Meeting

HEB ER ZIN IN!!! HIHI :lol:

en de wat hebben we een leuk clubje, maar er zijn natuurlijk nog meer meiden welkom!!!

en de tijd was toch rond 18.00 uur!?!?!?!?!?!?

myrna :smiley:

HALLO MET UÐUR UÝT ÝSTANBUL. IK SPREEK NÝET ZO GOED NEDERLANDS. MAAR ÝK VÝND HEEL LEUK OVER DÝE NEDERLANDERS SAMEN PRATEN HEER. EN MÝSSCHÝEN KAN ÝK ONTMOETEN MET NEDERLANDERS ÝN ÝSTANBUL…EN GROETEN ANN ÝEDEREEN… :slight_smile:

Harstikke leuk dat jullie een meeting gaan houden. Maak wat foto’s van jullie avondje uit, dan plaatsen wij ze wel ergens op de site. Misschien vindt iemand het leuk om er een stukje over te schrijven, dan plaatsen wij deze ook.

Veel plezier.

Gr, Riemer
sitemanager WereldWijzer

Zoals al eerder bij dit topic duidelijk is geworden, ben ik een foto-fan, dus dat komt helemaal voor elkaar (en voor de rest: jullie zijn gewaarschuwd)

Momenteel is het helaas alweer 2 dagen heel stil vanuit Turkije en dat vind ik helemaal niet leuk, want ik was net een beetje bezig met onderhandelen. Hoelang mag je wachten voordat je een soortement van check-mailtje stuurt, of moet je dat eigenlijk gewoon niet doen?!"

Groetjes!

Myrna: volgens mij hadden we het inderdaad om 18:00 gepland…

Ugur: je Nederlands gaat hartstikke goed hoor! Leuk dat je hier ook op de site komt!!

Riemer: leuk he, onze meeting! We gaan zeker foto’s maken, leuk dat je ze op de site wilt zetten!

Maretje: jammer dat je nog niks hebt gehoord, maar komt vast goed joh…Mijn geduld is ook niet echt m’ n sterkste punt hihi.

Zo, alweer bijna tijd om naar huis te gaan, lekker shoppen vanavond :smiley:

Groetjes, Diamond

alweer shoppen diamond?!?!?! :lol:

selam ugur, forumizi hosgeldin (hoop dat ik dit goed zeg! hihi)

t is alweer vrijdag en voor iedereen bijna WEEKEND!!!
gaat iemand nog iets bijzonders doen dit weekend??

ik niet veel, heb een nieuwe telefoon dus ga vanavond uitpuzzelen hoe die werkt! haha
en morgen een verjaardag van familie! heel gezellig (NOT!!) ach ik red me wel tot maandag!

groetjes myrna en iedereen een fijn weekend!!! :smiley:

He Myrna, ben dol op shoppen hihihi. Maar heb de laatste tijd weinig gekocht…Gister ben ik toruwens goed geslaagd, heb zelfs al een heel leuk topje voor de vakantie gekocht :smiley:

Alleen wat betekend die Turkse zin???Je merkt het, ik ga nog niet echt vooruit qua Turks :blink:

Ik heb voor 't weekend ook nog geen spectaculaire plannen hoor…Morgen eerst nog wat leuke spulletjes voor ons huisje kopen, en ‘s avonds tot nu toe lekker niks. Waarschijnlijk een dvd’ tje huren en luieren maar…Heerlijk!

Groetjes, Diamond

Joh Diamond!!! Dat weet je toch wel! :blink:

Hallo Ugur, welkom op dit forum!!! :smiley:

Nou, dit weekend zal wel prut worden, we krijgen een mega-puber!!! 17 en nog bokkiger dan wij allemaal samen waren/zijn!!

Ga toch proberen er iets van te maken, en ondertussen dagen tellen!!(73!!)
Groetjes
Annemiek

Hihi ik zie het nu pas…Ben nog op m’ n werk en kijk hier ff snel snel. Hmmm nog even dooroefenen geloof ik :blink:

Sterkte Annemiek :smiley:

Ik tel ook weer verder, ben alleen de tel ff kwijt, t’ is hier ook zo druk vandaag…

Groetjes, Diamond

Hier lekker niets te doen. Zit achter de receptie spelletjes te spelen, op het forum te neuzen en lekker te rommelen.
Kan best jalours zijn hoor, als ik weet dat anderen het druk hebben, maar ach, ik verdien ze weer, en kom lekker ontspannen thuis :rolleyes: !!

Gaat allemaal goedkomen dit weekend, en weet weer wat rust is zondagavond, kan ik de hele maandag bijkomen <_< !!

Fijn weekend allemaal
Annemiek

He Annemiek, werk je ook als telefoniste/receptioniste? Ik namelijk ook :smiley:

Groetjes, Diamond

Ja en bij ons is er niets te doen, misschien 50 tel op een dag!!! Wel lekker kan je lekker internetten!!!

Nou ik zit nu dus lekker thuis, weekend begonnen, en kan dus lekker niets doen op het internet, alleen word ik er nu niet voor betaald!!

Relax lekker allemaal
Annemiek

nou ik heb echt een rot dag achter de rug op t werk vandaag!!!
en ben al bijna 4 weken niet uitgeweest dus wilde vanavond lekker op stap gaan, ff stoom afblazen en ontladen… gaat er niemand mee!!!

is toch niet te geloven he!!! <_<

nou, ik ben dus echt ff helemaal niet te genieten nu!!! bah bah!!

hoop dat de rest van mijn weekend beter verloopt!!!

groetjes myrna <_<

Aah Myrna, ik hoop ook dat de rest van je weekend beter gaat. Ik kom net terug van even wat drinken in de stad, en ik wou dat ik langer kon blijven, het was heel gezellig etc. goede muziek enzo, maar helaas… mn ouders wilden niet meer s nachts rijden en er gaat maar 1 bus om 0.15… en dan zit je dus nu thuis wereldwijzer te lezen:P

Kzit nog steeds te wachten op reacties uit Turkije… hoelang vinden jullie dat ik nog moet wachten <_< ?!?!

Kusss

hey maretje,

komt vast wel goed hoor de rest van t weekend!
balen dat er maar 1 nachtbus rijdt, je woont toch in nijmegen?
dan rijdt de nachtbus toch ook nog om 2 uur ofzo? of is dat alleen naar bepaalde dorpjes in de omgeving?

maar als ik jou was, zou ik ze mooi bellen of mailen!!
je wilt tenslotte zo snel mogelijk weten of je daar kan gaan werken…
gewoon laten merken dat je t echt wilt maar niet teveel pushen (bijv. elke dag of om de dag een mail sturen!) haha

gewoon laten merken dat je leeft en dat je antwoord wil!!!
zet m op en ik hoor t van je!!
waar in turkije heb je gesolliciteerd?? ook in alanya?
zo wel leuk zijn hahaha :lol: daar ga ik namelijk heen!

groetjes myrna

Oh nee! Ik had net een heel verhaal getypt… 1 verkeerd knopje en het hele verhaal is weg!

Nog maar een keer dan:

Heeyy,

Ik ga zometeen denk ik inderdaad even bellen, want ik wil natuurlijk wel antwoord! Ik vind het wel spannend, want ik ben dus met 2 hotels (Titanic Resort in Lara en Forever Club in Bodrum) en 2 hotelketens:
Riva hotels, die zitten in: Lara, Çamyuva, Side, Alara (2) en Manavgat.
Pegasos Hotels
, die zitten in: Side, Incekum(3) en Kemer.

Het zou dus zomaar kunnen dat ik ook nog echt bij je in de buurt kom! Incekum en Alara liggen toch in de buurt van Alanya?

Morgen heb ik een selectie dag van een dining/dance club in Bodrum, namelijk: Pure!. Die zoeken serveersters en ladybartenders, en hoewel dat niet is wat ik het liefst wil (namelijk: entertainment in een hotel) ben ik simpelweg zo bijgelovig dat ik denk dat ik de goden verzoek als ik niet ga en dat, als ik dus niet ga, de andere hotels me ook niet meer willen… Lastig allemaal he :lol: :blink: !!

Hebben jullie allemaal nog plannen voor het weekend?!?

Groetjes, Maret!

Wat grappig Annemiek, dat we hetzelfde werk doen! Gister was het bij ons ontzettend druk, de dag was om voor ik het wist.

Iedereen verder een heel goed weekend gewenst! Heb net lekker even een broodje gekocht in de stad mmm. Zometeen nog wat boodschappen doen en dan vast een dvd’tje huren voor vanavond :smiley:

Groetjes, Diamond

Oh Diamond, lekker rustig dagje dus… Btje relaxen!

Ik ga vandaag knutselen! Haha, mijn beste vriendin is volgende week jarig en ik heb een heel apart cadeau voor haar. We hebben ooit samen een “spelletje” bedacht, en ik maak er nu een echte versie van! Heel grappig…

Oh en nu weer eens on topic: IK HEB ZIN IN 19 MAART

Leuk idee voor een kadootje! Ben je een beetje handig? Trouwens al nieuws uit Turkije over een eventuele baan? Hoop dat je snel iets meer hoort, van die onzekerheid word je ook gek :blink:

Ik heb ook zin in 19 maart, lijkt me echt heel erg leuk om iedereen in het echt te zien en spreken! Gaat vast een supergezellige avond worden! En daarna kunnen we mooi een uitgebreid verslag maken voor hier op de site. Hihi we worden nog beroemd :stuck_out_tongue:

Groetjes, Diamond

hey maretje,

ik heb vandaag gehoord dat ze bij Club Paradiso in alanya nog nederlandse entertainers zoeken!!!
en ik weet uit eigen ervaring dat je daar zo aan de slag kunt als je je talen een beetje spreekt!!

dus misschien een tip voor jou om te doen??

idd, incekum ligt dicht bij alanya in de buurt!! gezellig!! lijkt me heel leuk als er nog iemand is waar ik mee om kan gaan en waar ik iets mee kan gaan drinken en lekker kletsen!!

groetjes myrna :smiley: