Meeting!!

dus…
ff kijken

03 maart…bloem, beps, roanna, diamond
4 maart…mar-ren, bloem
10 mrt…roanna, diamond
17 maart…bloem, roanna, beps en diamond
24 maart…bloem, roanna, diamond
31 maart…bloem, beps, roanna…

lastig lastig

iemand optie voor 24 februari of misschien alweer de 7e april??
er blijft altijd iemand niet kunnen…
nog meer liefhebbers?? dan kunnen we daar rekening mee houden…

17 en 31 maart zijn voor mij tot nu toe de beste opties. Maar stoor je niet aan mij. :paranoid: Begin april kan ook.

**Laat maar weten! :slight_smile: **

Hallo, leuk ideetje weer bloem, maar ja, zoals je zelf al zei, 3 maart Tarkan, daar gaan wij dus heen, en dan gaan we ook turks eten in Rotterdam, dus dan hebben we al een Turks “dagje.”
En 14 dagen later zitten Marjan en ik idd in Istanbul.
En op de tussenliggende zaterdagen werk ik, maar dat kan ik misschien wel ruilen voor een keertje.
De 24e kan ik wel geloof ik, maar ik ga alleen als Marjan ook kan (flauw hè?) Anders misschien doorschuiven naar april?? Alhoewel, ook druk…
**
Trouwens gaan er nog meer mensjes naar Tarkan???

3 mrt zus verhuizen, 17 mrt ouders ophalen van 3 weken cancun en 31 mrt is mijn zussie jarig. Dus deze data’s komen mij niet uit

03 maart…bloem, beps, diamond
4 maart…mar-ren, bloem
10 mrt…diamond, besmile
24 maart…bloem, diamond, mierre (en marjan??) besmile
7 april…bloem, mierre (en marjan??), roanna

iemand nog aanvullingen??

Ja ikke. Ik kan ook de zondagen hoor geen probleem. Dacht met de zaterdagen aan diegenen die op maandag moeten werken in de vroegte hihi!!

Dus:

4 maart…mar-ren, bloem, beps
10 mrt…diamond, besmile
24 maart…bloem, diamond, mierre (en marjan??) besmile(mss beps als ze niet misselijk is van de bonbons(hihi))
25 mrt???

7 april zeker niet want dan vier ik wss mn verjaardag…

Hallo heb eventjes gekeken.
Mijn rooster rijkt tot 20 maart dus ik zal 24 maart of 31 maart vrij vragen.
De rest van die data’s kan ik niet. Weekendjes weg en nachtsienst.

Ik lees het wel hier wat het wordt.

Groetjes jac

Zou er deze keer ook graag eens bij zijn in principe kan ik altijd al enig idee waar het zou doorgaan

4 maart…mar-ren, bloem, beps
10 mrt…diamond, besmile
24 maart…bloem, diamond, mierre (en marjan??) besmile(mss beps als ze niet misselijk is van de bonbons(hihi)) jac
25 mrt???
31 maart…bloem, beps, roanna…jac

24e lijkt toch wel een goeie datum dan?? en beps…je komt toch voor de gezelligheid, niet per se voor het eten?? :unibrow:

Heb net overlegt met de vriendin over die 24ste…zij wilde samen een dagje weg, vandaar die bonbons…vind ze niet echt gezellig…
De marren zijn er dan ook niet, Crazy moet werken, en dus komt mierre ook niet(Flauw hoor Mar! hihi)

Of we doen het 1 april(geen grap hihi), of de 8ste en anderss dan ben ik er maar een keertje niet bij!

Het maakt mij niets uit moet namelijk eerst kijken of ik wel vrij ben.

Ik lees het wel. Groetjes jac

Nogmaals, het maakt mij geen flaus aus. Prikken jullie maar een datum en waar het zal zijn, dan zie ik wel of ik ook kan.

**Mocht ik niet kunnen, dan misschien een andere keer maar. Bep zie ik, als het goed is toch al in Kusadasi. Ja toch Bep? :unibrow: :wink: **

**Ik blijf het volgen hier! :smiley: **

ik wil ook wel komen, maar het ligt eraan waar het is.

hoever zou je willen gaan dan?? waar kom je ongeveer vandaan??

ik kom uit de kop van noord-holland.

ik wil gaan tot Almere.

maar kijk maar wat de andere willen :slywink:

Volgens mij zit er in Arnhem ook een leuk Turks restaurant. Waar komt iedereen eigenlijk zo’n beetje vandaan?

ja in almere zit er ook een Turk. ik ben daar in december geweest met een andere meisje en haar moeder :teeth: hoe heet het daar ookal weer. als iemand het zegt weet ik het weer :slywink:

oh jij hebt het over arnhem haha

@ diamond, overal en nergens de een zal van verder weg moeten komen dan de ander, de een de polder, de andere west, zuid, oost heel zuid, beetje midden enz enz…dus altijd lastig!!

Almere vind ik wel grappig hihi… Is ook mooi in het midden van het land hihihi!!!
Nee zonder dollen, ik kom wel, als het maar niet op 10/11 of 24 is en op 7 april…

almere lijkt mij ook wel wat…
wat datums betreft…kan ik alleen de 10e niet…

zou wel top zijn als we deze keer met echt vele zoude zijn :smiley: