaan eigenlijk altijd met Eva air, en nemen dan de tussenklasse met meer beenruimte.
De veranderde vliegtijden vinden we erg prettig!
Nog maar twee nachtjes te gaan, en dan gaan we weer!!!:zon02:

Zijn zelfs zo aan Eva air verknocht, dat we vorig jaar met hen naar Bali zijn gegaan, het laatste stuk vanaf BKK dan wel met Thai Airways verder, omdat het anders nogal prijzig werd en te lang ging duren, maar deze combi was perfect!

Cathay Pacific, Emirates, Egyptair, favo, is toch emirates alleen stopover duurt vrij lang, Egypt was wat dat betreft beter ook niks op aan te merken.

Ik vlieg altijd met Eva-air, voldoende beenruimte en buitengewoon vriendelijk personeel, ik heb 1 keer met KLM gevlogen, …nooit meer, ga nog liever lopen…onvriendelijk personeel met een air of ze de koningin zijn, Eva-air is voor mij top

In 2001 mijn eerste reis naar Bangkok kreeg ik via 333 travel het advies om vanwege mijn lengte in de super de luxe klasse te vliegen van EVA air i.v.m. wat meer beenruimte. De service is mij prima bevallen en vlieg heden ten dage nog steeds met EVA air. Eenmalig heb ik met China gevlogen omdat er een aanbieding was maar dat was ook de laatste keer. Wat nu even tegenvalt bij EVA zijn de vertrek tijden alleen dat zal de aanleiding zijn dat ik nog eens een keer met China vlieg vanwege de vroege aankomst in de ochtenduren en het vertrek smiddags uit Nederland. Maar EVA is voor mij de best.

Ethiad is ook zeer goed een echte aanrader de tussenstop doet voelt aan, je komt wel laat aan maar ja dat moet je er maar bij nemen. iemand ervaring mat SAS wij gaan daar mee vliegen in november.
Eva air en China air hebben voor mij afgedaan.

Groeten,
Eddy

Vertel?

Als de vlucht door gaat ben je met mahan voor ongeveer 550 al daar,
tot teheran alle ruimte maar daarna zit t echt tjokvol en op de luchthaven in teheran is echt niks te beleven.

zowel voor China als voor Eva air: buiten de bediening en het eten gelaten. Soms verleng ik onze reis door bepaalde omstandigheden, we zijn daar ook voor verzekerd, moeten wij rond de 200€ extra betalen om de vlucht te verzetten en plus kom je op een wachtlijst te staan. Je moet wel naar de luchthaven en hopen dat ze plaats hebben, enz…,enz…
Hebben dit met Ethiad, Thai nog nooit meegemaakt en die zijn echt wel vriendelijk hoor. wij zijn geen moeilijke klanten en vragen zeer weinig maar je kunt het soms echt aflezen op de gezichten of ze met volle zin werken of niet. Maar ja iedreen heeft wel eens een of day niet

Ik ga het liefst nonstop naar BKK,of andere bestemingen in de wereld. Maar als het echt niet kan dan zit er niks anders op.

:cheer:Dan is er goed nieuws voor je, want EVA-Air heeft al een tijdje zijn vluchtschema’s aangepast: 21.40 vertrek A’dam en 12.30 vertrek BKK !:dag:

Ik heb geweldig gevlogen met Emirates!!
Oke… dat is dan ook mijn enige ervaring richting Bangkok… Maar ik vond het super!
Leuke mensen, mooi en luxe vliegtuig!
S’nachts met slapen heb je zelfs een soort van sterrenhemel tegen het plafond :slight_smile:
De overstap op Dubai vond ik niet erg, ook weer een hele ervaring…
En op de terugweg zelfs zolang dat we Dubai in zijn gegaan, ook niet verkeerd.
Ticket koste toen (vorig jaar maart…) 490 Euro, was wel een mazzeltje geloof ik.
Groetjes

Klopt, Manhan-Air is zo slecht nog niet,3.5 uur wachten tussenstop,broodje en drinken kun je halen op kosten van Manhan-Air.
Er staan een soort van ligstoelen hier kun je nog een dutje doe als je wil,wel even je wekkertje zetten voor de vlucht naar bkk.

wat een gezeur eigenlijk over de reis, >>>
mensen die geld zat hebben en niet kunnen overstappen of die problemen hebben met tijden,
je gaat toch op vakantie of hoe zit dat:vak02:,
en als je dan heen en terug ongeveer 9 uur meer kwijt bent kun je in thailand nog wel 10 x een luxer hotel nemen of eens een keer vaker naar de massage:cheer: gaan of een duurder restaurant , what ever
vind dit eigenlijk internetvervuiling ten top

chit ik doe er ook nog aan mee sory hoor mijn verontschuldiging:THAILAND:

RELAX

Het gaat hier niet om het zeuren maar om evaringen te delen. Dit zodat de mensen die nog nooit hebben gevlogen richting Thailand weten hoe andere er over denken. Ik vlieg zelf altijd met China maar zoals je kan lezen hebben andere hele andere ervaringen met deze airline als mijn persoontje. Waar je wel gelijk in hebt is: Relax je gaat naar 1 van de mooiste landen van de wereld :chin: Hoe je er komt maakt niet uit als je er maar komt:vak02:

Als je de reakties hier gelezen hebt is er toch veel gezeur en niet relevante stukjes tussen.

ik ga pas volgend jaar weer ben vorig jaar al 2 x 1 maand geweest en dat doe ik dan weer :cheer:

aub niet hierop reageren

dit is namelijk ook niet relevant hihi

niks beters te doen

iemand nog geld over dat ik mee kan :dag::chin:

Als je zo lang over een reis doet, dan mag het ook best wat comfortabel zijn, dat is geen gezeur! Waarom zou je het risico nemen om dezelfde fout te maken als anderen, als je die fout kunt vermijden! :vak02:>>>

zéééér juist geantwoord

hallo beste mensen,

ik vloog in 2004 met thai airways rechtstreeks van parijs naar bangkok : lekker eten , vriendelijke stewardessen , goede (nieuwe) films op single scherm… alleen spijtig dat we in plaats van met een vliegtuig eerst met een bus vanuit brussel naar parijs moesten !(3 uur rijden) maar over thai airways was ik zeer tevreden(11,5 uur vliegen ) !tour operator : best tours.
In 2010 vloog ik al twee keer met etihad. de eerste keer maakte ik de fout om mijn volledige reis in belgie te boeken (ik moest namelijk naar chiangmai) doordat ik twee keer moest overstappen was ik meer dan 26 uur onderweg !
eerst vlogen we van brussel naar abu dhabi : een vlucht van ongeveer 6 uur (bijna 2 uur wachten)…dan van abu dhabi naar bangkok : een vlucht van ongeveer 6 uur (toen moest ik 8 uur wachten in bangkok op mijn aansluitende vlucht van bangkok naar chiangmai (dat was om zot te worden !) dan een vlucht van 1 uur om toe te komen met een jetlag van hier tot in tokio ! reken daar nog de drie uur bij dat je op voorhand in brussel moet zijn voor een internationale vlucht zo kom je op 26 uur !
ik raad iedereen aan om de binnenlandse vluchten in thailand niet op voorhand te boeken maar ter plaatse !!! (vèèèèèèèèl sneller)
bij etihad heb je wel een persoonlijk video scherm met een vrij grote keuze aan nieuwe films , spelletjes , tv -series , muziek en een arabische stem die voorleest uit de koran !
het voelde net of we zo de twin towers gingen invliegen toen ik daarnaar luisterde ! hehehehehe…(de stewardessen dragen trouwens een soort moderne versie van een sluier !)ook kan je je vlucht gegevens opvragen en je kan zelfs op video meekijken terwijl je vliegt in twee richtingen : naar voor en naar beneden ! (zeer leuk!)
ook lekker eten maar weinig beenruimte !
we kregen ook een etui met daarin : een slaapmasker , een paar verse nieuwe kousen , een klein tanden borsteltje met een kleine tube tandpasta en oordopjes ! (zeer attent)
ook was er een dekentje en kussentje voorhanden maar het lukte me niet om de slaap te vatten…daar ben ik te groot - of de stoelen te klein voor !

groeten aan alle thailand liefhebbers vanwege hugo !