Wanneer spreken we af?

Nou een gloednieuwe poging voor het regelen van een meeting in april. Laat even weten welke zondag jullie het beste uit komt:

-2 april
-9 april
-16 april
-23 april
-30 april

Hopenlijk gaat het lukken om een grote groep bijeen te krijgen!

Groetjes, Diamond

Hoi,
Ik zou alleen 2 of 9 april kunnen, want 16 april ga ik naar Marmaris!!
Succes met organiseren en hopenlijk gaat het dit keer wel lukken.

groeten, Marjan

voor mij zou 16 april wss beter uitkomen.

Hoor het wel
Annemiek

alleen 30 april komt mij niet uit…

groetjes

filiz

Ik zou ook graag komen maar zolang het in Nederland doorgaat zal het voor mij jammer genoeg niet kunnen, ik woon al een groot uur van de grens af…

@sevgilim: als je niet hoeft te werken maandag kan je blijven logeren hoor en anders… jammer…

@de rest: voor mij het liefst 16 april. anders mag de 9 ook

@Nur: bedankt, zal ik onthouden, alleen zie ik dat het April is en dan beginnen voor mij stilaan de examens en zo en ik vrees dat die tijd toch wel een beetje moeilijk zal zijn maar er komt vast nog eens een meeting waar ik zeker en vast naartoe zal kunnen komen !

02 april voor mij, dan ga ik daarna wel weg

ach de 2e kan ook wel :slight_smile: het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit :wink:

Ik weet nu nog niet wanneer ik kan in april, maar zoals het er nu uitziet kan ik alle dagen nog. Lijkt me leuk als het nu wel goed door kan gaan met veel mensen die kunnen! Ben benieuwd!

Liefs Rieneke

Ik kan de tweede ook wel, volgens mij kunnen er tot nu toe de meesten op die datum.

Groetjes, Diamond

Hoi, ik kan ook wel op 2 april, maar ook wel op de andere zondagen. Zondagen zijn anders toch maar saai!!!
Xx Mar

Kan ik niet mee, maar geeft niet komt de volgende keer dan wel ok
Groetjes
Annemiek

Hallo,
Ben ik weer. Al enig idee waar deze meeting wordt gehouden? Zal wel ergens centraal in het land zijn?“Ons” turkse restaurant in Noordwijkerhout is wel erg gezellig en lekker hoor en goed te bereiken ook nog. Maar kan me voorstellen dat dit voor een aantal mensen moeilijk wordt. Nou, we horen het wel.

groeten, Marjan

@Annemiek: het kan ook nog een andere zondag worden hoor, de meesten kunnen op meerdere dagen. En het lijkt me eigenlijk wel leuk als je erbij bent, je kletst hier ook al zo’n tijd mee!

Groetjes, Diamond

Nou ik hoor het wel, is hier eea ook weer veranderd, Puber komt weer thuis, dus die zondag is weer minder belangrijk, ik ga gewoon mee dus!!!

Groetjes
Annemiek

@Annemiek: gezellig!

Wie gaan er nog meer mee?

Groetjes, Diamond

Ik wil ook wel mee, maar moet eerst effe vrij vragen op 2 april.
Als dat de datum wordt???

Het begint al een leuk lijstje te worden:

-Marjogege
-Annemiek
-Filiz
-Nur
-Bloem29
-Rieneke
-Miere011
-Jac
-Sweet Daantjuh17
-Diamond

Hai hai…

Ik kan ook wel op 2 april. Ga pas 3 mei terug naar turkije dus heb de tijd. De andere zondagen kan ik ook gewoon. Ligt er trouwens wel aan waar het gehouden word enzo. Maar dat zien we wel.

xxx