Veel plezier - Welkom thuis 3

ik hoop het :slight_smile:

nou ik weet niet of ik jullie de komende dagen nog spreek want zit bij mn ouders dus alvast een heel fijne kerst gewenst iedereen!

Allemaal een heel fijne kerstavond gewenst! Wat gaan jullie doen? Wij lekker op de bank All you need kijken met allemaal lekkere hapjes erbij.

Groetjes, Diamond

ook namens mij een hele fijne kerst avond…
@diamond…hehe wij brengen hem op precies de zelfde manier door…

groetjes

filiz

@Jeroen: erg leuke spelletjes. Vooral Pacman en Tetris zijn erg leuk om weer 's te doen, was inmiddels lang geleden! Maarre…ik was al zo verslaafd aan Wereldwijzer :slight_smile:

Groetjes, Diamond

Aan Iedereen Een Fijne Kerst Gewenst !!!

Iedereen hele fijne feestdagen gewenst!!!

Wij zijn vandaag heerlijk bij mij thuis geweest, gister pakjes en ik heb weer heel veel voor uitzet gekregen :slight_smile: en natuurlijk alles in het groen. hahaha. Vandaag hebben we met het hele gezin naar all you neet is love gekeken deze hadden we opgenomen. Wat was het weer een mooie aflevering zeg.
Ook heerlijk gegeten en ik geniet er helemaal van.
Nu zijn we bij mijn vriend thuis en gaan we heerlijk nog ff tv kijken en iets lekkers drinken. Morgen komt visite bij mijn vriend en gaan we weer heerlijk smullen van al het lekkers en savonds lekker uit met vrienden heb er helemaal zin in.

Zaterdag was het onwijs druk bij de bakkerij voor de kerst. Was blij dat ik thuis was en kon gaan genieten.

We hebben trouwens een reis in optie laten zetten bij het reisbureau. Dinsdag gaan we het echt boeken. Het wordt toch geen turkije. We gaan zeker nog een keer terug naar turkije maar we wilden nog veel meer van de wereld gaan zien en daarom hebben we iets anders gekozen. Turkije blijft altijd in ons hart en herinneringen.
Maar deze zomer wordt het Mexico- Playa del Carmen - Hotel El tukan.

Ik heb er helemaal zin in. Ook al gaan we niet naar turkije ik blijf dit forum zeker volgen want ik kan geen dag zonder. Ik vind het erg gezellig hier. Toch hoop ik dat ik op het lijstje mag en dat ik toch met jullie af kan tellen.

@ Filiz: Hoe is je kapsel geworden? Vrijdag heb ik voor surprise nog moeten shoppen voor mijn vriend en verder eigenlijk niets gekocht.

@ Rieneke: Gelukkig dat je uitslag over is, dat is echt vreselijk om te hebben vooral in je gezicht. Het diner voor kerst klinkt heerlijk. volgens mij ben je allang weg. Heel veel plezier.

Ook iedereen die de komende dagen vertrokken is of gaat vertrekken geniet ervan.

@ Diamond: toen wij in alanya waren waren ze een heel mooi hotel aan het bouwen langs de hoofdweg dicht bij Riviera. Is dat dat hotel??
Het klopt idd dat alles weer erg duurder is geworden. riviera is per persoon in dezelfde tijd als vorig jaar voor 2 weken 100 euro duurder geworden.

@ Annemiek en Diamond: Vervelend is dat idd dat jullie niet hebben kunnen genieten van de kerstborrels/diners. Bij ons op stage moest ook iemand bij de telefoon blijven en dat is echt balen dat die persoon dan niet mee kan doen.

@ Nur: gelukkig dat je tentamen gehaald is. Hoef je geen her te doen. Dat geeft vast een heel rustgevend gevoel nu.

Geniet allemaal van de komende dagen en kom snel weer langs hier.

groetjes Linda

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal gezellige dagen hebben gehad, rondom Kerst.
Op naar Oud en Nieuw, met de overheerlijke oliebollen en appelflappen.

Ben benieuwd hoe onze Turkijegangers het hebben daar.

De kortste dag van het jaar ligt weer achter ons en we richten onze blik alweer op het aankomende seizoen in Turkije of zoals Linda die naar Mexico zal gaan.
Mijn dochter is daar wezen duiken en het is daar waanzinnig mooi.

Voor degenen onder ons die moeten werken, zet hem op.

Ik stap straks op de trein naar huis.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

En heeft iedereen een leuke kerst gehad? De dagen zijn weer omgevlogen vind ik. We zijn eerste kerstdag met de familie van m’ n vriend uit eten geweest, heb nog nooit zo luxe gegeten zeg! Was erg gezellig en ook leuk om weer bij te kletsen met nichtjes enz. Tweede kerstdag hebben we lekker gegourmet bij mijn ouders, heerlijk! Heb deze twee dagen weer veels te veel gegeten maar hoort erbij vind ik. In januari maar weer aan de lijn…

@Linda: jeetje wat een verrassing, Mexico! Gaaf hoor! Ben er zelf een aantal jaren geleden geweest en het is een heerlijk land! Hebben jullie al besloten of het doorgaat? En gewoon lekker hier blijven aftellen en meekletsen hoor!
Nog even over dat hotel, waar komt dat precies te staan? Denk namelijk wel dat we dezelfde bedoelen. Deze heet Grand Zaman Garden en er stond in de gids dat het naast Grand Zaman zou komen. Maar staat het echt aan de grote straat of net als Riviera aan de weg tegenover het strand? Ik heb namelijk helemaal niet gezien dat ze aan het bouwen waren…

Vandaag werken voor de laatste keer dit jaar! Iedereen die ook moet werken veel succes (het is hier vreselijk rustig) en de rest lekker genieten van de vrije dagen!

Groetjes, Diamond

Hee allemaal

@ Diamond: Het hotel wat ik bedoel ligt echt aan de grote weg. Je loopt de weg langs Riviera door naar de grote weg en dan een stukje naar links langs de grote weg lopen. Dan ligt het aan de andere kant van de weg. Het zag er toen al heel mooi uit en ik heb er al meerdere mensen over gehoord die zeiden dat het een super hotel moet worden. Het ligt dus eigenlijk net als Riviera heel centraal. Evengoed heerlijk dicht bij het strand en zo in het centrum.
Mexico gaat echt door! We gaan dadelijk de boeking doen. We hebben hem al in optie staan dus dat is zo gebeurd. Het is een hotel met appartementen complex wat in centrum en bij het strand in playa del carmen ligt. Op de vakantiereiswijzer krijgt het het bij het hotel een 9.1 en bij het appartementencomplex een 8.4. Dus dat is super goed. Waar bij jij ergens in mexico geweest?? Zeker blijf ik hier kletsen op dit forum want dit is een dagelijkse bezigheid van me geworden.
Ik heb met de kerst ook heel veel gegeten maar daar is het idd kerst voor. In januari gaan we wel weer lijnen maar nu nog niet eerst nog nieuwjaar.

Ik heb ook een heerlijke kerst gehad. Kerstavond bij mij thuis. Cadeautjes. weer leuke spulletjes voor de uitzet gekregen en natuurlijk in de kleur groen. haha. 1e kerstdag hebben we bij ons gegeten en naar All you need is love gekeken wat we opgenomen hadden. Was weer een super aflevering. 's avonds zijn we naar mijn vriend gegaan. En 2e kerstdag kwam zijn familie op bezoek. Was erg gezellig. 's avonds zijn we naar de mondial geweest (discotheek in het zuiden van het land) met mijn schoonbroer zijn vriendin en nog een ander koppel met een vriend van hun erbij. Het was zo gezellig heb me echt heel erg vermaakt. Mijn vriend was Bob haha dus ik heb dit keer eens kunnen drinken en daar heb ik natuurlijk helemaal gebruik van gemaakt. We waren pas na 5 uur vanmorgen thuis. Was weer een ouderwets avondje stappen.

Linda 18 juli t/m 2 augustus Mexico (playa del carmen) :slight_smile:

Groetjes Linda :wave:

@Linda: wij zijn toen in Puerto Vallarta geweest. Zou ook absoluut nog wel een keer weer naar Mexico willen. Prachtig land, leuke mensen en heerlijk eten natuurlijk. Heerlijk vooruitzicht wat jullie hebben hoor!
Maarre dat hotel (sorry m’n richtinggevoel is nooit zo goed geweest :mad: ) ligt dus aan de andere kant van de Ataturkstraat? Dus als je uit je hotel komt dan moet je eerst die oversteken en dan nog een keer het straatje wat voor Riviera langsloopt? Want dan lijkt het me qua ligging toch niet zo. Veel geluid van de drukke straat lijkt me…Qua prijs valt het trouwens wel weer mee in vergelijking met andere hotels, nou ja we moeten nog maar even kijken wat we doen…

Groetjes, Diamond

Meiden ik lees nu al zo lang mee… iedere dag… het wordt tijd dat ik ook eens een stukje achter laat! Eerst maar even netjes voorstellen. Ik ben Yolcu, 20 jaar oud en ik heb deze zomer in Antalya gewerkt als hostess. De komende zomer zal ik daar ook weer werken, wel voor een andere organisatie deze keer. Ik vertrek waarschijnlijk rond half april, maar kom in juni nog wel even terug om m’n tentamens te maken. Ik studeer dus nog… hiervoor heb ik een toeristische opleiding afgerond en nu houd ik mezelf bezig met een studie aan de universiteit… de belangrijkste reden hiervoor is eigenlijk dat ik mezelf nog veel te jong vond om al te gaan werken (ik was nog 18 toen ik afstudeerde) en omdat ik graag meer wilde leren.

Net als jullie ben ik een enorme Turkije-fan. In 2003 ging ik voor het eerst, naar Marmaris toen. Het jaar erop naar Alanya én naar Marmaris en dit jaar dus naar Antalya om daar te werken. Ik heb ook veel in Belek gewerkt. Ik ben echt verliefd geworden op Antalya en ik ben erg blij dat ik daar in 2006 weer een paar maanden mag wonen en werken!

Zoals ik al schreef, lees ik nu al heel erg lang mee… dus werd het tijd om me voorzichtigjes ook in jullie gesprekken te mengen!

@Yolcu: welkom meid! Hartstikke leuk dat je hier lekker komt meekletsen! Maar pas op want het is ontzettend verslavend :slight_smile:

Nog twee uurtjes en dan zit m’ n werk erop voor dit jaar. Jeetje raar hoor om te zeggen. Ben benieuwd wat 2006 allemaal gaat brengen…

Groetjes, Diamond

Hallo allemaal,

Hopelijk heeftiedereen eenfijne feestdagen gehad.
Ik heb beide dagen gewerkt dus ik heb er weinig van mee gekregen. Maar ja als je in de zorg zit heb je dat nu eenmaal. Maar goed ik vind het niet erg.
Straks moet ik de nachtdienst in dus ik ben straks een prof in wakker blijven tijdens oud en nieuw.
Maar goed dan ga ik ook op vakantie op wintersport.

Maar ik heb geboekt:banana: .
Ik ga 5 juli naar Aegean Dream in turgutreis en ik kan niet wachten!!!
En ik had nog geluk ook want er wasnog maar een kamer te boeken die het voordeligst aanbood en ja je let wel iets op de centjes.
Ik kan niet wachten om terug te gaan ,al mijn vrienden gaan rond die periode die ik daar allemaal ontmoet heb.
Spannend, nou van mij kunnen we met het lijstje beginnen hoor.

Groetjes jac

@Diamond: Lekker meid dat het er bijna op zit voor dit jaar!! Ik zou morgen nog moeten, maar domme ik is ziek, vertel het zo wel.

@Yolcu: Zoals Diamond al zei, pas op het is echt verslavend, dus…Welkom bij ons!!!

@Linda: Mexico daar willen wij dus ook nog heen, en het zou zomaar dit jaar kunnen worden, want we weten het dus nog steeds niet. Maar lekker, je hebt weer iets om naar uit te kijken

@Jac: Ook jij hebt iets om naar uit te kijken dus, zalig!!! Lekker hoor dat jullie er al uit zijn

Gister hebben we met vrienden, net als half nederland, gegourmet en gefondued! Helpt mn vriendin met de tafel terug zetten en ziet niet dat het snoertje van de fonduepan om de tafelpoot zit…en daar ging de pan!!!:dead: Nou geen problemen, want de olie was al koud dus alleen verder de vettige zooi opruimen dus. En domme ik loop dwars door die olie heen, glij uit en kom boven op mijn voet terecht!! En die voet is dus niet bestand tegen het formaat van mijn kont(je) dus alles verrekt en gekneust
Daar zit het kneusje nu op de bank met het pootje omhoog. Lang leve de laptop anders kon ik helemaal niets meer:dead:

Nou allemaal een fijn einde jaar en ik zal iedereen best nog wel ff spreken nu ik hier zieli op de bank zit
Groetjes
Annemiek:wave:

@Annemiek: pechvogel! Jeetje wat een gedoe weer. Doe je het een beetje rustig aan (je kunt waarschijnlijk ook niet anders…) en veel beterschap dan maar.

@Jac: ow wat lekker dat jullie weer naar Aegean Dream gaan! Wij zijn er nog niet uit, wachten ook maar eerst even de toestand bij m’ n vriend op het werk af. Maar het kan best zijn dat wij ook weer die kant op gaan! Wat zou er precies verbouwd gaan worden aan het hotel (ff als reactie op je post op het andere topic).

Groetjes, Diamond

@allemaal… ik lees hier al zo lang mee dat ik heel goed weet hoe verslavend het is! Maar toch bedankt voor de waarschuwing :slight_smile:

@beppie: ik heb best moeten lachen om je verhaal… sorry… hoeveel pech kun je hebben! Hopelijk is de kneuzing niet te ernstig… beterschap

@yolcu: ook welkom hier :wink: gezellig dat je er bent

@beppie: balen joh! word maar snel beter

@de rest: ja best lekkere kerst gehad. bij mn ouders gezeten en heeeel veel gegeten.

ik heb lekker vakantie nu. hoewel ik er nog weinig van merk. vanmiddag thuisgekomen en meteen mijn huis helemaal schoongemaakt (aangezien ik dat al sinds sinterklaas niet echt meer heb gedaan omdat ik het zo druk had) dus het ruikt hier weer heerlijk.
morgen t/m zaterdag moet ik werken, en daarna heb ik wel echt vrij.

Ja ik ben ook superblij met mijn cijfer. een 5,7 is gewoon lekker een 6. misschien ga ik m voor de lol toch nog herkansen, want als me dit zo lukt, zonder al te veel te leren… maar misschien zit ik - als de rest van de toetsten ook voldoende is - lekker in turkije ergens in januari. maar das nog ff afwachten.
nou verder ga ik zo verder om mn boekenkast leeg te lezen. afgelopen paar dagen al 2 boeken gelezen maar ik heb er nog een aantal op de lijst staan dus…

groetsels

Hee allemaal,

Zo wij hebben definitief geboekt voor Mexico!!! Ik heb er onwijs veel zin in.
Als we bij het reisbureau binnenkomen waar we altijd onze reis boeken herkennen ze ons direct en weten ze waar we het jaar ervoor op vakantie geweest zijn. Ze zoeken daar echt iets wat bij ons past dus ik ben er zeker van dat deze vakantie net als die van vorig jaar in turkije helemaal top wordt.
Wij gaan met Neckerman deze was namelijk de goedkoopste aanbieder voor dezelfde dag in hetzelfde vliegtuig OAD was ongeveer 300 euro per persoon duurder :dead: .

@ Diamond: Ik weet natuurlijk niet zeker of dat het hotel is wat jij bedoelt, maar ze waren daar toen een hotel aan het bouwen. Voor het geluid van het verkeer is het misschien idd niet praktisch en qua liggen (strand) is Riviera natuurlijk helemaal top. Het hotel in aanbouw zag er super uit iig. En je bent zo op het strand en bij de winkels. Ik bedoel idd het straatje naast het zwembad af naar de grote straat en dan een klein stukje naar links en dan aan de overkant.

@ Yolcu: welkom op dit onwijs gezellige forum :slight_smile: leuk om te lezen wie je bent en wat je doet. En verslavend is dit zeker. Ook al ga ik komende zomer niet naar turkije ik blijf hier elke dag tevoorschijnkomen.

@ jac: Super dat je al geboekt hebt. hahaha de voorpret is begonnen. Ook ik zal de komende jaren met kerst vaak moeten werken. Op dit moment loop ik namelijk stage in de zorg en hierin ga ik dus ook werken. Maar dat heb ik er graag voor over. Dat is nu nog extra genieten.

@ Annemiek: oei oei oei wat een pech zeg. Voor zo’n gevallen is een laptop idd heel erg handig. Wie weet kiezen jullie ook wel voor Mexico… De prijzen verschillen een hoop per touroperater zoals ik al zei was ons hotel bij Oad 300 euro per persoon duurder.

Iedereen een fijne avond

groetjes Linda :wave:

zo, hier ben ik ook nog even, mn internet is nog steeds niet hersteld en als je dan al een verslaving hebt hier aan dit forum is het ontzettend moeilijk om off forum te blijven !!!
Dus het zal wel nog even duren want ze hebben nu alles teruggestuurd naar het bedrijf waarvan het kwam en tegen dat die het terugsturen en alles weer geïnstalleerd is ?!
Nou, ik hoop dat alles goed met je gaat en hopelijk kan ik weer fulltime mn tijd hier doorbrengen. De examens komen er ook aan en voor de nieuwjaarsdagen gaan werken want het is redelijk druk !
Zo wens ik iedereen alvast een Gelukkig Nieuwjaar !

xxx:wave: Sevgilim

@Linda: wat heerlijk dat jullie nu definitief geboekt hebben! Wow heel wat anders dan Turkije! Ben reuze benieuwd hoe jullie het daar gaan hebben! Heb zonet met een vriend uit Alanya gekletst op msn en hij heeft beloofd 's een kijkje te gaan nemen bij het hotel. Misschien blijft Riviera toch nog de beste optie haha.

@Sevgilim: ow wat irritant dat je niet fatsoenlijk kunt internetten. Zou het ook helemaal niet leuk vinden als ik hier een tijd niet zou kunnen meelezen/posten. Hopenlijk is het probleem snel opgelost.

@Nur: ach nou kan je huisje er ook weer ff tegen, dat scheelt. Veel plezier met lezen, ik ben nu begonnen in een boek van Robin Cook, ook erg leuk.

Allemaal een fijne avond en tot snel!

Kus, Diamond