Inderdaad een SUPER IDEE! Zit er in Nijmegen geen Turks restaurant
.
Ga mee natuurlijk als het met treinen te doen is vanaf hier! Liefst op een zaterdag, kunnen we toch uitslapen als het later wordt.
Inderdaad een SUPER IDEE! Zit er in Nijmegen geen Turks restaurant
.
Ga mee natuurlijk als het met treinen te doen is vanaf hier! Liefst op een zaterdag, kunnen we toch uitslapen als het later wordt.
@Sev: Het is voor mij ook dat rijden vanaf hier naar Eindhoven ed⦠En ook ikke is druk danā¦MAAR IK GA!!
En als het nodig is, kan ik ook 2 mensen hier kwijt hoor, wel 4 als je op de grond wilt slapen op een matrasā¦
Hoor het wel⦠Eindhoven mag ook, Nijmegen, Apeldoorn, ik rijd wel erheenā¦(Zaterdags dan, en niet op10-11 mrt. Is mijn pappie jarig word die ouwe 77!!)
Mij ook niet. Maakt mij geen flaus aus,⦠als ik kan natuurllijk.
Kijk Roanna: Met die opmerkingen weet ik al hoe we gaan lachen is juni!!
In September? Waar gaan we dan weer heen? :lol: Weer naar Kusa?
Sorry⦠correctie⦠van mijn kant.
Zeker weten Bep. Wij zullen laten zien en horen dat we dār zijn.
![]()
Ik had wel Sept gezet, automatisme dus, sorry hihihihihihihi
Maar we gaan er wel wat van maken dus haha
Heej leuk idee wederom!!!
Bij mij hangt het af van de datum in maart, ik is druk druk druk met weekendjes weg in maart.
Maar het maakt mij niets uit en anders, ga ik een volgende keer een poging wagen om mee te gaan.
Groetjes jac
misschien beter eerst een datum prikken en inventariseren wie er wel en niet komen en dan kijken wat dichtbij/ handig/ praktisch is??
ik kan nu nog elke zaterdag en zondag, behalve 10 mrt
Ik dus zover ik nu weet hetzelfdeā¦(10 mrt niet dus)
das mooiā¦zal ik eens een balletje opgooien??
wie kan er allemaal 03 maart??
Bloem dus
en bepsā¦off courseā¦
Hihi
owh bedenk me net
3 mrt is het concert van tarkanā¦misschien beetje veel van het goede
10 mrt kan ik igg niet overdag, misschien wel laterā¦
17 mrt dan?? zitten de marren in Istanbul, misschien ook niet zo geschiktā¦
en 24e kon diamond nietā¦beetje lastig dusā¦
anders 24 feb???
Nee sorry, ben ikke met een vriendin naar ??? om bonbons te maken jammie!!!
En de 31ste dan??
Heb net even gekeken op de kalender, dan kan ik ooooookkkk!
**De 31e Maart⦠:biggrin: **
Groetjes
Hoi,
Leuk, leuk zoān meeting. Maarā¦in maart kan ik zowat geen enkel weekend!! 3 maart idd naar Tarkan, 4 maart zou wel kunnen maar das een zondag, 10-11 maart moet ik werken, 17-18 maart in Istanbul en het laatste weekend moet ik dus weer werken! Conclusie, 4 maart is voor mij de enige optie!
Maar de meeting kan ook best een keer zonder mij (ons met Mar Mier erbij) hoor! Alhoewel het dan natuurlijk meteen een stuk rustiger zal zijn hihi(grapje). Nou ja, kijk maar ff hoe t uitkomt allemaal. Kan ik erbij zijn dan is dat super, zo niet dan pech gehad toch?!
En in Arnhem zitten ook een paar hele leuke/lekkere turkse restaurants! Misschien ook een idee?
Succes met organiseren en we horen t wel weer.
nog meer mensen voor de 31ste??
@Bloem: de 24e kan ik wel hoor, zou juist het best uitkomen ![]()
De 31 kan ik niet, dan is mān paps jarig. Had het volgens mij in een eerdere post over 30 maar dat is helemaal geen zaterdag.