Hallo allemaal,
Vanaf nu heb ik een nieuw account bij WW. Opeens was ik niet meer geregistreerd en heb grote moeite gedaan om weer toegelaten te worden tot dit forum. Geen idee waarom. Maar goed, voortaan heet ik CRAZYMAR. Dus marjogege bestaan niet meer haha!
Wat de meeting betreft, de 19e en de 26e november komen mij het beste uit.
En Utrecht of Rotterdam maakt me ook niks uit. Moet er even ver voor treinen. Dus ik hoor en zie t wel!
Pff dat is nog verder dan rotjeknor Vorige keer was ik helemaal naar de klote van die reis… pfff… haha… Nee voor mij is utrecht de beste optie!!! We zien het wel!!! Het lijkt me in ieder geval wel erg leuk, ook omdat ik er de vorige keer niet bij kon zijn!!!
Persoonlijk denk ik ook dat Utrecht voor iedereen het meest centraal ligt. Sorry Hans, maar treinen vanuit Rotterdam naar Utrecht is toch wel te doen? Ja, de een moet nou eenmaal verder reizen dan de ander, maar, zoals al eerder gezegd, je moet er wat voor over hebben. En geloof me, ik kan het weten, het is hartstikke leuk, Marjan en ik zijn alletwee de vorige keren geweest. Je moet er gewoon een leuk dagje van maken. En als je met de trein gaat, wat maakt het nou uit of je een uur in de trein zit, of twee uur? Je zit toch! Leuk boekkie erbij, of uit het raampje kijken, lekker relaxed. Marjan en ik zullen er waarschijnlijk zeker weer bij zijn, maar dan graag nog wat meer Forummers, en niet zoals de de eerst x 4, en de tweede x 5!! En de datum? Ik sluit me wel aan bij de meerderheid, op zondag kan ik (bijna) altijd wel.
*O ja, ik heb net ff gekeken, van Antwerpen Centraal naar Utrecht Centraal is 2 uur en een kwartier, dus dat valt best mee. * Rieneke was er de vorige x bij, vanuit Groningen dat was ook ruim 2 uur.
Wat ik alleen maar bedoel te zeggen, als je wilt, dan kan je ook, en het hoeft ook niet zo laat te worden, we kunnen het toch in de middag doen? Ik hoop niet dat ik nu iemand op de teentjes getrapt heb, zo ja, s**orry dan. Iedereen moet natuurlijk voor zichzelf weten wat ie doet, maar het zou echt leuk zijn om veel mensen nu een “live” te spreken! Nou doei allemaal,
**
hey Miere ! Leuk dat je even gekeken hebt vanuit Antwerpen. Nou, ik woon nog een uur en en half van Antwerpen vandaan met de trein. Dus dat maakt 3u en 30 minuten, in die tijd zit ik in Turkije
HAhahaa ja lekker Turkije.
Weet niet wanneer het nu gehouden wordt, ik kijk wel als ik kan of niet.
Maar als ik mee kan/ga dan het liefst in utrecht. Is voor mij ook gunstiger met verbindingen dan Rotterdam.
Dan ga ik dus niet mee!
Uitleg was er al(op zaterdag wil al je helemaal niet in de trein op de flevolijn komen!), vind het jammer had me er behoorlijk op verheugd de anderen weer te treffen, maar dan maar niet
Eh Hans, wat krijgen we nou dan? De meeste mensen willen toch echt liever op een zondag in Utrecht een meeting hebben. En als dat jou niet uitkomt, dan is dat heel jammer voor je maar gewoon ff niet anders.
Dus denk ik dat we er gewoon vanuit moeten gaan om de meeting op een zondag in november te doen in Utrecht dus.
Dus mensen: Wie gaat er alsnog mee naar een meeting op ZONDAG in UTRECHT??
Meld je hier zo snel mogelijk aan.
ik zou heel graag willen komen maar helaas!.. in november heb ik het zo ontzettend druk… .ik heb bijna elk weekend wel wat dus de dagen dat ik vrij ben ga ik ook helemaal niks doen… misschien een volgende keer!
Misschien is het beste om van zondag 12 november uit te gaan? Dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is. Als er echt mensen niet kunnen die dag, maar wel heel graag willen op een andere zondag, laat dat dan ook ff weten!
En Diamond weet nog van niks. Volgens mij wil die er dit keer ook graag bij zijn. Miere011 en ik komen heel graag, maar zou wel leuk zijn als er meer dan 5 mensen komen…