jaja
roept u maar… wie heeft interesse in eind juni/ begin juli te meeten??
weer een zondag??
weer in utrecht??
jaja
roept u maar… wie heeft interesse in eind juni/ begin juli te meeten??
weer een zondag??
weer in utrecht??
IKKE!!!
IKKKKe OOOk wil jullie allemaal wel eens in levende lijve zien,nee ik neem dan geen vlieger mee…
okeeyyy
weet dat mierre en crazymar ook wel willen
roept u maar
10 juni
17 juni
24 juni
1 juli
8 juli
weet niet eens op welke dagen die data zijn… maar komt vast goed
Zondag goed. Bijvoorbeeld 10 juni… ehhh meld eens, weer Utrecht…dan wel een ander restaurant dus…
17 juni is vaderdag…lijkt me niet slim
mwah goed gegokt dus
vooralsnog kan ik al die data… aangezien ik toch niet nog een x naar turkije ga
1 juli lijkt mij een mooie datum
Utrecht is prima
cker een ander restaurant als het utrecht wordt, heb het daar nu wel een beetje gezien,…
maar ja, utrecht blijft het meest centraal
weet dat er ideeen zijn voor maastricht, om ook de belgen een kans te geven te komen, maar dat horen we dan wel…
10 Juni is voor mij een optie en anders wacht ik wel tot in het najaar…
Misschien voor de Belgen Breda ook een optie, ik weet niet hoe het met de anderen zit…voor mij maakt het niets uit…
10 juni kan ik ook
breda is meer dan prima voor mij…
maar de belgen komen beetje uit rechts belgie… dus breda is ook nog ver weg…
ikke kan de 10e wel
beps volgens mij niet…
nog meer gegaadigden?
Beps kan jij de 10e
in breda ken ik een heeeeeeeeeeeeeeel goed turk restaurant, was het laatst al een keer wezen testen…
Nou Bloem noteer alles en maak de optel som, wel ff wachten tot Jill terug is misschien wil zij ook nog mee…
Ik wil nie l*llig doen, maar Breda is voor mij een bietje te ver in mien eentje.
Maar zoals gezegd, we doen het vast ook in het najaar nog wel een keer en dan zorg ik dat ik er bij kan zijn, als het niet tever weg is.
Dus laat jullie even niet afleiden door mij, want ik ga dan al bijna op vakantie en voordien is me dochter nog jarig, vaderdag inderdaad nog dus… zet mij even op de reservebank.
Ik kan de 10de als we het maar niet telaat maken zeg maar. Volgende dag toets nl… niet iets waar ik voor leren kan, en maandagmorgen gaan we alles nog eens herhalen…
10de is optie
Weet dat Breda voor meerdere een probleem is, bijv Cyn, en zij hoort er ook bij!!
ja daarom…
dus laten we het op utrecht of amsterdam houden… beetje centraal enzo