Meeting!!

Vanwege het doorslaande succes van de voorgaande keren…weer een plannetje voor een meeting.

ingredienten:
-Turks eten
-WW reisforum Turkije leden
-Veel gegiebel, geroddel en :redface: geklets :redface:

waar:
-Turks restaurant voor iedereen te bereizen…Utrecht is een optie, maar al 2x eerder gezien…nieuw restaurant in Sassenheim een optie? Rotterdam? Amersfoort?? Roept u maar!!

wanneer:
-data volgen later, het wordt de datum waarop de meesten kunnen komen, waarschijnlijk een zaterdag of zondag middag/ avond in MAART

dus…ff een reactie achter laten met of je ervoor in bent, en een ideetje voor een restaurant…

IKKE!!!

was te verwachten natuurlijk…:unibrow:

Duzzzzz

ik ben ook weer in…
maar zoude we het deze keer niet meer richting zuiden doen, zodat de belgen onder ons ook eventueel konden komen…?

In eindhoven zit ook een turkse restaurant. Of iets in Noord brabant. Dat is misschien voor onze belgen ook wat handiger

:biggrin: hahahaa…Eindhoven ligt in Noord-Brabant…ik vind het een mega idee!! :biggrin:

jajajaj dat klopt was even in dromenland:)

een andere plaats in Noord Brabant of een andere provincie

**Nou, dat lijkt mij ook wel wat. **

Misschien kunnen sommigen die van het noorden en oosten moeten komen eventueel met elkaar mee rijden danwel treinen. Is maar een idee hoor!

Als we een bestemming hebben. Dan kunnen we ook een lijstje maken wie waar vandaan komt en hoe men er na toe wil komen.

Voor sommige zal het nu dichterbij zijn en voor sommige weer niet. Maar dat hou je wel atijd. Of???

Suggestie: Apeldoorn :lol:

Restaurant Mediterrance.

Kijk even op de website www.mediterrance.nl

Wij zijn hier vorig jaar ook wezen eten met collega’s die een uitje moesten verzorgen.
Turkse eigenaar en alles in buffetstijl.

Suggestie maar hoor! :stuck_out_tongue:

ik vind het allemaal best…tis een end treinen, maar meestal wel de moeite waard…

@Roanna: goed plan :smiley:

Apeldoorn vind ik prima!! Doen we een zaterdag, kan iedereen eventueel nog bij andere WWers mee en blijven pitten ofzo…(ook maar een idee!)

Ook strak plan Bep. :thumbsup: Tegen die tijd is het hierboven ook klaar dus, kom maar op zou ik zeggen. Neem de slaapzak maar mee.:lol:

Zaterdag is ook een goed plan of anders een eerste zondag van de maand, kunnen de “liefhebbers” eerst nog ff shoppen.

Ik hoor of lees het hier verder nog wel wat jullie plannen zijn.

:idea: Groetjes :idea:

Leuk plan! Ik kan alleen niet op 31 maart want dan is m’n paps jarig. Verder is alles ok voor mij.

rotterdam…amsterdam…ik weet alle2 niet waar het ligt of dat het bestaat…!!

haha…sorry beetje in een lompe bui…haha…

hmm…rotterdan…tis ver…en op een zaterdag wil ik het best doen…liever niet een zondag dan ivm vroeg opstaan maandag…
oja…ben wel pas 7 maart terug van turkije…

xx

Hey meiden!!

Leuk idee… wederom… Ben alleen bang dat ik er deze keer niet bij zal zijn… I.v.m. drukte werk, en zware toetsen in maart en april van school… Maar wie weet als het niet al te ver is, dat ik toch wel meega!!

x

Meiden, voor mij is het ook al uitgesloten. Heb het ook megadruk met school, veel voorbereidingen en examens en zo… En waar we ook afspreken het is minimum een uur en een half rijden zoiezo voor mij… Doen jullie maar, ik hoor wel hoe het was !