iemand optie voor 24 februari of misschien alweer de 7e april??
er blijft altijd iemand niet kunnen…
nog meer liefhebbers?? dan kunnen we daar rekening mee houden…
Hallo, leuk ideetje weer bloem, maar ja, zoals je zelf al zei, 3 maart Tarkan, daar gaan wij dus heen, en dan gaan we ook turks eten in Rotterdam, dus dan hebben we al een Turks “dagje.” En 14 dagen later zitten Marjan en ik idd in Istanbul. En op de tussenliggende zaterdagen werk ik, maar dat kan ik misschien wel ruilen voor een keertje. De 24e kan ik wel geloof ik, maar ik ga alleen als Marjan ook kan (flauw hè?) Anders misschien doorschuiven naar april?? Alhoewel, ook druk…
** Trouwens gaan er nog meer mensjes naar Tarkan???
Ja ikke. Ik kan ook de zondagen hoor geen probleem. Dacht met de zaterdagen aan diegenen die op maandag moeten werken in de vroegte hihi!!
Dus:
03 maart…bloem, beps, diamond
4 maart…mar-ren, bloem, beps
10 mrt…diamond, besmile
17 maart…bloem, roanna, beps en diamond
24 maart…bloem, diamond, mierre (en marjan??) besmile(mss beps als ze niet misselijk is van de bonbons(hihi))
25 mrt???
31 maart…bloem, beps, roanna…
7 april…bloem, mierre (en marjan??), roanna
7 april zeker niet want dan vier ik wss mn verjaardag…
Hallo heb eventjes gekeken.
Mijn rooster rijkt tot 20 maart dus ik zal 24 maart of 31 maart vrij vragen.
De rest van die data’s kan ik niet. Weekendjes weg en nachtsienst.
Heb net overlegt met de vriendin over die 24ste…zij wilde samen een dagje weg, vandaar die bonbons…vind ze niet echt gezellig…
De marren zijn er dan ook niet, Crazy moet werken, en dus komt mierre ook niet(Flauw hoor Mar! hihi)
Of we doen het 1 april(geen grap hihi), of de 8ste en anderss dan ben ik er maar een keertje niet bij!
ja in almere zit er ook een Turk. ik ben daar in december geweest met een andere meisje en haar moeder :teeth: hoe heet het daar ookal weer. als iemand het zegt weet ik het weer :slywink:
@ diamond, overal en nergens de een zal van verder weg moeten komen dan de ander, de een de polder, de andere west, zuid, oost heel zuid, beetje midden enz enz…dus altijd lastig!!
Almere vind ik wel grappig hihi… Is ook mooi in het midden van het land hihihi!!!
Nee zonder dollen, ik kom wel, als het maar niet op 10/11 of 24 is en op 7 april…