he marianna,ik heb zelf ook een dochter van bijna zestien en in april gaan wij weeral op vakantie naar hammanet en geen haarop mijn hoofd dat er aan denk om iemand op haar kamer toe te laten, als er geen vriendin meeging sliep zij op onze kamer of samen met haar grote broer.natuurlijk zijn de aminators op verlof altijd leuke jongens die managers zijn niet gek!pas in turkije geweest en murat een jongen die heel wat meisjes harten sneller doet slaan vertelde ons dat hij niet vraagt om verliefd te worden op hem en als die meisjes weerkeren voor hem ja dan zegd hij geen nee natuurlijk.hij had heel veel respect voor mij omdat ik mijn dochter afschermde van deze jongens (gelukkig is mijn dochter slim genoeg)en begreep niet dat somige auders hun jonge dochters een hele nacht met hem lieten optrekken.zoiets zegt toch genoeg he meisjes !!in djerbe heb ik in palm azur het zelfde gehoord zij vinden westerse meisjes sletjes als je met hen slaapt zoiets zouden ze nooit met een tunesies meisjes doen die respecteren ze wel dit zijn hun wootden niet de mijne en het zijn echt wel lieve jongens maar…wees op je hoede en als hij naar een paar ontmoetingen met je sleept vergeet het dan maar dan heeft hij geen respect voor je en gebruikt je gewoon!!!hard maar waar
hallo, ik ben eerst een paar dagen naar hammamet gegaan en heb een bus chaufeur leren kennen, het was zon lieverd ik was op slag verliefd. maar wat opviel hij gaf me gelijk zijn telefoon nummer.
ik heb een paar dagen met hem opgetrokken en was heel lief en gezellig en beloofde hem na tel contact te houden terug te komen ik was helemaal in de wolken.
dat heb ik gedaan, na 6 weken al omdat we elkaar zo misten.
nu ben ik in deze dagen zwanger terug gekomen.
hij wil niet naar holland maar wat hij wel wil is dat ik steeds geld over moet maken en wil zelf niet zijn banknummer geven maar via het postkantoor
hij vraagt me niet eens hoe de zwanger schap gaat enz…
maar dat hij eventueel een boette moet betalen omdat hij in dienst moet en dan zijn baan verliest en zijn familie niet meer kan onderhouden.
ik weet niet meer wat ik moet doen, zelf heb ik het ook niet zo breed en krijg nu wel een kindje waar ik voor moet gaan zorgen.
mischien meerdere met zon ervaring?
blondje
Tsja sprookje, dochters zijn een kostbaar bezit. Ik will niet zeggen dat alle animators zo zijn, er komen ook wel vaste relaties en huwelijken uit voort. Mijn punt was alleen dat je het de tijd moet geven en niet na 1 ontmoeting meteen denkt dat het wel voor eeuwig zal zijn. En met elkaar slapen is al helemaal iets wat not done is daar. Maar nogmaals, het kan ook goed gaan, maar ik vind 16 jaar gewoon te jong om alleen met een jongen in een hotel te gaan. Maar ja, dat vinden de meesten dan misschien weer ouderwets, tsja dat is dan maar zo.
Nee sorry, ik ben niet Marlous.
Hoe zit het intussen met het toersitenvisum?
Al gestart met de procedure??
![]()
Hey meiden, ben nieuw hier… vol aandacht lees ik jullie verhalen! ik zelf heb sinds october een relatie met een tunees (21) heb hem leren kennen in Turkije. Ben net terug uit Tunesie (bizerte) ben 12 dagen bij hem en zn ouders in huis geweest en heb zijn fam. van zijn moeders kant meerdere malen gezien.
Werd ook elke dag weer bij een ander familie lid uitgenodigd om te komen eten ![]()
heb een verloving meegemaakt van de nicht van een vriend van MIJN vriend (vatten jullie hem nog
)
dus kan eerlijk zeggen dat ik ergens wel het idee heb dat hij het meent…
ben ook ten huwelijk gevraagd, waar ik natuurlijk nog geen antwoord op heb gegeven want zeggen bij schrijven ken ik hem eigenlijk net 2 en een halve week!
maar als je even na gaat denken… naar nederland halen is zo makkelijk nog niet ( al wil ik dit het liefst!!!) en ik zie mij nou niet echt in het noorden van Tunesie wonen… althans nu nog niet ![]()
heb er wel alles voor over om er voor te zorgen dat ie hierheen kan komen, maar er hangt zo een groot financieel plaatje aan :S en stel je voor hij neemt me wel in de maling… het is allemaal zo raar… zo nieuw ik heb dit dus nog nooit meegemaakt, een vriend op zo een afstand!
WHAT TO DO ???
surf hier eens naartoe voordat die vlinders te hard beginnen te spartelen in je buik www.buitenlandsepartner.nl
What to do??? Nu nog even niks lijkt me. Je kent hem nog maar amper en dan al ten huwelijk gevraagd. Kom op zeg, denk toch eens even na. Geniet er gewoon van dat je verliefd bent en bekijk hoe een en ander zich ontwikkeld. Naar Nederland halen is een heel gedoe en waarom zou je daar nu al aan beginnen. Ga gewoon een paar keer naar Tunesie en leer elkaar wat beter kennen. De tijd zal het leren of dit een echte relatie wordt. En lees maar eens op de site die boxs je al doorgaf. Alles is mogelijk als je echt wil maar het is een lange weg om te gaan dus je moet wel zeker van je zaak zijn. Lees alle dingen die hier ook al beschreven staan, zoveel meiden hebben zich al in zo’n relatie gestort die naderhand niks waard bleek te zijn. En natuurlijk zijn er ook die gelukkig getrouwd zijn en hier in Nederland wonen of in Tunesie. Hou contact met elkaar, bel of chat en ga als je kunt naar Tunesie op vakantie. Als het echte liefde blijkt te zijn dan wacht hij echt wel op je ook al duurt het lang.
Groetjes,
Marianna
@blondje meteen laten vallen die gozer. sorry dat ik t zeg maar iemand die zo met je omgaat die is t echt neit waard. wel geld aan je vragen maar neit hoe t met je zwangerschap is. slecht nieuws die gast!! je bent veel beter af zonder m ,vertrouw m niet !!!
Nog 5 nachtjes en ik ga terug naar mijn ventje, voor de 3de keer … tussen ons is alles tip top!
Houden zo Titike, heel veel plezier en doe de groetjes aan iedereen op Djerba van mij, ik ga zo rond eind februari maar weer eens die kant op. Is al weer 3 maanden geleden dat ik er was, pfffffffff.
Hoi
Het is al terug voorbij, wat gaat het toch allemaal snel!
Maar in mei ga ik terug.
Dus ik heb terug iets om af te tellen en naar uit te kijken.
Onze vakantie was super en we zijn … verloofd!
Een reis om nooit te vergeten alweer.
Waar trek jij naartoe in Djerba eind februari Marianna?
Groetjes en alvast een prettige vakantie.
Ik kan helaas pas op 10 april naar Djerba vertrekken, bah bah echt balen. Ik verblijf nooit in een hotel maar heb mijn eigen plekje daar bij Ruud, (waar ik overigens geen relatie mee heb, althans niet in de zin zoals in dit onderwerp ter sprake komt) in Houmt Souk.
Dus midden tussen het Djerbische volk en voor de rest spring ik wel op mijn fiets en zie ik wel waar ik beland. Soms weet ik niet eens waar ik ben, maakt niet uit ik kom altijd weer thuis
Liefs,
Marianna
O fijn hoor!
We helpen je wel aftellen tot april! Als jij dan vertrekt is het voor mij ook niet te lang meer wachten hé. Maar dan wel richting Tunis –> Tabarka. Moest je niet weten waar naartoe te gaan, kan je altijd mijn vriend eens gaan bezoeken hahaha
heej allemaal! leuk om te lezen dat er nog zoveel meer meiden zijn die verliefd zijn op een tunesier…
afgelopen januari ben ik op vakantie geweest naar djerba. en heb daar iemand ontmoet van het animatieteam. uiteraard ben ik ook wel eens bang dat hij steeds weer een ander heeft, maar we hebben bijna dagelijks contact via sms-jes, mail en we bellen tweemaal per week. hij heeft me wel overtuigt er niet over in te zitten… in september ga ik weer twee weken heen, ik kan niet wachten en hij ook niet. dussssssss ben erg benieuwd!!! groetjes peggy…
Vind jullie verhalen echt grappig om te lezen!! Wij van het TurkijeForum praten ook altijd over onze liefdes daar… Grappig dat die mannen in Tunesie ook zo zijn ![]()
x
Nog 3 daagjes te gaan en het is terug zover … eindelijk!!
En dan nog een weekje aftellen voor ‘onze’ grote dag …
Haaaaaaaai!
Lang geleden dat ik ben langsgeweest hier … een beetje druk!
Ben inmiddels al een tijdje terug als getrouwde vrouw!
Het is allemaal supergoed meegevallen en het huwelijk was een sprookje, een dag om nooit te vergeten.
Nog 32 dagen en ik vertrek terug.
Groetjes!
x
Hoi lieve mensen,
Wat fijn om eindelijk eens mensen te ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten. Heb vorig jaar een topvakantie gehad in Tunesie, Hammamet. Een animator daar zat de hele tijd achter me aan maar ik ging in eerste instantie niet op hem in. Uiteindelijk ben ik toch tot over me oren verliefd op hem geworden, met in mijn achterhoofd dat ik wellicht één van de velen was. Hij zei dat ie een relatie met me wilde, maar dat zag ik niet zitten. Ik kende m amper en een relatie op afstand wilde ik niet. Ik heb tranen met tuiten gejankt toen ik weg moest en maanden wilde ik niets liever dan terug naar hem. In Januari ging het mis. Na grondig onderzoek op internet (ook franse en duitse sites) kwam ik complete forums over hem tegen en sprak ik met heel veel meisjes die zogezegd een ‘relatie’ met m hadden. Het werd zelfs nog erger toen ik erachter kwam dat hij aan de meeste meisjes geld vroeg…helaas zijn er zulke gekken die dat ook daadwerkelijk doen. Ik voelde me echt zo belazerd…terwijl ik het al die tijd al in m’n achterhoofd had. Je sluit gewoon je ogen voor de waarheid. M’n wereld stortte al helemaal in toen ik hoorde dat hij tijdens onze vakantie geprobeert heeft om één van mijn beste vriendinnen te zoenen. Het moment dat hij dus nog gewoon met mij was. Toen ik hem belde nam hij ineens zijn telefoon niet meer op of hing hij me gewoon op. Natuurlijk zijn er ook wel van die gasten die te vertrouwen zijn, maar wees iig op je hoede. Struin internet af om te checken of je niet gewoon hard gebruikt wordt.
Ik hoopte dit jaar weer naar Tunesie te gaan…vind het echt een topland. Helaas hebben mijn vriendinnen allemaal andere plannen. Als er nog mensen zijn die naar Tunesie willen en nog geen reisgenoot hebben…je weet me te vinden ![]()
Ik heb mijn vriend ook op vakantie leren kennen. Toen was ik samen met mijn (toen nog) nederlandse vriend. Hij was ober van een restaurant waar we een van de eerste avonden gegeten hadden en hij vroeg samen met een collega of wij zin hadden om met ze uit te gaan. Wij hadden daar wel zin in en zijn daarna met ze uitgegaan. Die avond was erg leuk en we besloten om vaker met ze uitte gaan.
Terug in Nederland hield ik contact met 1 van de 2 jongens (Rachid). Ik belde hem zo af en toe en later ging kon hij via een publinet online komen. In die periode is het uit gegaan met mijn Nederlandse vriend. Ik had Rachid hierover niets verteld. Ik wilde wel weer op vakantie en ik vroeg of ik bij hem langs kon komen. Hij vond het prima en we hadden alles voor een week geregeld. Daar sloeg de vonk echt over. Hij wist toen nog niet dat het uit was met mijn vorige vriend. Hij gedroeg zich eerst afstandelijk en vertelde mij toen dat hij het heel erg leuk met mij had en dat hij het jammer vond dat ik al een relatie had. Hij was heel erg blij toen ik vertelde dat het uit was. Hij zei dat hij eht liefst gelijk met mij wilde trouwen, maar hij snapte ook dat het beter was om nog even te wachten. Hij wil graag dat ik bij hem kom wonen later. Ik mis hem nu heel erg, maar probeer toch een beetje nuchter te blijven in deze situatie. In oktober zie ik hem weer en dan zien we wel weer.