Meeting... poging 600zoveel

hebben ze daar een turks restaurant dan??

enneuhm mk… waar kom jij ongeveer ookalweer vandaan?

Daar is Lutjebroek net weer te klein voor.
Bij Beps de dijk over.

dus utrecht of a’dam is voor jou wel te doen??

Amsterdam is goed te doen voor de meesten denk ik.

We hebben hier in L’town ook een turk hoor, ben er nog nooit geweest, goed excuus hem te gaan voortesten hihihi

meiden…ga ik de 24ste nou vastleggen voor mijzelf??

En meld nog ff wie er mee gaat…en waar wie wel heen wil…

Ik kan nog niks beloven… maar ik zal mijn best doen!!! Als het voor mij goed te doen is, maakt het me niet uit waar!!! Plan maar wat, en dan merk ik het wel!!

x

helaas ik kan de 24ste niet. Volgende keer beter.

Groetjes Jac

de 24e lijkt me een goed plan! Zullen we ons daar dan maar op richten?
En een keer ergens anders dan in Utrecht is toch ook best leuk? Alhoewel tmij niet echt uitmaakt hoor. Trouwens, wat dachten jullie van Beverwijk, Bazaar? Dan allen de Oosterse markt natuurlijk, lekker shoppen, ons even in Turkije wanen en nog lekker eten ook!

Goed plan haha :wink: Al weet ik nog steeds niet of ik kan…

x

mij maakt het allemaal nix uit waar, ik reis wel, alleen hoe verder weg, hoe duurder het wordt… dusseuhm… niet te gek aub!!

ikke hou ook de 24e vrij!!

*Ja hoor, ik ben erbij, de 24e maakt mij ook niet uit waar. *
Cyn, je kan ook met ons mee hoor!

als we beverwijk doen, dan zou ik zeggen dat we eerder afspreken dan gewoonlijk…
heb al ff zitten kijken…
de trein vanuit hier doet er dan dik 2 uur over, hoef ik maar 1x over te stappen en dan kan ik om 12.23 uur op beverwijk cs zijn…
moet iemand me wel ff ophalen om naar de bazaar te komen…, maar tis dus te doen!?
kunnen we daar ook wel een beetje rustig eten dan? volgens mij zijn er alleen maar van die eettentjes toch??

Ja Bloem, je hebt gelijk. Er zijn idd alleen maar van die eettentjes. Dus misschien toch maar beter om in een echt turks restaurant ergens af te spreken?! Dan kun je altijd nog gewoon eens langskomen bij Mar en mij, blijf je nachtje slapen en dat we dan naar de Bazar gaan.

Alkmaar zit ook een turks restaurant :wink:

x

ja heee nog verder weg!!

weet iemand nog een ander goed restaurant in utrecht of amsterdam ofzo??

Moeten we gewoon ff googlen…al is dat restaurant in Alkmaar best goed(hihi)

Amsterdam is ook een optie…Of gewoon weer Utrecht en dan een ander restaurant…

volgens mij is alkmaar nog verder dan beverwijk voor mij… maar goed
u vraagt… wij draaien!!

Nee hoor, we gaan gewoon naar A’dam of Utrecht…
Maar laten we allemaal ff kijken of er iets is te vinden dat er goed uitziet oke!

Oe, 24e klinkt beter!

@Beps, haha ja die is inderdaad wel goed!!

@Bloem, is inderdaad nog iets verder… 15 minuten ofzo…

Nou ik hoor het wel!!!

x