Meeting!!

3 Maart beps, bloem, toos
4 Maart beps, bloem,toos
10 maart
11maart bloem
17 maart beps, bloem
18 maart beps, bloem
24 maart beps, bloem
25 maart beps, bloem,toos
31 maart, toos
34 maart beps, bloem

kijk…daar kunnen we wat mee…
nog meer liefhebbers??
diamond?? jac?? besmile?? mar/ mierre??

Op bepaalde zondagen kan ik wel maar voor de zaterdagen moet ik wachten tot 5 maart , aangezien ik dan bij mijn nieuwe stagebedrijf begin. ik kan nu wel data gaan noemen , maar zal je zien dat moet ik op die dag werken. Als ik 5 mrt mijn rooster heb dan geef ik het hier wel door. In iedergeval kan ik niet op 31 mrt en op 3, 4 mrt.

Wat bedoelen jullie met 34 maart? Is dat niet hetzelfdemet 3, 4 mrt of zie ik het verkeerd.

4 Maart beps, bloem,toos
10 maart
11maart bloem
17 maart beps, bloem
18 maart beps, bloem, besmile
24 maart beps, bloem
25 maart beps, bloem,toos, besmile
31 maart, toos
34 maart beps, bloem

hehehee
denk dat het 31 mrt moet zijn…

4 Maart beps, bloem,toos
10 maart
11maart bloem
17 maart beps, bloem
18 maart beps, bloem, besmile dia
24 maart beps, bloem
25 maart beps, bloem,toos, besmile dia
31 maart, toos

ik zou dus zeggen…de 25e??
weet niet of ik nu heel erg iemand oversla, maar wij hebben er allemaal zin an, we zijn met 5…als iemand meer mee wil, kan dat de 25e…zo niet, plannen we in april/ mei weer iets nieuws…

nu alleen nog een plek…
diamond en besmile…hoever willen jullie gaan?
en jij toos??

nog meer liefhebbers?? cyn? jac? turkije fans? -lovers? nur? mar/miere/ marion??
roept u maar!!

Ik ga mee de 25ste
Dia vertel ffies tot waar jij gaan wilt qua reistijd, ik kom wel…

Vind de 25ste ook prima.

In Breda??

Oke mijn rooster is in de maak voor maart.
Maar een gedeelte heb ik al maar al die dagen kan ik niet.
Dat zijn 3, 4 ,10 en 11 maart want dan ben ik weekendjes weg.
Wordt waarschijnlijk ook niet 17 en 18 maart wat dan moet ik werken nachtdienst, dus dan moet ik slapen.
Maar misschien wel de 24ste of 25ste???
Ik zal vragen hoever ze het rooster af heeft en dan horen jullie het zo snel mogelijk!!!

Ik moet eerst kijken hoever Breda met de trein is.
Groetjes jac

Breda is voor mij alleen per auto te doen…per trein bijna 3 uur!!! En qua kosten helemaal crissis!!! Met de auto moet ik uitgaan van ruim 1,5 uur!
Een beetje centraler zou ik fijn vinden…snap dat het voor Toos ook ver is, maar per trein voor mij niet te doen, en ik weet niet of ik de auto dan heb!!

ja…ikke ga natuurlijk niet protsesteren voor breda…da snappen jullie wel…maar weet niet of dia en besmile zover kunnen/ willen gaan??
en beps?? misschien toch iets centralen…rotterdam/ dordrecht/ utrecht?? (toch maar weer??)

nog meer liefhebbers??

hihihi, gelijk!!!

Breda is voor mij ook uitgesloten pfffff, zo’n 2 en half uur en daar heb ik niet zo zin in.

Ben ook voor iets centraler als iedereen dat goed vind!

Groetjes

Jac, als ik met de auto moet/ga dan kunnen we mss ergens afspreken en carpoolen

O ja klopt we wonen redelijk dicht bij elkaar is een optie.

GRoetjes

Vindt Breda eerlijk gezegd ook wel heel ver. Ik kom sowiezo met de trein en niet met de auto. De 25e is wat mij betreft prima!

uhm…utrecht?? amersfoort??
noem is wat??

Voor mij is het met de trein 1.22 uur reizen. Op zich heb ik er geen problemen mee, maar ik zit wel met de laatste trein terug.

utrecht is vooooooooooooooooor mij een eitje om naar toe te reizen( 35 minuten). Amersefoort vind ik ook okey.