Meeting 2e poging

Nou meiden, de vorige keer is het niet gelukt met de meeting dus vandaar nog eens een poging :smiley:
Het lijkt me nog steeds erg leuk elkaar een keer in het echt te gaan zien en lekker Turks te gaan eten ofzo. Lijkt je dit leuk, laat dan even een berichtje achter, dan kunnen we met zā€™ n allen een datum en activiteit plannen!!

Groetjes, Diamond

lijkt mij een super leuk ideeā€¦!! maar dan wel ergens na 19 oktober want dan ben ik pas terugā€¦en tja de plaats maakt mij niet zo heel veel uit;) vandaag mn ov opgehaald

kusz kusz

filiz

Ik weet eigenlijk ook niet precies waar iedereen vandaan komt, volgens mij zoā€™n beetje vanuit heel Nederland en Belgie. Dus we moeten denk ik maar iets zo centraal mogelijk uitzoekenā€¦

Groetjes, Diamond

Hey!!

Het blijft een goed plan :D! Ik had het topic niet gezien, want om eerlijk te zijn, kom ik hier eigenlijk alleen nog voor ā€œVeel plezier-Welkom thuisā€ā€¦ Het is een schandaal ik weet het!
Zal dus vanaf nu ook hier meelezen :stuck_out_tongue:

We zijn al met zā€™n drietjes :wink:

Groetjes, Diamond

haha ja het schiet opā€¦!!

Lijkt me ook wel leuk zo een meeting ! Alleen denk ik niet dat ik er gemakkelijk zal geraken ā€¦:frowning:

mogen oude mutsen ook mee??
Vorige keer dacht ik dat ik niet tussen jullie in zou passen, maar nu wil ik ook wel mee

4 dus
Annemiek

hey kom op he annemiekā€¦hoe meer zielen hoe meer vreugdeā€¦wat maakt die leeftijd nu uitā€¦turkije-verslaafd is turkije-verslaafd!! heeft leeftijd verder niks mee te doen

groetjes

filiz

Iedereen is welkom, jong en oud, dat lijkt me duidelijk!!! :smiley:

Hai hai,

Het lijkt me erg gezellie om elkaar te ontmoeten. Ik ben hier pas nieuw en lijkt me wel leuk om jullie verhalen te horen en om over onze vriendjes te praten!!!

xxxxx

Het lijkt me best gezellig elkaar eens samen te ontmoeten, maar het lijkt me ook onmogelijk.Ik zelf woon permanent in Turkije, er zitten Belgen en Nederlanders op het forum, iedereen heeft een verschillende job,verschillende werkdagen,ik vrees dat het een droom blijft.
Gelukkig ik heb reeds een paar van jullie leren kennen, vind ik echt fijn,deze zomer heb ik terug heel veel nieuwe mensen ontmoet die me kennen van het forum,aan allen die me kennen de groetjes uit Kusadasi,
Franka

Nou nou Franka, niet zo negatiefā€¦ Als we het een redelijke tijd vantevoren vastzetten moet het te doen zijnā€¦ Alleen nog een centraal punt vinden, denk ergens in Utrecht of Midden Brabant?

Zomaar ideetje hoor

Beste lezers,

Zoals Franka het al aantipte;voor ons is het moeilijk,zoniet onmogelijk om iets op termijn te plannen.
Jullie zitten daar en wij hier,ga zo rond kerst voor een paar weken terug naar nederland maar een preciese datum dat weet ik pas in de maand zelf.
Ik zou zeggen,plan maar een datum en dan zien we wel.

Groetjes,
Jullie forumbeheerder,
Hans.

Joh joh! hier nog iemand die mee wil! :smiley: Lijkt m esuper leuk om jullie eens in het echt te ontmoeten!

Liefs Rieneke

Ok, tot nu toe gaan dus mee:

-Filiz
-Maret
-Annemiek
-Rieneke
-Sweet-daantjuh17
-Diamond

De rest is nog even onzeker, hangt ook af van de datum en de plaats waar we afspreken. Misschien moeten we ff kijken wie zich nog meer aanmelden en dan kijken wat het meest centraal is voor iedereen.

Het lijkt me in ieder geval supergezellig!

Groetjes, Diamond

Lijkt me ook super leuk!
Alleen kijken of ik kan!
Maar dat zien we nog wel,
maar iig geval, leuk idee!

xx tahnee

Je mag mij er ook bij zetten! Heb alleen niet zoveel tijd de komende maandenā€¦ Maar goed, we zien wel!!

Liefs Cyn

Als het even kan voor mij dan wil ik ook gerust mee hoor. Als de plaats en de tijd een beetje meezit.

-Filiz
-Maret
-Annemiek
-Rieneke
-Sweet-daantjuh17
-Diamond
-Summergirl
-Cynthia
-Sevgilim

Dat gaat lekker inmiddels! Wordt vast supergezellig!

Groetjes, Diamond