Meeting!!

wat heeft iedereen toch met almere?? is toch een buitenwijk van A’dam?? hahahaa…nee zonder dollen ik kom ook wel , maar mij nix uit
weet niet of onze zuiderburen dat trekken, maar alleee…
hihi
hebben ze daar dan wel een turk?? broodje doner is wel lekker maar zou toch liever echt een turks restaurant kiezen…

heb even gegoogled maar op internet kan ik geen turks restaurant vinden in Almere…?
andere ideeen?

in breda zit wel een goede…maar ja…das in breda…hihi

ik vind breda prima hoor…!!

ja, dat dacht ik al wel!! hahahaa…

breda vind ik ook wel prima. voor mij minder ver reizen dan almere

FF voor de duidelijkheid, er zit W E L een turks restaurant in Almere. Marmaris aan het Deventerpad. Deze heeft alleen geen web-site.

We hoeven daar niet heen hoor, dat bedoel ik niet!!!
Hebben we wel plannen die kant op, ik ga er wel ffies langs om te kijken of het wat is… ff proefdraaien hihihihi(vervelend!)

Nou gaan we nog iets beslissen???

Misschien wil Hans wel pannenkoeken komen bakken :slywink: !!

Xander

He bah. pannenkoeken…die lust ik dus niet he!!

Turkse pannenkoeken???

ok beps
mij maakt het nix uit…

dus…marmaris in Almere of
(zat te denken aan) sultan in breda
misschien kijken voor een datum in april al of gewoon weer met een klein cluppie in maart??

Of klein cluppie maart en de hele groep in april hihihi

jajoh beps, groot gelijk, waarom niet…kom ik daarna koffie drinken bij jou :wink:

Pcies hihi, alleen niet ´s morgens tussen ons in hahaha

Breda is misschien ook wel handig voor de belgen onder ons of Bergen op Zoom. Weet alleen niet of ze daar n turks restaurant hebben.

Heb ff gegoogled en ze hebben in Bergen Op Zoom een turks restaurant. Heet Marmaris, ziet er ook wel leuk uit

Welke data’s zijn er nu? Zal kijken of ik erbij kan zijn, zou het wel leuk vinden.

Lieverds, wanneer is de meeting? Heb zin om jullie nu toch ook eens een keer te gaan zien!

volgens mij kunnen de meesten op de 17e of de 24e maart…
ik pas me wel aan qua tijdstip of locatie…
wel een beetje gezellig enzo en makkelijk te be-treinen…

toos, wanneer kun jij??

Nou kom maar op, ik kan volgend weekend(dus die van 3 en 4 maart) weekend daarna niet, dan weer 2 weekenden wel, dan 1ste weekend van april niet(is ikke jarig)

Dus
3 Maart
4 Maart
17 maart
18 maart
24 maart
25 maart
34 maart
1 april(jahhh lijkt me leuk kom ik niet, zeg ik 1 april!!!)

zwart is dus beps, roze is dus ikke