Geen idee of er al eens zoiets gedaan is en of er uberhaupt interesse voor is…Zoals sommigen van jullie al hebben gelezen zijn we aan het kijken wie er in juni meegaan met een kroegentocht in Alanya. Maar tot nu toe nog niet veel reacties…Misschien is het een leuk idee om 's een keer een meeting te organiseren voor iedereen van het Turkije-forum en dan gewoon in Nederland… Lijkt mij in ieder geval ontzettend leuk iedereen eens in het echt te zien.
Nou laat maar 's horen wat jullie ervan vinden
Ik vind het een super leuk plan!!!
Het zou idd geweldig zijn als Hans en Franka erbij kunnen zijn, maar dat is niet zo realistisch. Ik denk dat het juist heel leuk is om er gewoon een in Nederland doen, want als je elkaar kent is het misschien “vertrouwder” om dan evt. ook nog in Turkije af te spreken!!!
Ik heb toevallig vanmiddag in een ander topic gepost met de vraag of het ver is van Alanya, aangezien daar vrij veel mesnen heen gaan. Ik ga (als het goed is) naar Antalya of Bodrum… Daarom dus!
Mij lijkt een meeting in Nederland, en dan later evt. in Turkije, een super leuk idee!!!
Tuurlijk zou het het leukst zijn als Hans en Franka er ook bij zouden kunnen zijn, maar denk dat dat inderdaad heel moeilijk gaat worden
Het lijkt me superleuk om iedereen in Nederland ergens te ontmoeten, lekker kletsen, ideeen uitwisselen, de vakantievoorpret delen
En natuurlijk weten met wie je nou zo vaak ‘kletst’.
Okay we zijn dus al met een klein groepje :huh: maar dat kan natuurlijk ook al heel gezellig zijn. Ff afwachten of er nog meer mensen gaan reageren en dan kunnen we wel 's kijken wat leuk is om te gaan doen!!
Beste vrienden van dit Forum,
Heel lief dit voorstel te doen elkaar eens samen te ontmoeten, maar het lijkt bijna onmogleijk, ik kan zeker nooit naar Nederland komen,geen tijd, en ik ben dan nog wel een Belg ook hé? maar mijn vriend is wel Nederlander.
En allen die ik reeds ken,omdat ze me reeds bezocht hebben nog altijd even welkom ,jullie weten bijna overal waar je mij kan vinden. Altijd welkom.Ben na mijn 2 weken Side,Alanya,Kemer en Antaly,na nog een dag marmaris vandaag, eindelijk terug in Kusadasi voor een paar dagen.Woensdag ben ik terug in Marmaris voor een paar dagen. En vanaf de 5 de frebruari terug in Side voor hoelang?..ik weet het niet.Maar waar ik ook ben,jullie vragen blijf ik trouw beantwoorden en ik weet dat ik nog velen van jullie zal ontmoeten dit jaar.Lief van jullie dit voorstel te doen,maar zoals Hans zegt,het is moeilijk dit te verwezelijken.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka
ik vind t ook een super leuk idee!!!
van de ene kant geef ik hans ook wel een beetje gelijk, maar de meiden die tot nu toe hebben gereageerd vinden t leuk om elkaar te ontmoeten en de mensen die niet reageren hebben daar gewoon geen behoefte aan, dus die behouden zo toch gewoon hun privacy??
dus ik vind t leuk om te zien met wie ik allemaal praat en deze meiden ook, zolang niemand daar problemen aan ondervind moet dat toch geen negatieve sfeer veroorzaken op dit forum…
Onwijs leuk idee Diamond, maar ik kom niet… Al zou ik jullie nu echt op vakantie tegenkomen, dan vind ik het wel leuk hoor… Maar zie jullie waarschijnlijk toch niet in Turkije, aangezien ik zelf ook niet ga dit jaar… Heel veel plezier hoor jullie met elkaar, het wordt vast en zeker heel erg gezellig!!
Jammer Holidaylover, was wel benieuwd naar je
Maar volgens mij zijn er maar weinig hoor die elkaar gaan tegenkomen in Turkije. Tis gewoon gezellig kletsen net zoals hier op het forum maar dan in 't echt