Dat is bij mij dus ook het probleem…
x
Dat is bij mij dus ook het probleem…
x
Leuk ik wil mee, zal ff kijken dacht dat ik de 19de niet kan, maar…dat horen jullie…alleen ga ik niet naar Rotterdam!!! Is voor mij te ver als ik 's avonds nog naar huis moet(ruim 2 uur onderweg!)!!
Ik hoor het weer
rotterdam is ook voor mij idd erg ver…
utrecht ook, maar oke;)je moet er wat voor over hebben natuurlijk
liefs
filiz
als ik in de grote stad ga wonen dan is rotterdam om de hoek, maar anders is het 1.5 uur reizen.
Voor mij zelfde reden als Beps ! Alleen met de trein of auto savonds terugkomen en ik besterf het ! En ook heb ik school en de zaterdag werken. Moest het allemaal wat dichter zijn hé …
We kunnen ook een andere datum plaatsen;zaterdag de 18e november.
Hans.
Blijft het verhaal hetzelfde Hans, ik ga niet naar Rotterdam!
Ik ben met de trein meer dan 2 uur onderweg, en ga ZEKER niet op de ramplijn Flevo 's avonds alleen terug op zaterdag(en zondag is al bijna net zo erg!)
Ik hoor het wel weer
heb net gekenen. is voor mij in ieder geval. 2 uur en 34 minuten. ik geef het geld dan liever aan iets anders uit
ook komt mijn vriend ergens in november uit dienst, maar ga toch pas eind december naar turkije
Wat wonen jullie allemaal ver weg!!! Ik woon praktisch IN Rotterdam…
Voor mij is zowel de zaterdag als Rotterdam geen optie… Utrecht is nog wel te doen… Of jullie komen gezellig allemaal naar Alkmaar
Nee ff serieus… Rotterdam is gewoon te ver voor mij!
X
ja alkmaar is voor mij zeker te doen :nod:
ik stem ook voor Alkmaar ![]()
Dat is inderdaad voor jullie mooi dichtbij!!!
x
MK
waar woon jij dan?
als je het iet op het forum wilt zetten kan je ook een prive bericht sturen ![]()
Zelfs alkmaar is voor mij nog te ver…
Haha schat, alkmaar is echt super ver voor jou!!! Dat is vanaf maastricht al 3.5 uur!!!
x
voor mij ook erg ver idd ![]()
haha ja cyn, heb juist een kaartje van Nederland erbij genomen, volgens mij rij ik er 10 uren aan ! Ma ja, Vergeet het meiden, ik kan zoiezo al niet komen, ook al wil ik super super graag ! Het is gewoon te ver voor mij om ff heen en weer te rijden. Het spijt me !
Hadden jullie nu eens allemaal in een klein landje als België gewoond hé, dan hadden we dat probleem al minder
Maar als ik eerlijk mag zijn, blijft een meeting met héél véél forummers gewoonweg onmogelijk, als ik de kaart van Nederland bekijk…
ik zou zeggen kom met zn alle naat maastricht;) is voor belgie en nl te doen:D