Veel Plezier-welkom thuis 2

Beste lezers,

Dit onderwerp is zo populair dat het onze 1000 reactie-grens heeft overschreden.

Heb nu een 2e topic aangemaakt;onder dezelfde naam.
Er veranderd dus niks,is een interne aanpassing.
Veel leesplezier op dit prachtige topic.
Vooral doorgaan…Zou Barry Stevens zeggen…

Groetjes.

Jullie Forumbeheerder,

Hans.

P.S. Hier een link naar Veel Plezier-Welkom Thuis 1.

@Hans: huh? Sorry voor de stomme vraag maar blijkbaar ben ik nog niet helemaal mee :smiley: : Zaten we dan al niet boven de 1000 berichten?

Hallo allemaal!
Wat cool zeg dat we al zo ver waren met dit topic!

@ Maretje: Ik hoop dat het goed komt met je hond!!!
En veel plezier met het O.C.-weekend!!

Pfff ik ben moe, ik ga maar eens slapen…OHW Ik bedenk me net groot nieuws!!! Ik ga in december dus naar een vriend van me die in Istanbul woont…jullie raden nooit wie zijn nieuwe huisgenoot wordt…JAWEL die leuke jongen (Salih) waar ik nou al meer dan een jaar mn hoofd naar heb staan! Dussssss dat gaat nog leuk worden in december :stuck_out_tongue: 2 weken samen in een huis!! OEEWWWW spannend, slaapkamers ook nog naast elkaar…owh ohw Rien stop! hahahaha :rolleyes:

Liefs Rieneke

Zo daar ben ik ook weer es terug van veel te lang weggeweest. sorry heb een hoop niet gelezen van m’n favorieten topic en zag tot m’n ‘schrik’ zelfs dat er een ‘deel 2’ van dit topic geopend is…super, we kletsen wat af met z’n allen hier. Het zal vast snel weer drukker gaan worden hier, dan zijn de laatste zon-vakantiegenieters weer lekker in ons kikkerlandje. hoop dat het goed gaat met iedereen, dat zeg ik ik heb een hoop niet gevolgd van jullie verhalen de laatste tijd. had het best druk en zit een beetje met mezelf in de knoop. maar goed, flauw excuus dus…meteen mezelf maar voorgenomen weer wat regelmatiger langs te komen hier (is m’n baas ook blij mee hier hih, internetten in tijd van de baas…)
heb momenteel oppasdienst op 2 meidenpubers…pfoe zeg das wel iets anders dan op jezelf en ‘alleen’ met jezelf te maken hebben…maar goed , het is maar voor een paar dagen en wel gezellie. bovendien wel goed voor de uitbreiding van m’n jongerentaal haha, anders ga ik me zo oud voelen ha.
meiden, werkse, studeerse, slaapse, stadse…etc etc etc
ook weer zin in turkije??? we hoeven niet te wachten tot volgende zomer hoor, ik ga binnenkort weer es kijken voor wintersport in Turkije. heb ik begin dit jaar ook gedaan en was SUPER (turkse muziek op de pistes, in het hotel, superlekker eten, alles geweldig !!! (skigebied wel redelijk beperkt maar voor beginners/ gezinnen en als je niet elke dag een nieuwe uitdaging zoekt perfect…)
o ja, gaan we als we allemaal terug zijn en es zin hebben, eens wat gezelligs doen met z’n allen. weet een heel leuk turks restaurant in amsterdam, met gezellig live muziek en kan je ook dansen 's avonds erg leuk.maar goed, moeten we maar zien waar en hoe en of we willen.
nou nu maar weer es werken…zucht* ****diepe zucht *****

@Von: weet hoe je je voelt met die meiden! Zo voel ik me af en toe oud met die puber(jongen) in huis!! Als ik op zaterdag mijn bed in wil gaat hij stappen:eek: !!! HELPPPP Ik ben pre-historisch geworden en ik heb er niets van gemerkt!!

Hier alles weer als vanouds, ben op mijn werk, en ook daar is niets veranderd. Heb een lekker kort weekje dus morgen nog en dan weekend!!
Groetjes
Annemiek

P.S. We hadden al meer dan 2400 reakties in deel 1, Hans waarom konden we niet op het oude ding door gaan? Er zal een reden voor zijn, ik ken hem dus alleen niet.

Hooooooooooooooi!

Hebben jullie al gestemd welke foto je het mooiste vindt??? :smiley:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=12648

Groetjes,
Jeroen

@ Maretje: gelukkig dat het weer beter met je hond gaat! was echt even bang dat het fout zou gaan! ben echt blij voor je dat het toch weer beter gaat!!

IK HEB EEN KAART VAN DIE TURKSE JONGEN GEKREGEN :d:d in het nederlands nog wel :slight_smile:
het is een kaart met de turkse vlag erop en dan met de tekst van hem:
“Hallo lieverd,
hoe gaat het met jou? wat ben je allemaal aan het doen?
ik mis je heel erg. wanneer kom je weer naar alanya?
het was heel erg gezellig met je.
dikke kus”

Lief he :D:D hehe ben helemaal blij!
en hij heeft zelfs een telefoon gekocht :stuck_out_tongue:

maar goed moest et ff kwijt :stuck_out_tongue:

Liefs, anke

@Maretje: Zeker goed om te horen dat het wat beter gaat met je hond!!!

@Anke: Super van die kaart, erg lief!! Ik lig zelf altijd helemaal in een deuk als ik een smsje krijg van mijn vriend… vanmorgen kreeg ik see you nice week… i.p.v. see you next week :stuck_out_tongue: Maar evengoed lief van hem!!

@Diamond: Meid het zit er al weer bijna op voor je! Maar ach volgende week ga je alweer!

Ik heb trouwens flink gezeur gehad op mijn werk, omdat ik te vaak vrij zou nemen, ik heb dit jaar 7 zaterdagen vrij… Is dat veel? en hij kan mij toch niet verbieden om er minder te nemen, hij betaald ze namelijk ook niet door… Dan kan hij dat toch helemaal niet maken!

Vandaag trouwens tickets gehaald… Nog steeds dezelfde tijden, klote dus!

Liefs, Cynthia

@Cynthia. sorry heb e.e.a. ‘gemist’, wanneer ga je dan?? en ga je je vriend weer zien dan?? hoe is het overigens met je voet, weer helemaal hersteld?? da’s het nadeel van topic deel 2 , nalezen wordt een stuk lastiger. vind alles sowieso onoverzichtelijker geworden maar goed.
meid wat betreft problemen op je werk ivm vrijnemen van dagen, je hebt ze niet voor niets en als je gewoon overlegt dan moeten ze niet zo moeilijk doen toch??
@Anke, leuk zeg van die kaart. kan hij zelf zo goed nederlands of isie geholpen door een toerist of zo?? grappig hè!
kreeg zelf laatst een stapeltje foto’s van m’n vriend. 3 weken (voelt als 3 maanden…) terug had ik hem in Istanbul opgezocht en hebben we een paar dagen samen gehad. veel foto’s gemaakt. nou hij heeft mooi de helft zelf gehouden hoor ha ha, nix geen dubbelfoto gewoon zelf de mooiste houden ha ha! erg leuk om te zien. had hij ook een brief in het turks aan m’n ouders geschreven. erg lief, wel lastig turks maar ik begrijp het wel aardig. schrijft hele lieven dingen, kreeg er wel eveneen brok van in m’n keel moet ik zeggen.ow wil hem ook zoooooooooooo graag weer zien…!!!

Zozo al een Veel Plezier-welkom thuis 2. Echt een leuke topic dit!
Ik heb t echt druk met school pff… En ik heb kei veel spierpijn!! gisteren weze fitnessen, maar wel leuk!

@Kelebek: super leuk voor je!! heb jij geluk zeg!! Na een jr wil je wel een langer samen zijn dan een pr daagjes (ofja zoiets las ik in je verhalen)
Spannend!

@rieneke…wat leuk joh!! dat gaat helemaal geweldig worden in december dusz…!! top.

@anke…super leuk ook van die kaart!!

@von…lijkt mij een super leuk idee dat turks restaurant in amsterdam…!!

vandaag een uur op msn gezeten met n vriend uit turkije…helemaal super weer…ik probeer steeds te bellen naar een andere vriedin maar die heeft nooit bereik (komt miss dat t een duits nummer is, in turkije, weer iemand hier iets over) en een vriend neemt nooit op omdat ie geen btg heeft.
maar zo n gesprek als vandaag maakt veel weer goed…mis iedereen zoo daar. wil terug!!

liefs

filiz

@ Cynthia: Vrije dagen zijn vrije dagen hoor! Als je ze niet uitbetaald krijgt hoef je ook niet te werken lijkt me!! Wat een bullshit zeg!

@ Summergirl: Ja idd! Ik ken zijn vriend nou al bijna beter dan hem…dat is toch belachelijk! Wil hem nou wel eens langer zien dan een paar daagjes! En hoe kan dat nou beter dan de hele vakantie in zijn huis te zitten :stuck_out_tongue: Ghe ghe ghe! Waaahhh zo’n zin in!! Nu al, nog 13,5 week (ernstig was 3 weken geleden al begonnen met aftellen…)

@ Anke: :stuck_out_tongue: Leuk kaartje he! Echt schattig! Nou moet je natuurlijk wel wat terug sture!
Kijk kijk ik zeg wat tegen je :stuck_out_tongue: (ik heb een discussie met Anke gehad over aandacht, hahaha)

Liefs

Hee allemaal…

Volg dit topic al langer hoor, maar ben er nog even aan het achterkomen wie wie is en hoe de verhalen in elkaar zitten…maar das best lastig als er zoveel berichten zijn en ook weer komen…sommige namen komen wel bekend voor hoor…:slight_smile:

Ik ga me dr vanaf nu ook gewoon inmengen en het maar even proberen…:stuck_out_tongue:

Ik ga verder over 4 weken naar Turkije (Side) om vriendje op te zoeken…iig verder uitzoeken of t ook vriendje blijft, heb dr erg veel zin in!

Nou jaa…ik ga iig me best doen om dit topic een btj bij te houden!!

Groetjes Franka! :slight_smile:

@Franka22: hehe, véél succes met het volgen van dit topic. Soms gaat het goed, dan weer even niet…maar vooral de moed niet opgeven ! :wink: Ook al lees ik iedere dag hier op dit topic. Als ik er een uurtje niet op ben geweest dan kan er al soms een hele blz bijgekomen zijn :smiley: .

groetjes xxx

Hee,

Ja idd :stuck_out_tongue:
Ik ga t gewoon proberen :wink:

Groetjes!

Hee allemaal,

Diamond zal op dit moment wel in de lucht zijn, ben benieuwd naar je verhalen en foto’s!!!

Ik heb het druk met stage daardoor kan ik niet meer elke dag langskomen wat ik errug jammer vind nu moet ik altijd bijlezen en kan ik niet meer op iedereen reageren :mad:

groetjes Linda

Hoi allemaal.

Zo, wij zijn ook weer thuis van een heerlijk weekje Alanya. Lagen om 3 uur vannacht in ons bed. Dus 8 volle dagen genoten.:slight_smile:

Hans, ik had in Manavgat nog opgelet of ik je zag!:smiley: Niet dus! Maar wat is die omgeving mooi zeg! Heb ook hele mooie foto’s ervan.

Verder hadden we een simpel appartement/hotel, maar de mensen die het runnen waren grandioos. Vooral Aly en Ramazan. Hadden een leuke Turkse avond georganiseerd, waarvan ik o.a. ook de pineut was.( Meedoen met Turkse dans) Lachen dus!

@ Voor Diamond: Ja, het is inderdaad de hele andere kant van Alanya. Vanuit het centrum met het dolmusbusje als uitstapplaats Hotel Ananas in de wijk Oba, wat zelf ook een heel groot winkelcentrum heeft. Maar naar het centum Alanya was goed te doen. Heen zo’n 20 minuten langs de boulevard lopen en terug gingen we meestal met het busje.

Ook veel nieuwe mensen ontmoet, die mij mij ook mooie vakantieverhalen vertelden over de omgeving Bodrum. Dus denk ik, dat dit volgend jaar onze bestemming word:p

Welkom thuis voor Diamond vandaag en veel plezier voor diegenen, die nu nog gaan.

Mvg. Roanna;)

IK HEB NIEUWS!!!:smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
Ik was vandaag op school en we moesten een website maken met onze portfolio en cv erop (ik studeer Multimedia en Vormgeving), met het oog op een toekomstige stageplek… En toen vroeg ik aan de leraar of de site ook in een andere taal (engels) moest als je stage wilde in het buitenland. En hij vroeg: welk land had je in gedachten? Dus ik: Nou misschien Turkije als dat mogelijk is…
En toen werd de leraar enthousiast en zei dat hij later ook naar Turkije wilde en dat hij nog heel veel stageplekken in Istanbul wist en dat hij me wel wilde helpen! En mn stagebegeleider dan wel wilde worden!!! Waaahhhhhh Wat heb ik weer een mazzel!!!
Helaas is mn stage pas over 1.5 jaar ongeveer, maar wow wat coool!!!
Alleen 1 klein ‘probleempje’ (of uitdaging noem ik het) het is wel het beste als de site dan ook in het Turks kan (dus meerdere talen zeg maar).
Ik heb er nu zo’n zin in! Ben helemaal hyper, probeerde iedereen al te bellen om het nieuws te vertellen… Zul je natuurlijk net zien dat niemand opneemt…zucht! Hahahaa!
Maar moest het toch even kwijt!!!
:smiley:

LIEFS