@Missy: hihi ik loop dus alweer op de zaken vooruit Alvast een heel fijne verjaardag en veel plezier in Overijssel. Waar gaan jullie precies naartoe, misschien zit je wel bij mij in de buurt!
@Rieneke: begin je al een beetje zenuwachtig geworden? En ben je er nog uitgekomen wat je met kerst gaat koken in Turkije? Ben benieuwd waar je ze mee gaat verrassen. Ik geloof ook niet dat ik het er op aan zou laten komen hoor, straks heb je echt serieuze vertraging en mis je je vlucht nog…Als ik je niet meer spreek hier voordat je vertrekt: HEEL VEEL PLEZIER! Hoop dat je het heel leuk gaat hebben (ook met S!) en ben benieuwd naar alle verhalen!
@Nur: ik duim voor je dat het goed gegaan is. Wanneer hoor je meer? Hoe gaat het trouwens met die leuke jongen die je laatst ontmoet had?
@Von: mocht ik je vantevoren niet meer spreken: HEEL VEEL PLEZIER en ga er lekker van genieten. Eindelijk weer naar je vriendje, lekker hoor! Heel veel geluk, liefde en plezier!
@Myrna: wat kan wachten ontzettend lang duren he. Ik hoop voor je dat de tijd nog een beetje snel gaat en dat je weer lekker naar je vriend kunt gaan. Heb je al iets gehoord hoe het met hem gaat in het leger?
@Filiz: jeetje je vriendin zal wel behoorlijk geschrokken zijn zeg! Fijn dat het weer ietsje beter gaat. Gezellig he, met de kerstboom lekker aan.
@Sevgilim: alvast veel succes met je presentatie Frans.
Zo had ff wat afleiding nodig hoor, de stemming hier in huis is vandaag niet echt vrolijk. We zagen het allemaal ff niet zo zitten met m’n vriends werk enzo. Er is helaas verder nog geen positieve ontwikkeling wat dat betreft…
zo ben wel ff moe zeg. Was vanaf vanmorgen 7 uur al onderweg naar stage en ben pas net thuis. We hadden kerstborrel en ik heb dit samen met een andere stagiaire georganiseerd. Het was erg leuk en iedereen was heel erg enthousiast over hoe wij het gedaan hadden. Was wel leuk om te horen. Mijn baas heeft nog een speech gehouden en ik vond het wel orgineel hoe hij deze afgesloten heeft:
“Ik geniet van jullie en ik hoop jullie ook van mij”.
Zo nu morgen en donderdag nog stage. Dan vrijdag shoppe voor de kerst. Ik moet nog alles halen door mijn ziekte vorige week heb ik nog niets. Zaterdag moet ik de hele dag werken in de bakkerij en dan is het KERST!!
Heb er onwijs veel zin in en ik heb ook een paar dagen vrij dus dat bevalt me wel .
Missymoi: Gelukkig dat er toch nog mensen zijn geweest om je verjaardag te vieren. Zo’n verassing maakt het bijzonder. Wij hadden op school ook altijd kerstgala, dit was altijd het grote feest van het hele jaar en iedereen ging er naar toe. Zijn de foto’s leuk geworden? Voordat ik het vergeet een hele fijne verjaardag en geniet van het weekje overijssel en wie weet wel een witte kerst.
Filiz: Gelukkig dat het weer beter gaat met je vriendin.
Bloem 29: Heerlijk om te lezen dat je het zo goed hebt gehad in Alanya. Ben benieuwd naar je verslag.
Nur: Wat balen zeg dat je doordat je ziek bent geweest je tentamens niet hebt kunnen leren. Hoop dat je het nog hebt kunnen redden met een kleine voldoende, gehaald is gehaald. En anders zet het lekker van je af tijdens je vakantie, de herkansingen zijn er niet voor niets al kan ik me heel goed voorstellen dat je dat niet prettig vind. Ik ga ook niet graag voor de herkansing. Alleen dit is wel een situatie van overmacht.
Fransijn: Welke dingen heb je al met je kids op school gedaan? Mijn ouders werken ook allebei op scholen en zij zijn ook heel erg bezig met kerstvieringen en allerlei dingen rondom kerst. Zij genieten hier ook met volle teugen van.
Diamond: Super om te lezen dat jullie heerlijk hebben gerelaxt in Brussel en even alles van jullie hebben kunnen afzetten. Gelukkig dat je waarschijnlijk makkelijk de auto kunt laten repareren. Ik ben gelukkig weer helemaal beter. Ik wil helemaal niets missen van het kerstgebeuren.
Rieneke: Bah vervelend jij ook al ziek. Er zijn heel veel zieken. Wat spannend bijna naar Istanbul. Wat een lastig probleem zeg van de herberg of vriendin. Ik zelf zou gaan voor de vriendin en zoals al eerder vernoemd word al kom je 20 minuten na de opening van inchekken je hebt nog veel speling in de tijd.
Myrna: Ik kan me voorstellen dat je het liefst 2006 over wilt slaan. Wij zullen er hier alles aan doen om jou door komend jaar heen te sleuren.
zo na een lange avond gisteren waarin ik eigenlijk had moeten leren, maar niet heb gedaan omdat ik bezoek had, ben ik redelijk vroeg weer op. moet toch nog maar iets doen. ik baal er wel van dat ik gister niks heb kunnen doen maar verder… het was een goede avond,mn ex kwam om te vertellen dat zn nieuwe vriendin voor 3 mnd naar Nederland komt dus als een soort afscheid (hij is mn beste vriend verder) aangezien we elkaar dus niet meer gaan zien en spreken als zij er is want dat wil ze niet. heel pijnlijk dus…
naja, ik zie wel hoe dat gaat lopen. eerste maar even de tentamens en daarna lekker vakantie!!! whoeiii, nog 2 daagjes
@Nur: kunnen vrouwen moeilijk doen!! Als ik een ex tref, of mijn man, dan hebben we het er niet moeilijk mee, nooit gehad, want het is een ex!! En als je je partner vertrouwt is er niets aan de hand. Maar goed, nog ff en dan zitten de tentamens erop, en mag ook jij van de kerstrust gaan genieten!
@Diamond: Je moet maar denken dat het allemaal goed komt! Volgend jaar om deze tijd lach je om de zorgen die je je nu maakt! Ga nu maar eerst gewoon de kerst doen, en alles tot rust laten komen dan gaat het echt beter
@Rieneke: Ik ging voor die herberg en een taxi. 7 Uur is de laatste tijd dat je er zijn kan. Ze adviseren tegenwoordig al een half uur langer dan dat, en wij zijn er altijd 3 uur van te voren. De stress is niet het leukste als je weg gaat, ontspanning is het Key-woord. Als ik er niet meer aan denk door de kerstdrukte: VEEL PLEZIER!!!
@Anke: Fijne verjaardag dus, want dan bij jij jarig als ik het goed heb!!
@Linda: Ja ik geniet van je hoor:) !! Maar ik denk dat we allemaal van elkaar genieten hier. Kan volgens mij nog jaren zo door gaan. Moesten maar een eigen forum van maken:) !!
Nou ik heb vast weer een aantal vergeten maar ik lees alles en denk aan iedereen.
Mijn werkweek zit er weer bijna op, en dan kom ik toch een stuk minder op het forum dan dat ik wel werk, dus als ik niemand meer ‘spreek’
FIJNE KERSTDAGEN IEDEREEN!!!
@diamond…kan me voorstellen dat jullie er erg mee zitten. werkeloss zijn is nooit leuk. maar laat je kerst dagen er niet door bederven…!! je vriend zal vast snel nieuw werk vinden…wij duimen in iig!! wat voor een ssort werk deed je vriend?
@linda…jeetje idd een erg lange dag!! uitrusten met de kerst zal wel lukken denk ik…hehe, veel shop plezier vrijdag…laat je weten wat je gekocht hebt? en ja ook ik geniet van je…
@nur…jmmr dat je je beste vriend 3 maanden niet kunt zien joh…!! waar woont zn vriendin als k vragen mag…toch niet turkije he…?
vandaag weer lkkr een dagje vrij…:Dvanavond komt de kapper…zie ik er voor de kerstmis weer goed uit…of nou ja…mn haren dan;)
Heel erg bedankt voor jullie adviezen! Ik heb zelfs Corendon nog even gebeld… En die zouden dat het geen probleem was en krijg ik nog vertraging dan kan ik nog snel een taxi nemen.
Ik ben er normaal gesproken ook altijd 3 uur van te voren. Vandaar dat ik me nu ook een beetje zorgen maak. Maar Corendon heeft me op zich wel gerust gesteld…als ik er maar iig 40 minuten van te voren was. Maar toch denk ik nog even na, leg et nog even aan een aantal vriendinnen voor.
…Heb ondertussen even met die herberg/hostel gebeld, super aardige mensen, maar helaas geen optie! Er rijden geen bussen voor 7.30 naar luchthaven en taxi alleen al kost net zoveel als een hotel bij het vliegveld… Aj aj aj! Moet ik nou zo’n hotel gaan nemen? Kost me handen vol geld! :dead: Pffff lastig zeg, ik ga in et vervolg niet meer via Eindhoven (zeg ik nu)
@ Filiz: Mijn uitslag is gelukkig weer helemaal weg! Voel nu af en toen over mn wangen en ik voel een super glad en zacht huidje, ohw heerlijk!! Hahaha!! Ben zo blij dat et weg is! Liep de hele tijd met mn haar los, zodat mn haar voor mn gezicht hing, echt niet fijn!!
@ Sevgilim: Succes met je presentatie frans vrijdag!!!
@ Diamond: Ik ben super zenuwachtig!!! Heb gister AL mn kleding die ik meeneem gestreken!!! Zelfs mn pyama, hahaha!!!
Met kerst wilde ik een 3 gangen menu maken, met als voorgerecht helemaal zelf gemaakte mosterdsoep. Echt heeeerlijk vind ik dat!! Als hoofdmenu een varkensvlees vrije rollade (dus rollade met kip of rundervlees) en dan nog iets erbij (ben ik nog niet uit) en als toetje iets met gestoofde peertjes in chocolade/wijnsausje. Nou is er in ieder geval 1 iemand die er van gaat genieten en dat ben ik Heerlijk! haha
Heel veel sterkte en geluk met het vinden van een nieuwe baan voor je vriend! Ik hoop dat het snel goed komt!!
@ Lindalight: Geniet lekker van het hele kerstgebeuren!! ben blij om te lezen dat het weer beter met je gaat!
@ Nur: Jouw ex ook al zo’n vriendin die niet wil dat je met je ex om gaat! Wat hebben ze toch! Ik sluit me helemaal bij Annemiek aan! Waarom doen ze nou zo moeilijk? Als et goed is komt trouwens mijn ex vanmiddag toch nog even een kopje koffie drinken…
@ Von: Jij ook heel veel plezier!!!
Voor iedereen: ONWIJS FIJNE KERSTDAGEN TOEGEWENSD! Geniet ervan! Even lekker rust en gezellig rond de kerstboom zitten met zn allen! Lekker eten en het allerbelangrijkste van allemaal; samen zijn met de mensen van wie je houdt!
@ Myrna: Jij ook heel veel sterkte tijdens de feestdagen! Hoop dat je ondanks dat je vriendje er niet bij kan zijn, toch een hele mooie kerst hebt!
En ik hoop voor je dat februari snel komt! Wanneer in februari ging je ook al weer naar hem toe? Sterkte meid! Wij slepen je wel door die tijd heen!
Ik kan het soms niet allemaal bij houden, zoveel gebeurt er op een dag.
De een is druk voor de Kerst in de weer, de ander zit nog met school, de volgende moet nog keihard werken en sommigen bereiden zich voor op hun Trip naar Turkije.
Iedereen is er op z’n eigen manier mee bezig.
Kerst is een heerlijk familiefeest, maar velen van ons zullen niet zijn bij degenen van wie ze houden.
Dat doet pijn.
Maar je zult er wel zelf iets van moeten maken, met of zonder je geliefde(n).
En ik spreek uit ervaring. Geniet extra van de mooie dingen die er wel zijn, want ze zijn er beslist.
Gelukkig kan ik op school veel van m’n liefde kwijt aan de kids. Middenbouwers zijn ijzersterk in het herkennen van gevoelens.
We zijn in de laatste dagen voor Kerst. Vanavond en morgenavond hebben we de vieringen.
We hebben al heel wat afgeknutseld. Een stalletje, 3-D sterren, een raamhanger,lampionnetjes. Ook kleurplaten zijn ze dol op.
Vrijdagochtend gaan we nog kerststukjes maken en een film kijken.
Daarna zal het vakantie zijn.
Even bijtanken voor het nieuwe jaar.
Uitkijken naar de mooie dingen die in het verschiet liggen.
Veel sterkte allemaal, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Vandaag eindelijk de nieuwe reisgidsen kunnen halen. En we hebben een nieuw hotel in Alanya gezien wat er wel erg mooi uitziet. Eigenlijk precies wat we al die tijd zochten maar wat er nog niet was. Ze zijn er nu nog mee aan het bouwen en ik wil een vriend in Alanya eens vragen of hij af en toe 's wil kijken of het iets voor ons wordt. M’n vriend en ik wachten nu nog maar even met boeken, maar m’n moeder en ik willen binnenkort wel naar het reisbureau zodat we weer lekker kunnen gaan aftellen.
Ligt het trouwens aan mij of zijn de reizen dit jaar echt een behoorlijk stuk duurder geworden?
tentamen vandaag ging wel redelijk. ik ga verbaasd staan als ik dit onvoldoende heb. denk het echt niet. het maakt me toch ook al wat positiever over die van gister en eergister, maar das toch nog afwachten. ga er gewoon vanuit dat die wel onvoldoende zijn, dan kan het altijd meevallen.
met mn ex. kijk ik hou niet van hem, maar hij is gewoon mijn beste vriend, mn beste maat en ik voel me altijd flink op mn gemak bij hem en hij bij mij. en daarom blijft dit gewoon gigantisch pijn doen. en wat er na die 3 maanden gebeurd weet ik niet. Ik weet niet waar ze woont (niet turkije i.e.g.) dat wil hij liever niet vertellen, maar mocht het echt goed tussen hun gaan, zit hij zelfs te overwegen naar haar toe te gaan, maar aan de andere kant, zelfs al blijken ze na die 3 maanden toch niks voor elkaar te vinden, dan weet ik toch niet of die situatie zoals die hiervoor was toch nog kan bestaan. Want wat gebeurt er als hij weer een nieuwe vriendin krijgt. Of als ik een vriend krijg… ik loop echt al sinds gisteren te janken.
tja, wat betreft die jongen (om daar ff op verder te gaan diamond) hij is nog steeds echt ontzettend leuk. maar het wordt verder niks denk ik. ik ben niet in de mood om er zelf te veel op af te gaan dus hij zal echt actief wat moeten doen en dat gebeurt niet zo heel erg dus… ik weet niet, hij vroeg me mee uit… tja dat ik dan ziek wordt… als hij wil moet ie me maar opnieuw mee uitvragen en als hij dat niet doet, jammer dan…
naja verder gaat het wel hoor. ben flink moe, na weken werken, tentamens e.d. ben blij als ik na morgen 1,5 maand vakantie heb (tenzij ik herren heb). heerlijk vooruitzicht
@Nur: hopenlijk valt het toch allemaal nog mee met je tentamenuitslagen. Gelukkig dat je over die van gister in ieder geval redelijk positief bent. Wat een toestand zeg, dat dat meisje niet wil dat jullie nog contact hebben. Kan het me voorstellen dat je het hier heel moeilijk mee hebt. Maar waarom doet ze hier zo moeilijk over? Wie weet dat die leuke jongen binnenkort nog een poging doet om je mee uit te vragen, hij zou je toch niet hebben gevraagd als hij geen belangstelling had lijkt me…
Zit hier nu heel eenzaam op m’n werk, iedereen heeft kerstborrel maar er moet natuurlijk iemand bij de tellefoon blijven voor het geval er iemand belt. Nou er belt echt geen kip! Straks kerstpakket ophalen, ben benieuwd!
Verder wil ik iedereen hier HEEL FIJNE KERSTDAGEN WENSEN!!
@Diamond: Overal hetzelfde!! Wij hadden woensdag een kerstlunch. Iedereen mocht eten, gezellig met elkaar, een buffet met een glaasje wijn enzo. Dacht je nu echt dat ik de telefoon ff een half uurtje op uit mocht zetten:dead: ?? Nee ga jij maar lekker eten als iedereen al klaar is, lekker gezelli!! En toen 's avonds was er vanaf 4 uur een afscheid van 2 mensen. Dacht je dat je een uurtje(of als de past weg was ofzo) eerder ook mee mocht doen??
Nou ik heb een pilsje genomen en ben lekker naar huis gegaan:wave: , niet mee feesten, ook lekker op tijd naar huis!!
@Nur: Hoop dat het vrije weken zijn, anders moet je weer blokken en daar zit je nu echt niet op te wachten!!! Zal voor je duimen
@Rieneke: D’r helemaal klaar voor?? Heel veel plezier he, en denk vooral(niet) aan ons!!
Zo bijna weekend. Zo ff de eerste boodschappen doen. Man en puber zijn de komende 2 weken thuis, dus we gaan zien wat er gebeurt als ik moet werken:) !!
Iedereen die weg gaat de komende dagen: Heel veel plezier, en maak er het mooiste van
Alle anderen: Fijne dagen en geniet van het samen zijn, al is het in gedachten
(Kerst)groetjes
Annemiek:wave:
Ik zal even een aantal dagen weg zijn naar familie, dus even niet meelezen op het forum.
Iedereen goede dagen gewenst, ook al ben je niet samen met degene bij wie je zou willen zijn.
Je kunt ook zoveel betekenen voor degenen bij wie je op dat moment wel bent.
Hallo allemaal! Sorry dat ik even kom storen We hebben ter vermaak wat spelletjes op het forum gezet, maar dit moet nog even goed worden getest. Zouden jullie svp even willen meehelpen? Meer info vind je hier: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=17688
whoeiiii ik heb voor de een (waarvan ik echt dacht dat het niks ging worden en waar ik helemaal positief uitkwam) gewoon een 5,7 zonder te veel te kunnen leren omdat ik ziek was. Dat is dus een 6 en ik hoef m niet te herkansen
you see a very very happy woman here !!!
@Nur: goed nieuws! Hoef je je daar in ieder geval al niet meer druk over te maken. Wie weet valt het met de andere twee ook reuze mee.
@Annemiek: ja jammer is dat he, dat je er dan niet eens bij kunt zijn. Gelukkig kwamen m’n collega’s me wel wat lekkere drankjes en hapjes brengen. En heb een kerstpakket gekregen terwijl ik dat helemaal niet verwacht had. Fijne kerstdagen met je man en puber!
@Fransijn: veel plezier de aankomende dagen bij je familie!
@Jeroen: als ik tijd heb deze dagen zal ik de spelletjes wel 's ff uittesten
Vanavond nog even naar de stad geweest met m’n ouders en vriend voor de laatste kadootjes. Daarna nog lekker even ergens een cappuchino gedronken. Van mij mag de kerst gaan beginnen! Maar morgenavond eerst All you need is love kerst! Heb er al helemaal zin in!