ja ik ben marlous zoek je mij??
groetjes
ja ik ben marlous zoek je mij??
groetjes
hoi,
ik ben twee weken geleden terug gekomen van djerba. daar heb ik ook iemand leren kennen.
hij was meteen over liefde bezig, maar ik niet. ik heb hem ook willen duidelijk maken dat het zoveel simpeler zou zijn, moest het maar enkel een vakantieliefde zijn, maar zijn gevoel zat veel dieper.
ginder heeft hij ettelijke malen bewezen dat hij het echt wel meende met mij.
hij wou zelfs zijn job opzeggen om toch maar met mij samen te kunnen zijn. al was het maar gewoon eens iets te gaan drinken buiten het hotel.
nu ik terug ben, mis ik hem natuurlijk heel hard. maar we smsen elke dag en om de zoveel dagen bel ik hem via skype of hij belt. (hij vindt het niet erg om daar veel geld aan uit te geven)
ik blijf wel heel nuchter in deze situatie. ik weet evengoed dat de liefde binnen enkele weken al kan uitgedoofd zijn. maar misschien ook niet.
als ik hem nog steeds graag zie in oktober, dan ga ik tijdens de herftsvakantie naar hem op bezoek.
dan zal het wel in tunis zijn, aangezien hij nu gewoon stage was aan het doen voor animator. hij is eigenlijk al leerkracht sport, maar wil een extra diploma om een fitnesscentrum te openen in tunis.
dit brengt mij ook op het volgende probleem.
er zijn zoveel mannen die graag naar europa komen, moet ik toch wel net éne aan de haak slagen die dat niet wil. dat is ons grootste probleem. ik wil mijn leven en familie hier niet verlaten om naar tunesie te gaan en hij heeft hetzelfde. hij wil daar niet weg. dat gaat nog moeilijk worden.
ik hoop dat het toch allemaal gaat lukken en dan zien we wel weer verder.
om al echt te denken aan samen een leven op te bouwen, is het nog wat te vroeg.
groetjes barbara
als hij niet naar hier wil komen, dan kun je er alvast zeker van zijn dat hij van je houd en je niet neemt voor de papieren zoals naar het schijnt 98% van de mannen daar. Die bezorgdheid moet je dan al niet hebben.
Jullie zijn pas samen, probeer er vaak naar toe te gaan zodat de liefde kan groeien en dan kun je nog zien wat jullie kunnen doen.
groetjes petra
hopelijk ziet hij in jouw geen geldschieter voor zijn fitnesscentum!:tssk:
nee, die geldschieter heeft hij al gevonden in zijn ouders of toch beter gezegd zijn vader.
ginder heeft hij ook altijd voor mij betaald terwijl hij eigenlijk niks verdient met zijn stage daar. dus da vond ik zelf een beetje ambetant. ik kon alles makkelijk betalen, maar da zou hij ni gewillen hebben.
hij is ook altijd zo lief in zijn smsjes. constant zegt hij dat hij van mij houdt en mij mist enzo.
gisteren zei hij nog dat hij constant aan mij denkt en helemaal geen plezier meer heeft omdat hij mij zo hard mist en mij daar bij zich wil hebben. telkens als hij zoiets zegt, breekt mijn hart een beetje.
dus da maakt het wel een beetje moeilijk
Ik vind het altijd erg vreemd als mensen zeggen niet in Nederland/Belgie te willen wonen, terwijl ze er nog nooit geweest zijn. Ik zou hem toch op zijn minst een keer met een toeristenvisum naar Belgie laten komen zodat je daarna een weloverwogen beslissing kan maken waar jullie toekomst ligt. Want net zo goed als hij toekomstplannen in Tunesie heeft, heb jij die ook in Belgie neem ik aan
oh, maar da ben ik echt wel van plan hoor.
het zal moeilijk worden aangezien hij geen vast werk heeft daar, maar ik ga da wel proberen volgende zomer of zo. sta toch in het onderwijs, dus heb genoeg tijd om hem hier te ontvangen en belgie te laten zien.
en dan maar hopen dat hij het hier zo plezant vindt dat hij hier wil komen wonen. ik zou echt niet kunnen aarden in tunesie. allé ja, da denk ik toch.
we zien wel als het zover is.
nu is het allemaal nog een beetje te vroeg om dat te zien. zijn nog maar twee weken en half samen.
Hoi BarbaraR
Wat een bekend verhaal!
In welk hotel ben je geweest op Djerba?
Groetjes
vincci alkantara thalassa.
waarom, heb jij ook iemand leren kennen met hetzelfde verhaal?
wat is zijn naam en waar woont hij?
Nee LTI Djerba zat ik.
het had ook een beetje vreemd geweest aangezien hij er toen ook nog maar net was. voor hem was het de eerste keer dat hij in een hotel werkte. en hij is ook helemaal geen flierefluiter.
voor hij ook maar iets tegen mij zei over zijn gevoelens, heeft hij mijn vriendin helemaal uitgehoord over mij. want als ik een relatie had gehad, dan had hij helemaal niets gezegd.
wij hebben het er nog dikwijls over. over hoe we elkaar hebben leren kennen.
hij heeft ook niet rechtstreeks tegen mij durven zeggen dat hij gevoelens had. daar was hij te verlegen voor.
hij heeft in het zand geschreven: anis + barbara = love
daarna hebben we een lang gesprek hierover gehad, want mijn gevoel was nog niet zo diep. ik kwam ook een beetje uit de lucht gevallen.
maar nu zit alles goed.
heb net vijf minuten geleden nog met hem gebeld.
weet iemand eigenlijk ook een goedkopere manier dan skype om te bellen. betaal nu 0,286 euro per minuut.
groetjes
www.televergelijk.nl, maar dat is vanuit Nederland, geloof dat jij Vlaamse bent
Misschien is Lebara iets voor je.
Moet je maar ff op hun website kijken.
heb je eventueel telefoon ik ga in oktober trouwen zou het leuk vinden als je kwam
gr
Marlous
hey
heeft er eigenlijk al iemand enige ervaring gehad met het naar hier halen van hun partner. en dan heb ik het maar over gewoon even op vakantie komen.
ik vind het belangrijk dat we elkaars leven, cultuur, gewoontes, familie, omgeving etc eerst leren kennen voor ik er ook maar aan denk om verdere beslissingen te nemen.
als iemand mij info kan geven, maar iets uitgebreider dan enkel de basis die iedereen wel weet. (ze moeten vast werk hebben, uitnodiging van hier etc)
ik wil weten hoe de uitgebreide procedure gaat.
mercikes
barbara
hier vind je alle info ivm het visum: Language selection | IBZ
het zal wel niet gemakkelijk zijn hoor. Ze zijn heel streng voor een visum af te geven. Ik weet niet of je werkt, maar je vriend niet en dat is al een zéér groot nadeel.
Zelfs na een huwelijk zijn ze moeilijk voor een visum af te geven… Mijn man zijn visum is al 5 maanden aangevraagd en hij mag pas in september op interview op de ambassade in Tunis.
Of je vriend een visum zal krijgen om op vakantie naar hier te komen dat ga je wel vlug weten.
Dit is de behandelingstermijn:
**Voor visa kort verblijf (visa van minder dan 3 maanden)
**: **gemiddeld **9 tot 15 dagen
(opgepast: indien bijkomend onderzoek vereist is voor een dossier met het oog op een huwelijk
of een geregistreerd partnerschap, dan zal de gemiddelde termijn overschreden worden met de
noodzakelijke dagen om dit onderzoek te volbrengen)
groetjes petra
***Sorry DIT is het adres voor alle info over de visa!!!: ***Diplomatie.be
het vorig vermelde is van de dienst vreemdelingenzaken. Die gaan de beslissing in jullie dossier nemen en via hun site kun je met het dossiernummer (die krijg je op de ambassade bij de aanvraag van het visum) ook zien hoe ver het staat met jullie dossier.
ok,
alvast bedankt, dan kan ik alles eens bekijken.
voorlopig gewoon nog uit nieuwsgierigheid, maar wie weet ook een keer om het echt aan te vragen.
mercikes
groetjes
barbara
hey allemaal!
ik ben bijna een weekje terug van mijn eerste keer in tunesië (monastir, mahdia)
en zoals jullie waarschijnlijk wel kunnen raden, verliefd geworden op een barman
er is niets tussen ons gebeurd,
aangezien zijn collega de hele tijd achter mij aanliep dierf hij niets ondernemen en hij is ook nogal verlegen
nu bleek dat wanneer onze laatste dag aanbrak de ‘vervelende’ barman een vrije dag had, wat goed uitkwam
we hebben gegevens uitgewisseld en hebben nog contact, over trouwen is helemaal nog niets gezegd (hij is de enige jongen die daar nog niet over tegen mij begonnen is)
ik weet dat het onrealistisch is en naïef dat dit blijft duren, en als dit blijft duren of hij gewoon zoals al de rest is…
ik voel me blij, maar langs de andere kant ook heel rot
ik had me nog zo voorgenomen om niet verliefd te worden ![]()
tja, Cupido kan overal toeslaan hé :wub:
Denk je dat het een toekomst heeft met die barman? Vergeet ook niet, hij is barman en zal wel dagelijks in contact komen met andere vrouwen.