Meeting......poging X

Wat: Turkije forum meeting.
Voor wie: iedereen die iets met turkije heeft en weleens op het WW turkije forum komt
waar: CS Utrecht
wanneer: een zondag in NOVEMBER
wat gaan we doen: Turks eten en drinken en kletsen!!

te kiezen uit:
5 november
12 november
19 november
26 november

de meeste stemmen gelden.
het is nog ver weg genoeg, dusse vrij vragen van werk of wat dan ook of vervoer regelen moet geen probleem zijn!!

FF stemmen via de enquete welke datum je voorkeur heeft. De enquete sluit op 1 november

Leuk idee!!! Om weer een poging te doen.
Ik ga straks gelijk kijken of ik kan

Groet Jac

heb gekeken 19 november moet lukken voor mij

@ jac, stem je eventjes nog??

ikzelf heb geen voorkeur, misschien anderen ook niet, dan nemen we die dan gewoon blanco mee

lijkt me een leuk idee. Is dat al eens georganiseerd geweest.

oke ik heb gestemd

GRoet

5 en 12 november komen mij uit. Dan ben ik namelijk nog niet begonnen bij TUI.

Als het ooit eens in Belgie doorgaat wil ik wel komen maar Nederland is me net iets te ver…

Misschien kunnen we ook een keer kijken voor een plaats in Nederland wat voor de belgen onder ons ook makkelijker te bereiken is/ dichtbij Belgie is.

Is Utrecht dan zo ver??? met de trein??? Ik heb geen idee, maar als we uit het hele Nederland komen moet iedereen ook lang in de trein zitten.

*Ik zou het hartstikke leuk vinden om nu eens wel met veel mensen op een meeting te zijn, en juist Sevvie hoort er bij te zijn vind ik! *

Voor mij mag het ook dichter bij België, maakt niet zoveel uit als je met de trein gaat, even uitzoeken wat het handigst is, en met z’n tweeën reizen is goedkoper, NS Herfsttour!! Maar dat geldt waarschijnlijk alleen voor Marjan en mij.
Ik stem nog even niet, eerst kijken wanneer m’n vriendinnetje kan!

Met de trein naar Nederland heb ik niet echt ervaring, eventjes opzoeken dit weekend dan. Maar met de auto is het zeker voor mij al meer dan 2 u rijden…

@sev utrecht is echt niet zo ver sé en met de trein makkelijk te bereiken. mss kunnen we samen gaan:p

Ik ben van de 14e t/m de 25e november in nederland.

Groetjes,

Hans.

Als we een reunie dan doen we het goed

Geef jullie 2 mobiele telefoonnummers op;

  1. nederland: 06-43411300
  2. turkije(sms desnoods) 0090 535 706 13 15

Utrecht lijkt me niet de beste locatie,wat dachten jullie van Rotterdam;lokatie Nazar op de schiedamsevest.

Stuur je mail of je er bij zult zijn naar mijn persoonlijk mailbox of naar hier.

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Bloem,

Bedankt voor het inniatief.was er zelf ook over mee bezig,nu moet het er maar eens van komen…

Groetjes,

Hans.

rotterdam is voor de belgen ook toch makkelijk te bereikbaar?. of zit ik weer verkeerd.Toen ik vanuit Frankrijk naar Rotterdam moest, verliep alles vanuit België met de trein alles wel snel.

ja, tuurlijk, mij best
dacht gewoon, utrecht, midden in NL
maar rotterdam is voor mij ook goed, alleen verder voor de limburgers en oosterlingen en noorderlingen onder ons.
maar vanuit brussel en antwerpen is er een zeer goede verbinding met rotterdam CS. dus maakt mij niks uit

mijn voorkeur gaat uit naar 5 november, maar stem nog ff niet, want kan ook de andere data wel, maar ietsje lastiger.

dusse, hans, jij neemt het initiatief verder over??
mooi, hihi…

mijn voorkeur gaat uit naar 12 of 19 november, en dan Utrecht…

x

leuk…!! maar nu te moe om te kijken wanneer ik kan.
jullie horen snel van me

groetjes

filiz

ik weet nog niet of ik kom. Rotterdam is voor mij 2 uur met de trein of langer.