Hans ik zag dat je de 3e veel plezier - welkom thuis topic per ongeluk gelijk gesloten had. Daarom heb ik maar een nieuwe geopend.
Welkom terug in Nederland trouwens. In een ander topic las ik al dat je niet zo’n goede ervaringen hebt gehad in de eerste uren op nederlandse bodem. Ik hoop dat je van deze twee weken toch kunt genieten. Hoe was de meeting trouwens?
@ Filiz: Helaas heb ik de griep en heb ik al vanaf woensdag de hele tijd in bed gelegen. Ben het in bed liggen een beetje zat. Hoe gaat het trouwens met jou vriendin? Wat ontzettend vervelend zeg.
@ Diamond: Oh wat erg van je auto. Hopelijk vallen de kosten wel mee. Het hoeft niet hard te gaan om veel schade te veroorzaken dat is wel duidelijk. Wij hebben ook schade aan de auto. Mijn broer had de auto meegenomen toen hij met een paar vrienden uitging en een of andere gek vond het erg leuk om eens over de auto heen te gaan lopen. We hebben dus overal deuken. Dat gaat ook ontzettend veel geld kosten. :mad:
Geniet van je weekendje brussel met je vriend en vergeet alle ellende maar even. En die wafels met slagroom eten mag zeker weten want daar is het december voor. Ik ben de afgelopen dagen afgevallen door de griep dus met kerst mag ik extra veel eten.
@ Von en Rieneke: Het is bijna zover en dan gaan jullie naar Istanbul. Heerlijk lijkt me dat om met kerst ergens anders te zijn dan in Nederland. Geniet van alle momenten en het ontmoeten van zijn familie wordt vast een hele mooie ervaring Von.
Trouwens dat optreden van Tarkan lijkt me ook wel wat. Wanneer is dat precies??
@ Annemiek: Jij bent de gelukkige met bericht nummer 1000
Zo vandaag nog maar even uitzieken en op de bank liggen en dan morgen weer naar stage. Ik ben nog nooit zo blij geweest dat ik weer kan gaan. waar een griep al niet voor zorgt.
Iedereen een fijne zondag en op naar de 1000 berichten:banana:
Ben paar daagjes niet meer geweest, kom weer even bijlezen en is er een nr. 3 geopend ! Gaat lekker snel zo hihi !
K heb egt een leuk weekend gehad … vrijdagavond had ik kerstgala op school … zo leuk hè ! Iedereen op chique, leuke foto’s gemaakt … had ook n ‘date’ voor t gala … kortom een zeer geslaagde avond ! Had ook een supermooie, chique jurk … echt heel erg leuk zo’n avondje !
Verder was de planning gisteravond mn verjaardag te vieren maar ivm met de drukte zo net voor de kerst hadden veel mensen afgezegd … konden er echt weinig. Daarom heb ik mn verjaardag maar afgezegd want wil het wel ‘echt’ vieren mn 18e verjaardag ! Dus nou wordt het half januari, tegelijk met mn papa … Komende zaterdag vier ik het bij mn moeder maar we zitten dan in overijssel in een huisje dus echt veel visitie komt er dan ook niet maargoed …
Maar opeens stonden er gisteravond tog 5 mensen op de stoep … als ‘verrassing’ omdat ze het zielig vonden dat mn verjaardag niet doorging … waren dus mn opa&oma, n vriend van me opa&oma en t zusje van me stiefmama … was echt nog heel gezellig geworden !!
Verder jullie ook allemaal leuk weekend gehad ?
En ben wel erg benieuwd hoe de meeting was …!
@linda…aan jou de eer om als eerste iets in het nieuwe topic te zetten…hehe;) met mn vriendin gaat het redelijk goed. ze heeft haar sleuterbeel gebroken en nog veel pijn van de val, ze moest ter observatie in het ziekenhuis blijven maar s avonds mocht ze gelukkig naar huis.
ook erg van je auto…!! wat voor een [EMAIL=“#@&$%”]#@&$% gaat nu over een auto lopen…?!
@diamond…hoe was het weekendje brussel…? hoop dat jullie het leuk hebben gehad, laat je snel wat weten?
@hans en andere meeting gangers…ben blij dat julie het leuk hebben gehad…en nogmaals sorry van mijn late afmelding
@von en rieneke…idd ik ben ook jaloers!! zou ook graag naar istanbul gaan met de kerst. gaat echt snel het sftellen nu voor jullie…alvast heel veel plezier!!
zo zo , al een 3e deel van dit topic, nice ! Op naar het vierde zou ik zo zeggen.
Momenteel heb ik even geen tijd om alles bij te lezen, heb nog steeds mijn eigen internet niet terug, hopelijk komt het gauw! Maar kan het toch niet laten om vlug eens hier een kijkje te komen nemen! Duidelijk heb ik al veel gemist…
Ik heb nog niks teruggelezen, dat ga ik strakjes eventjes op mijn gemakske doen. Nu eerst eventjes een berichtje dat ik nog leef en dat alles goed gaat. Ben vanmorgen vroeg thuisgekomen en ga zo slapen. Gisterenmiddag vanuit Alanya vertrokken met de bus (8 uur!!!) toen racen naar het vliegveld in Ankara, en toen nog met de auto vanuit Duitsland naar huis. Best een wereldreis zeg maar.
Ik heb een geweldige tijd gehad. De eerste dagen super lekker weer gehad. Zonnetje, 25 graden, beetje verbrand enzo, mmmmmmmm, we hebben best wel wat dingetjes gedaan, bezocht en bekeken, en ook heel veel niet gedaan…
Ook heel veel gepraat en gedaan…
onze bekendste zin: WE WILL SEE!!!
Anyway, ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken en effe slapen, en later kom ik nog wel meer en uitgebreider vertellen!!
@missymoi: leuk zo’n gala (al heb ik dat toen ik nog op de middelbare school zat altijd geprobeerd te ontwijken)
zo nog een weekje en dan heb ik lekker vakantie.
alleen deze week nog wat tentamens heb ik zo geen zin in want ben de hele vorige week ziek geweest dus ik heb amper geleerd. van alles de helft zo ongeveer. ik hoop dus dat de helft genoeg is. ben bang van niet
maar ik zie het wel hoor, balen dat ik ziek was maar het zat er al sinds oktober aan te komen * tja uiteindelijk kunnen zelfs aspirines en vitaminepillen het echt niet meer tegenhouden. en ik voel me nu eigenlijk na het ziek zijn wel heel lekker. als mn tentamens nu over een week waren… helaas
nou ik ga nog snel even iets leren en daarna over een uurtje richting leiden.
Voor de meeste mensen is dit wel de drukste tijd van het jaar.
Hoewel het op school ook wel super relaxt is.
We doen veel leuke dingen, knutselen ook heel veel. Lekker kerstliedjes op de achtergrond.
Ik heb toch zo’n heerlijke groep.
@bloem, fijn dat je weer goed thuisgekomen bent. Ik hoop dat je trip naar Turkije is geworden wat je ervan gehoopt had.
@Filiz, je vriendin heeft nog geluk gehad dat ze na een ongeluk “alleen” haar sleutelbeen heeft gebroken.
Wens haar veel sterkte en beterschap, want het is echt vervelend, zeker zo vlak voor de feestdagen.
@Nur, jij sterkte met de tentames. Wees blij dat je ze voor de vakantie hebt. Ik had ze er altijd na, dus ik zat altijd in de vakanties te stressen.
Iedereen veel sterkte deze week, maar vooral ook veel plezier, met de voorbereidingen voor Kerst.
Jeetje wat gaat zo’n weekend toch weer snel zeg! Maar we hebben het heerlijk gehad! Zaterdag zijn we vroeg vertrokken dus we waren al rond half tien in Brussel. Helaas was onze kamer nog niet klaar dus we zijn meteen maar de stad ingegaan. Was wel romantisch, liepen we daar tussen alle lichtjes, begon het te sneeuwen! Verder lekker genoten, lekker gegeten, gewinkeld, gebadderd (we hebben thuis geen bad dus héérlijk!) en geslenterd over de kerstmarkten. Echt fijn even zo’n weekend weg en nergens aan denken alleen maar leuke dingen doen.
Alweer een deel 3! Gaaf hoor! En wedden dat ook die weer zo vol is
@Linda: wat vervelend dat je je zo slecht hebt gevoeld. Gaat het inmiddels weer wat beter? Gelukkig werkt mijn vriend bij een garage dus hij kan veel zelf aan m’n autootje doen, maar al met al kost het best nog wel wat om hem weer helemaal te krijgen zoals het was…Jeetje wat een idioot zeg om over auto’s te gaan lopen! Sommige mensen hebben ook lol in de belachelijkste dingen :devil:
@Missy: Leuk zo’n gala! Ga je de foto’s nog online zetten, ben wel benieuwd Hebben jullie het leuk gehad in Overijssel? En wel leuk dat er toch nog mensen als verrassing zijn langsgekomen! Wanneer was je nou precies jarig? In ieder geval nog van harte!!
@Hans: en hoe is het om weer even in Nederland te zijn? Las dat je eerste ‘kennismaking’ met Nederland niet zo’n succes was…Hopenlijk worden de rest van de dagen een groter succes! Veel plezier!
@Filiz: ow wat erg van je vriendin. Hoe gaat het inmiddels met haar? En wat is er nou precies gebeurd (heb 't geloof ik ff gemist)
@Bloem: ben benieuwd naar je verslag! In ieder geval fijn te horen dat jullie het fijn hebben gehad samen.
@Nur: succes met je tentamens! Hopenlijk gaan ze goed!
@ Diamond … ben komende zaterdag (de 24e dus) echt jarig … nog heel eventjes dus … en we gaan vrijdag pas weg naar Overijssel , heb er wel zin in , lekker weekje weg ! Hopen dat het sneeuwt daar heb wel weer eens zin in een lekkere witte kerst !
Je weekendje weg klinkt trouwens heel erg leuk !
@ Nur … jammer dat je je 1e tentamen niet zo best gemaakt hebt , succes met de volgende allemaal ! We zullen voor je duimen !
Zo alweer een deel 3!! Cool! Wat kunnen we toch weer lekker kletsen met zn allen. GEZELLIG!
@ Diamond: Goed om te lezen dat jullie het naar je zin hadden gehad in Brussel! Super zeg dat et nog begon te sneeuwen. Ziet er altijd zo mooi uit.
@ Nur: Wat verveldend dat je eerste tentamen niet goed ging, hopelijk gaat de rest beter!! Heel veel succes!!!
@ Linda: BETERSCHAP!!
@ Missymoi: Nog gefeliciteerd! Wat fijn dat je toch nog een leuke dag hebt gehad!
@ Hans: Welkom terug in Nederland! Ik hoop dat de rest van je ervaringen in NL beter verlopen! Fijne kerstdagen!
@ Bloem: ik ben ook benieuwd naar je verslag!!
@ Filiz: wat vervelend van die vriendin van je! Hoe gaat et nou met haar?
Was vandaag ziek Maar gelukkig gaat et nu al weer wat beter. Ben gelukkig meestal niet zo lang ziek. Was ook geen griep denk ik.
Nog 4 daagjes en ik ga alweer naar Istanbul!! Jeetje! Zin in!! Ik neem zoveel dingen mee!! Als kadootjes enzo. Ik kan mooi inkopen gaan doen in kleding daar Ik zal als ik terug ben verslag uit brengen!!
@diamond: welkom thuis, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. heerlijk zo’n bad he
zo ik ben weer thuis. 2 tentamens klaar en nog 2 te gaan. ik weet het niet. ik ga er natuurlijk ontzettend vanuit dat ik ze allemaal flink heb verpest, maar toch weet ik het niet precies. die van vandaag ook weer. ik voelde me niet lekker, kon me amper concentreren, had echt helemaal niks geleerd, maar toch waren de vragen niet echt moeilijk, ik heb alle college’s gevolgd dus… ik hoop dus stiekem op een 6-je maar ik zie het wel… als ik het moet herkansen weet ik de volgende keer dus wat de bedoeling is.
@Nur. hopelijk valt alles mee. zoals de turken zeggen je moet geen kalveren zoeken onder een koe die niet zwanger is (of zoiets…met andere woorden: geen problemen zien voordat ze er zijn …) , enne we duimen gewoon voor je !!
@ Diamond, leuk dat jullie het z o lekker gehad hebben. Romantisch hoor , door de sneeuw en later lekker badderen. Lekker genoten dus, lekker voor je! Hopelijk valt de autoschade mee… @Bloem. Meid je bent alweer terug. Nou gelukkig kom je lekker in de gezellige kerstsfeer terug in holland haha. O ja voor het geval je meteen weer terug wilt, je kunt m’n tickets naar Istanbul overnemen hoor. Ik ga nl nu de 23e t/m 1 januari. Dus laat maar even weten haha!!! maar hoe was het , vertel vertel, je laat ons wel in spanning hoor !!! @filiz. Ik zag het van je vriending bij ons meetingtopic. Hoe is het nou met haar??? Het allerbeste in elk geval !!!
Zo, nog ff doorzetten en dan lekker de 23ste de lucht in. Super !!!
Werkse nog even en slaap lekker voor zo
zo t gaat goed met dit topic!!! alweer nummer 3!!!
@diamond: leuk dat je een gezellig weekend hebt gehad en echt balen van je auto! hoe komen mensen er ook bij om dat te doen?!
@bloem: ben je alweer terug? gaat snel he zo’n vakantie!! hopelijk heb je een geweldige tijd gehad daar!
ik vind t allemaal wel lang duren eigenlijk! ik moet gewoon nog tot februari wachten voordat ik mijn schat weer zie… ik heb t er heel moeilijk mee maar zal toch vol moeten houden tot februari 2007 voordat we eindelijk weer bij elkaar kunnen zijn!! bah bah!!! van mij mag heel 2006 heel heel snel voorbij gaan!!
Pfff ik zit een beetje met een dilemma…
Aankomende vrijdag ochtend vlieg ik dus naar Istanbul, maar vanaf Eindhoven. Zelf kom ik uit Groningen, dus ik moet donderdag al in Eindhoven zijn… Helaas is het vliegveld s’nachts gesloten. Dus zou ik ergens anders moeten overnachten. Nou kan ik bij een vriendin van me in Oss slapen, maar dan kom ik voor et inchecken 20 minuten te laat (moet om 7 uur aanwezig zijn en bus is er om 7.20, 9 uur gaat et vliegtuig)
Nou heb ik ook even geinformeerd naar een heugdherberg in de buurt(buiten de stad) en dan ben ik en geld kwijt en ook weer 5 minuten te laat (nou is dat natuurlijk niet zo’n probleem)
Maar ja zit er toch niet helemaal lekker mee. Het makkelijkste is gewoon bij die vriendin slapen, maar als de trein/bus een vertraging op loopt zit ik met een probleem!!!
Hebben jullie nog tips ofzo? wat zal ik doen? bij die vriendin of toch in die herberg?
@Von: hihi maar de problemen zijn er super wel want ik heb niet kunnen leren namelijk. lijkt me redelijk ernstig maar ach, het boeit me op het moment ook niet zo heel veel meer, al zou het wel erg leuk zijn als ik tenminste iets gehaald heb. ik ga er gewoon vanuit dat ik moet herkansen, dan gaat het altijd meevallen (das de positieve aanpak)
@rieneke: tja lastig. vriendin is natuurlijk wel erg leuk. maar je moet maar zo bedenken, de incheckbalie gaat dus 2 uur? (wat raar wij gingen 3 uur) van tevoren open, dus met 7:20 ben je nog ruim op tijd. en zelfs al heeft de bus/trein vertraging, stel je voor dat je dan pas om 8:00 op het vliegveld bent dan heb je nog een uur. lijkt me wel dat je toch wel voor 8:30 er moet zijn want waarschijnlijk gaan ze een half uur voor vertrek dicht. tja, ik vind het lastig, gelukkig woon ik maar op 15 min van het vliegveld, alleen das schiphol anders had je hier wel kunnen blijven maar ja…
ik vind het een lastige hoop dat iem anders tip voor je heeft
@diamond…gelukkig dat het zo leuk is geweest…!! tis idd heerlijk om ff nergens meer aan hoeven te denken. met mn vriendin gaat 't inmiddels wel al ‘beter’ ze is gevallen met de fiets en het was glad en de auto achter haar is toen over haar heen gereden. ze hoefde gelukkig niet in het ziekenhuis te blijven, ze heeft haar ribben gekneusd, sleutelbeen gebroken, hersenschudding en vaak misselijk.
@rieneke…wat vervelend dat je een dag ziek was, gelukkig dat het weer over is en hoe is het inmiddels met de uitslag in je gezicht?
ik zou hety zekere voor het onzekere nemen en in de jeugdherberg gaan slapen. dan weet je zeker dat je op tijd bent. want je zal zien dat de trein of de bus net DIE dag vertraging heeft
@von…ja klopt…mn vriendin praat hier mee onder de naam poellie;)
@myrna…ik kan me heel goed voorstellen dat het allemaal erg lang duurt!! ik kreegvan de week te horen dat mijn vriend in april geen vrij krijgt en ikdus tot juli moet w88…ach we helpen elkaar er wel doorheen;)voordat we het weten is het 2007 en dan zijn het nog maar 2 maanden…best te doen toch;)
@nur…wanneer krijg je de cijfers van je tentames…? hou je ons op de hoogte?
vandaag eindelijk maar eens de kerstboom opgezet…ja komk wel in de stemming.