Meiden die relatie hebben met Tunesiers

I join the club!!! 2 weken geleden op vakantie geweest naar Tunesie, een vakantie om nooit te vergeten!! En ja ik ben ontzettend in love op een tunesier!! Hij werkt in het hotel waar ik ben geweest… Nu zeggen al veel mensen van ach als je bus vertrekt heeft ie alweer een ander meisje, maar dat geloof ik niet…We bellen dagelijks en zien elkaar af en toe op msn… Het is echt leuk en ben ontzettend gelukkig… Gewoon je gezonde verstand gebruiken dan komt alles goed… Maar in januari ga ik weer terug, maar ik wil graag dat hij ook een x naar NL komt. Ik heb zitten kijken naar losse vliegtickets maar mijn god dat kost iets van 500 euro… kan ik daar een hele week all in voor zitten… Maar als er nog meiden zijn die verhalen willen uitwisselen dit is mijn email [EMAIL=“annekenekkers@hotmail.com”]annekenekkers@hotmail.com. Je kan me ook toevoegen op msn…

Iedereen heeeeeeeeel veel liefde en succes gewenst!!!

Groetjes Anneke

Ha Anneke,

Lees hier maar eens: http://tunesie.yourbb.nl/viewforum.php?f=51 of op het totale Forum: http://tunesie.yourbb.nl daar staat genoeg info te vinden.

Ans

ik ben akkoord met sami, ben zelf volbloed tunesier en de mensen daar gebruiken soms mensen van hier om in europa te geraken. zelf bij mij. ik ga ieder jaar twee maanden terug naar daar en ieder jaar heb ik daar succes bij meisjes. maar dat is duidelijk zodat ze het land in kunnen. nuja liefde bestaat natuurlijk, maar het is niet altijd duidelijk of het liefde of manipulatie is.

beslama

dat is nu juist het moelilijke aan een het hebben van een relatie met iemand buiten europa ,om uit te vinden of het echt liefde van zijn/haar zijde is of alleen een manier om europa binnen tekomen. zit zelf midden in dit proces dus weet waar ik over praat.ga zaterdag lekker 11 dagen die kant op om verder te kijken hoe het gaat maar ben wel zo verstandig om geen overhaast beslissingen te nemen. heb zoiets van als het echt liefde is van zijn zijde heeft hij hier respect voor en wacht tot ik aan die stap toe ben. zoniet jammer dan zeg altijd maar zo er zijn meer mannen op de wereld dan 1. en ik weet liefde maakt blind zeker als je nog jong en onervaren bent maar let goed op met wat voor persoon je je inlaat. en dat niet alleen met een relatie op afstand maar ook gewoon hier in nederland. groetjes ilze

echte liefde is denk ik moeilijk te herkennen van zo’n afstand…
heb zelf ook een vriend in tunesie…
ik denk echt wel dat ie heel gek met mij is.
maar door alle verhalen over tunesen ga je er aan twijfelen…
ben ook heel bang dat hij dit allemaal doet voor een visum…
maar diep in mn hart weet ik gewoon dat hij van mij houd en dat als dit allemaal toneelspel is dat hij naast Brad Pitt kan gaan staan en zijn rollen kan overnemen…
ook hebben we het veel gehad over hoe we bij elkaar kunnen zijn…
hij heeft gevraagd of het een optie zou zijn dat ik daar naartoe ga emigreren…
ook wil hij naar nederland komen…
naja in februari is de planning om die kant weer op te gaan.
ik ben benieuwd hoe het gaat lopen… en ik kan bijna niet wachten.
maar het duurt nog wel 5 maand:(

Hooi ik hebb in de herfts vakantie een jongen ontmoed in tunesie.
Hij werktee bij ons in het restaurant. Maar ik mis hem heel erg en ik heb alleen een foto van ons twee… Geenn e-mail adress of telefoon nummer.
Hij weet ik dat ik hem heeel leuk vind en hij vind mij ook leuk…
maar nu weet ik niet meer wat ik moet doenn… En voel ik mu hopelooss.
Pleasssssss weet iemand wat ik moet doenn??

xx mies_12

Hooi ik hebb in de herfts vakantie een jongen ontmoed in tunesie.
Hij werktee bij ons in het restaurant. Maar ik mis hem heel erg en ik heb alleen een foto van ons twee… Geenn e-mail adress of telefoon nummer.
Hij weet ik dat ik hem heeel leuk vind en hij vind mij ook leuk…
maar nu weet ik niet meer wat ik moet doenn… En voel ik mu hopelooss.
Pleasssssss weet iemand wat ik moet doenn??

xx mies_122

Hoi Mies,
Ik ben reisleidster geweest het afgelopen seizoen, misschien heb ik wel een adres als je mij het hotelnaam even stuurd! Dan kan ik je helpen zoeken.
Gr Tunisian Girl

Hoi anneke,
Leuk dat je een vriend in tunesie hebt! Soms denk ik inderdaad dat ik de enige ben. Mijn vriend heb ik na 4 maanden samenwonen achter gelaten. Heb hier weer werk en was reisleiding op tunesie. Het is niet zo makkelijk iemand naar nderland te halen, visum aanvraag duurt erg lang en zitten ook haken en ogen aan waar ik momenteel ook tegenaan loop. Ben er dus druk mee bezig maar super dat je zo´n instelling hebt!
Gr Tunisian Girl

Hooi Tunisian Girl
Het hotell heet el mouradi zone beach dat licht tussen sousse en mounastir in… Groetjss mies

Mooi ik ga snel even voor je zoeken want je hebt geluk! Ik heb daar 6 maanden gewerkt dus weet t precies.
Je hoort me zo!
Gr

Hoi Mies, heb ik hier even een adres boekje van de mouradi keten! Stuur gewoon een brief naar hem gericht en dan is het even afwachten! het is wel zo dat het ongeveer 2 weken duurt vanaf hier. Ik ga 24 nov weer maar dan blijf ik maar een week bij me partner. Mouradi Skanes Zone Touristique - Dkhila 5000 Monastir Tunesie
Gr

Iss Mouradi skanes zone touristique dkhila 5000 het adres?/
Maar hett gaat om een persoonn die werkt in het restaurantt hoe zou je dat dan moeten doen?? Grr

mouradi skanes
Zone Touristique Dkhilka
5000 Monastir
Tunesie

Zo moet ie op de envelop en tussen mouradi skanes en zone daar zet je ter attentie van dus voor wie de brief is ik neem aand at je de naam wel weet, weet je de achternaam niet dan zet je de voornaam en restaurant erachter dan moet het denk ik wel duidelijk zijn. Niet geschoten is altijd mis.

Hoe oud ben je eigenlijk?

Gr

Okeejj dannn …
Mrr het restaurantt zat int hotell maar kweet ff niet hoe die ruimte heet.
en er moeten togh wel veel postzegels op die envelop??
24 jaarr… Gr

hoi!
Ja er moet eenpostzegel op van 72 cent is gewoon europa maar de mijne komen altijd aan.
Je moet alleen restaurant zetten.
Ik weet niet of het werkt maar dan hebje het in ieder geval geprobeerd.
Je weet zijn naam tocdh wel…

Gr Tunisian Girl

ik weet ook niet of het werkt maar het is te proberen.
Bedankt voor je hulp!
Gr mies

Hoi tunisian girl…
Ik hebb nog even een vraagje.
Die jongen waaraan de brief is gericht werkte in het restaurant. Dat had ik al verteld.
Maar ik dacht ineens die mensen werken niet het hele jaar door.
Maar voor een bepaalde tijd. En dan het jaar daarna weer van een bepaalde tijd tot bepaalde tijd. Stell dat die brief aan komt en hij werkt er niet. gooien ze hem dan gewoon weg of lezen ze die eerst. En als hij er wel werkt word hij dan eerst door de baas gelezen of gelijk doorgegeven.
Gr mies

Meeste blijven werken!
In het ergste geval wordt ie weggegooit.
Nooit eerst gelezen door bazen!

Truste

je hebt speciale postzegels om een brief naar tunesie te versturen die kun je kopen bij het postkantoor dan hoe je er maar eentje op te plakken.