Ja ik weet het, maar hij zei dat hij trouw ging blijven voor mij. Maar dat is natuurlijk maar een woord he. Ik zie hem nu wel niet meteen als een vrouwenversierder, maar wie ben ik omdat na een weekje uit te maken ![]()
Ik heb er geen idee van, ik ben vooral in de war.
Hee allemaal.
Ik ben nieuw hier,
Ik ben April/Mei dit jaar Tunesie geweest in Monastir.
Ik ben 14 jaar, wordt dit jaar nog 15.
& in het hotel waar wij zaten waren ook hele leuke animators.
en 1tje in het speciaal,
hij zat heel vaak bij mij en mn familie enzo.
eerst vond ik hem niet zo leuk maar later wel, ik begon hem echt steeds leuker te vinden. maar in de laatste week, toen vond ik hem steeds leuker. en toen hebben we 3 dagen voordat ik weer wegging gezoend.
toen heb ik de hele dag gehuild want ik wilde niet weg,
terugweg in het vliegtuig ook de hele weg gehuild.
ik heb geen nummer/email van hem,
*wat moet ik doen. ik zit er nog steeds heel erg mooi! :frown:
mijn emailadres is:
[EMAIL=“lisamary@live.nl”]lisamary@live.nl *
liefs, Lisa Mary
hey allemaal,
ik wou maar eens effe zeggen dat ik al wat geruster ben nu. mijn vriend zit sinds deze week weer gewoon thuis bij zijn familie en hij werkt ni meer in het hotel. (hij heeft nu nog even vakantie en daarna gaat hij terug naar school zijn studie afmaken. het hotel was enkel zijn stage.)
ik vertrouwde hem wel volledig, maar nu is er zoiezo ni meer zo veel verleiding van al die toeristen.
ik hoor hem nog steeds elke dag. meestal via sms, maar om de paar dagen bellen we ook met elkaar.
ik mis hem natuurlijk nog altijd super hard en kan ni wachten tot het herfstvakantie is, zodat ik naar hem toe kan gaan.
dan nog even een reactie op lisamary.
je bent nog heel jong en er zullen zeker nog andere jongens langs komen.
je kan natuurlijk altijd proberen aan zijn nummer te geraken via het hotel of via deze site. misschien kent iemand hem. maar ik zou er niet al te veel hoop op vestigen. als ze niet zelf hun nummer geven voor je vertrekt, kan je hem beter proberen te vergeten.
er zijn genoeg vissen in de zee.
maar je mag zoiezo even zeggen welk hotel en zijn naam. je weet maar nooit.
groetjes
barbara
ik denk dat je die jongen ook maar beter vergeet.
die animatoren hebben het ene meisje na de andere. Ze doen alsof je alles voor hen bent, maar éénmaal je weg bent hebben ze al weer een ander. Hij heeft ook zijn nummer niet gegeven, dat zou hij toch wel doen als hij iets meer met je wou?
Je bent ook nog jong en je hebt niet de mogelijkheid om constant over en weer te vliegen hé. Voor ons als volwassen vrouwen is het al zo moeilijk om steeds naar daar te gaan. Een relatie met iemand die zo ver woont is ook zwaar omdat je elkaar zoveel moet missen. Je moet sterk zijn.
Er zwemmen inderdaad nog veel andere visen in de zee. Je komt zeker nog een goede tegen.
hee hoe heette die bus chaffeur ?
hee ik wil best mee naar tunesie … ik ben ook erg verliefd geraakt op een jongen uit hammamet … maarwil niet alleen gaan… heb je msn?
Ik ga 2 oktober trouwen in Hammamet meiden
spannend
gr
hey ik heb ook een vriend in tunesie en ik heb ook zo mijn twijfels of het serieus is ik ben daar geweest in juni bij hem een maand groetjes maria
Hoeso heb je je twijfels?
wat zijn de dingen waaraan je begon te twijfelen?
hoe was die maand dat je daar was? wel leuk tijd gehad?
En waar verbleef je appartement, hotel, bij hem thuis?
gr sas
hee meiden ik weet ook niet echt wat ik moet doen ,
ik ben 8 dagen op vakantie geweest in tunesie …
ik heb toen de sahara bus gedaan en mijn gids vond ik zo leuk…
we kwamen steeds meer in contact en we hebben tenslotte onze msn’s en telefoonnummer uitgewisseld… Nu in nederland heb ik veel contact met hem op msn maar …
hij word erg snel boos … laatst had ik fotos van mij en het anitmatie team erop gezet en die moest ik verwijderen anders hoefde hij me nooit meer te spreken … nu sprak ik laatst met hem over mijn gevoelens en vroeg ik hoe hij zich voelde tegenover mij … mocht ik ook niet over beginnen … gister vertelde hij me dat het allemaal niet goed gaat op zijn werk enzo en dat hij daarom zo rot tegen mij reageerd. en die fotos mocht ik er niet op zetten omdat ik van hem ben tot ik weer terug kom… ik vind dit allemaal erg bezitterig en raar… ik denk dus dat ik er een punt achter moet zetten … wat vinden jullie?
x
Heeey naatje,
Dit is inderdaad wel heel erg bezitterig :S het is niet goed als een jongen je verteld wat je echt niet mag en wat wel. Je hebt toch je eigen leven en je eigen dingen daar kan hij niet zoveel over zeggen.
Ik vind het eerlijk gezegd wel erg overdreven dat je geen foto maar van jouw en het animatieteam, daar heeft hij tog niks mee te maken?
En dat betekend toch niet dat je hem niet leuk vind of met andere jongens vreemd gaat enzo? Daar heeft hij tog eigelijk niks mee te maken… of zie ik dat verkeerd?
Gr sas
meisje laat die vallen
mijn man controleert mijn msn, mijn netlog hij is zo jaloers dat het niet meer normaal is
daarom wil ik niet meer met hem verder zijn visumaanvraag is bezig en hoop 100% dat hij die niet krijgt
ik was zo gelukkig met hem, tot mijn ex, de papa van mijn zoontjes, een paar dagen op vakantie was in belgie (die woont in spanje) en hij enkele keren bij me thuis is geweest. Ik kreeg meteen de beschuldiging dat ik met mijn ex naar bed ben geweest en sindsdien werd het steeds maar erger, en nu is het niet meer vol te houden
20x per dag wordt ik opgebeld, nog eens zoveel smsjes per dag
ik word er zo gek van!
arabische mannen staan bekend als heel jaloers!!!
Hoe heten al jullie mannen in Hammamet?
De mijne komt er ook vandaan…
majdi
de mijne Montassar
Wie gaat er binnenkort nog terug naar Hammamet?
Ik ben er van 10 okt t/m 17 okt en 5 dec t/m 12 dec.
Zit de eerste week in Marillia en de tweede week in Diar Lemdina.
xxx
ik vrijdag de 25e weg en ik vlieg 11 oktober terug.
Hallo,
In augustus ben ik op vakantie geweest naar Egypte en ben daar verliefd geworde op animator uit Tunesie. Vanavond vliegt hij naar Tunis naar zijn famillie. Ik heb vandaag een ticket geboekt en vertrek 3 oktober naar Tunis om daar 2 weken met hem door te brengen. Ik vind het onwijs leuk maar aan de andere kant dood eng. En ook mijn ouders zullen het er niet mee eens zijn denk ik. Maar ik ben nu 24 en kan zelf wel mijn eigen keuzes maken, dus ik ga toch.
Is er misschien nog iemand die dan evt ook die kant op gaat of ook het plan heeft om dan die kant op te gaan?
[EMAIL=“castane1984@hotmail.com”]castane1984@hotmail.com
Greeeezzzzz
Hoi Ladyr!
Wat leuk!
Ga je in Tunis verblijven alleen met hem of met zijn familie?
Spannend hoor.
Als het goed is zit ik in die periode in Hammamet, maar dat is een flinke afstand.
Waarom werkt hij trouwens in Egypte als hij uit Tunesie komt?
Ben benieuwd naar je reactie;)
Hij is daar een aantal jaar geleden heen gegaan nadat zijn beide ouders zijn overleden. Hij wilde weg van alles en iedereen, dus is hij met een vriend in Egypte gaan kijken.
Ik verblijf bij hem thuis en van daaruit gaan we langs famillie en wil hij me leuke plekken in Tunesie laten zien. Spannend allemaal dus.
Ben erg zenuwachtig, je hoor zo vaak van die spookverhalen. Ook heel veel goede maar vandaar dat ik via deze site wat inf probeer te krijgen.
Toen ik een jaar of 7 was ben ik met mijn ouders in Hammamet op vakantie geweest. Ik kan me er helaas niet veel van heugen…
Heel veel plezier alvast!!
Bye Bye! xx