Wanneer spreken we af?

Nog meer mensen die gezellig meegaan?

Groetjes, Diamond

ff reageren zo dat het topic wat meer naar boven komt. zo kunenn de mensen die zich willen aanmelden het beter vinden.

is er trouwens al wat meer bekend geworden over wanneer en wat? heb er trouwens wel al echt zin in.

groetjes

filiz

Heeft er nog iemand leuke ideeen wat we kunnen gaan doen? Denk dat we het wel een beetje centraal moeten houden want geloof dat we zo’n beetje over heel Nederland zitten…

Groetjes, Diamond

ik zag de forum eindelijk…bedankt Filiz…
ik zou ook mee willen doen. ik kan geen vaste datum zeggen…mijn agenda in april helemaal leeg. iedereen geeft iedeen hier. leuk aardig maar ik denk dat iemand het moet organiseren en die persoon moet zijn/haar email adres geven… dan kan iedereen naar haar/hem versturen wat ze willen doen. wanneer en waar? dan kan duidelijker zijn…

-Marjogege
-Annemiek
-Filiz
-Nur
-Bloem29
-Rieneke
-Miere011
-Jac
-Sweet Daantjuh17
-Diamond
-Kadir

En zo wordt het lijstje steeds iets langer :slight_smile:

Groetjes, Diamond

mischien ergens in utrecht in een turkse eetcafe ofzoiets?:slight_smile:

Hoi, Ik heb even “gegoogled” en gevonden: turks restaurant pamukkale in Utrecht, volgens mij op loopafstand van het station. Kent iemand dit restaurant?
Misschien is het wat.
Xx Mar

@Miere: naar dat restaurant hebben we inderdaad al 's eerder gekeken voor een vorige meeting. Lijkt mij inderdaad nog steeds leuk. Ff horen wat de rest ervan vindt…

Groetjes, Diamond

hurrraaa…ik kan weer bericht versturen…ok…waar waren we…nou in Rotterdam ken ik heel goede paar turkse restouranten. ene Nazar heet en de andere Sultan. zelfs sultan heeft een webpagina… maar net als je in web pagina ziet dat het een Maroc+turks eet cafe. eigenlijk beetje Osmaans. www.sultanlounge.nl

Nazar restourant in het centrum van Rotterdam en echten turkse eten kan je eten daar. prijzen zijn beetje aangepast naar nederlandse samenleven(ingeburgerd dus als ik):slight_smile: als je helemaal vol eet… ik bedoel echt vol ben je 30 euro kwijt per persoon. ik kan me vorstellen dat het niet voor iedereen te doen is. mischien in een andere stad met redelijke prijs en met een beetje turkse sfeer

@Kadir: klinkt leuk maar volgens mij komen er ook een aantal waarvoor Rotterdam niet centraal ligt. Misschien kunnen we het toch een beetje in het midden van Nederland doen. Maar super dat je ff meedenkt :slight_smile:

Groetjes, Diamond

inderdaad…mischien is het handig een niuwe lijstje te maken met namen en plaatsen van de mensen…

groeten

-Filiz uit Maastricht
-Annemiek uit Lelystad
-Rieneke uit Groningen
-Sweet-daantjuh17 uit Hoofddorp
-Diamond uit Enschede
-Cynthia uit Alkmaar
-Jac uit Nunspeet
-Nur uit Hoofddorp
-Miere011 uit Noordwijkerhout
-Marjogege uit Noordwijkerhout
-Bloem uit
-Kadir uit

Heb er ff een oud lijstje bijgezocht, hoop dat 'ie zo klopt.

Groetjes, Diamond

Al waren we niet met zoveel, maar in Nazar hebben we de vorige meeting gehouden. Was erg leuk, al vond ik het restaurant niet geweldig. Dus voor ons, Marjan en mij, nu liever iets anders. En Utrecht ligt natuurlijk veel centraler in het land dan Rotterdam. Maar ik zou graag eerst weten hoe dat restaurant is, kent iemand het? Bij Iens staat het er niet in.
Xx Mar

Dat laatste neem ik terug, er staan wel recensies op Iens. Alleen vind ik ze wel wat duurder dan ik gewend ben bij “ons restaurant” Efes hier in Noordwijkerhout. Je kan zelf de prijzen vergelijken op de sites (www.restaurant-efes.nl ; www.turksrestaurantpamukkale.nl) Altijd leuk, sites bekijken!

miere…heel leuke restauranten hoor. vooral eerste geef je echt turkse restaurant. maar die ligt niet echt gunstige plekje denk ik. de andere zit alleen maar leuk eet cafe niet echt turkse sfeer. eigenlijk zou ik zo eentje als efesrestaurant kiezen…effe verder zoeken…
diamand…Kadir uit Rotterdam…:):slight_smile:
groten

Wat is het weer stil hier, hoe komt dat nou?

ik denk door het koud weer:):slight_smile:

In april heb ik ieder weekend wat.
Dus ik zal niet niet meedoen aan de ontmoeting.
Ik hoop voor jullie wel dat het van de grond komt met de meeting hoor.

Succes met voorbereiden, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Beste Diamond,

Het kan niet in de periode van 14 tot 24 februari?

Dan ben ik nl.in Nederland.

Groetjes,

Hans.

@Fransijn: jammer dat je er niet bij kunt zijn. Maar we zullen veel foto’s maken zodat je er toch een beetje bij kunt zijn.

@Hans: ik weet niet of de rest kan op zo’n korte termijn. Laten we even wachten op reacties.

Groetjes, Diamond