mij best…ik kom uit Den Haag…Amsterdam…Utrecht…Breda…het komt voor mij allemaal op het zelfde neer klein uurtje en ik ben er.
Zet mij ook maar even op de zijlijn. Moet het weekend van de 10de en 17de werken:crybaby: en het weekend daarna zit ik in ADR.
Ik ben de tiende op vakantie… Gemenerds. Ach, dan zit ik lekker in Turkije!!! @ Roanna: waar woon jij dan precies?
@Cristina: Even een raadseltje. Waar kwam je vriend ook weer vandaan? Daar dus vandaan. :nod:
Is viva nog steeds met de poes bezig? :lol:
Ach Cristina, dan doen we het in het het najaar toch nog een keer. Dan is iedereen wel zo,n beetje terug. Oh nee, bloem dus niet, maarja dan doen we het volgend jaar nog een keer.
doei meiden, poes was door de ander buurvrouw niet buiten gelaten, arm ding…nou ja morgen maar weer, doe ik het zelf wel…naar buiten…
Ik weet alleen dat ik 10 juni niet kan… Maar jullie kunnen ook wel een keer zonder mij gaan hoor
Ik hoor het wel wanneer jullie gaan, en dan kijk ik of ik mee ga/kan!
x
Volges mij kunnen er10 juni een hoop niet… @ Roanna: Ojaaa, jij kwam uit Apeldoorn!
Hoihoi,
Zal maar meteen met de deur in huis vallen…de 10e kan ik zeker niet, ik zou alleen de 17e of de 24e kunnen. Maar vind het wel weer erg leuk om erbij te zijn natuurlijk. Het maakt me eerlijk gezegd niks uit waar het is, als we maar bij elkaar zijn. Dus Utrecht, Breda of Luttjebroek…! Als het maar een turks restaurant is.
Oh ja, in juli kan ik helemaal niet, want 30 juni ben ik weer weg naar Marmaris (Oh wat erg!)
de 24e dan??
wie stemt voor de 24e?
Ik kan
ik ook
ik ook dus!
Ik helaas niet, maar maak nie uit. :crybaby: Ikke de volgende keer weer. :biggrin:
Ik kan ook wel, denk ik dus. Val maar effe met de deur in huis, hihi
en ik kijk voor de 24e kan nog niets zeggen.
Groetjes
Ik ben er dan ook niet bij:crybaby:, zit dan al in ADR:D
Hoop er de volgende keer wel bij te zijn
dus…
moi, beps, viva, cyn, crazymar, mierre en misschien jac…
meer liefhebbers??
Als ze echt komen, zoveel hebben we nog nooit gehad hii
Je bedoelt het waarschijnlijk als grapje, maar Lutjebroek ligt zo ongeveer 5 minuten (met de auto) bij mij vandaan.
Dusse als het Lutjebroek wordt, dan komt ik ook!!!