Ok,jullie hebben wederom de 1000 gehaald.
Go one with it…
Jullie forumbeheerder,
Hans.
Ok,jullie hebben wederom de 1000 gehaald.
Go one with it…
Jullie forumbeheerder,
Hans.
OK, ik heb nog niet eerder meegekletst bij dit topic, laat ik nou de eerste zijn die deze opent!
Ik zal vanaf nu proberen ook met jullie mee te kletsen, ik las altijd wel over jullie belevenissen.
Even wat over mijzelf:
Bijna een halve eeuw oud (oud hè?)
Lijp van Turkije (Pas sinds een paar jaar, nu 9 x geweest)
Gewoon getrouwd met een nederlandse man (nou ja, gewoon??)
Heb veel Turkse vrienden hier in Nederland, door Turks restaurant waar wij kind aan huis zijn. (Vier daar ook volgende week mijn … verjaardag, kan het niet uit m’n b… krijgen!)
Heb grote kinderen en stiefkinderen, met aanhang erbij 10 totaal.
Gek van uitgaan (gisteravond 2e geworden bij de finale van de biertapwedstrijden Bollenstreek, hartstikke trots op mezelf)
Drink trouwens zelf liever wijn.
Zo das voorlopig wel ff genoeg info over mijn persoontje.
Xx Mar
YEAHHHHHHHH VEEL PLEZIER-WELKOM THUIS 4!!!
VAN HARTE MEIDEN!!! WE HEBBEN HET WEER GEHAALD!!!
Zijn wij toch een klets kouzen, maar het is hier iig errug gezellig!!
![]()
Welkom bij de club Mar!
Nou Mar, welkom hoor hier op deze kletspagina.
Hoewel, we praten echt ook wel eens over serieuzere zaken hoor.
Maar het is hier gezellig en vertrouwd.
Ik ga straks op excursie met m’n klas naar het heemgebied in Alphen aan den Rijn.
Dat is altijd leuk, hoewel ik het wel erg koud vind deze week.
Iedereen werkze vandaag.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
welkom Mar, en zoals het topic al zegt: véél plezier hier en welkom thuis want hier zijn we een grote familie !
Beste allemaal, zo meteen moet ik gaan werken en daarna met mn kat en mn hond naar de dierenarts ! dus zal wss tot na 17u zijn !
groetjes xxx
Dat vergeet ik helemaal, Mar, WELKOM!!! Was ook veel te vroeg vanmorgen!!! Zie nu pas dat je je voorsteld!!
Nou nogmaals, WELKOM!!
Ik ga naar de opticien, boodschappen doen, het huis, koffie drinken met vriendin, ach, heerlijke vrije dag dus(hihi)
![]()
@Mar: Welkom!! Ook jij zal binnen de kortste keren verslaafd zijn! Wij zijn dat in ieder geval wel!
@llemaal: We hebben het weer geflikt meiden!!! Op naar deel 5!!! Ik vraag me af, of er op een ander forum nog zo’n gezellige groep als de onze zou bestaan… Vast niet!!
X Cynniej!
Nou nou nou, hahaha ben ik een paar dagen niet geweest en dan ineens al een deel vier!!! wat gaat dat snel hier meiden.
Hahaha Mar, jij van harte welkom :yes:
De rest moet ik even bijlezen in deel 3 want heb de afgelopen dagen niet veel tijd gehad. Zou eigenlijk vandaag gaan shoppen voor nieuwe bikini en een spijkerjasje maar nu heeft mijn vriendin geen geld
, nou ja niet erg nu komt ze vandaag gezellig naar mij toe ff bijkletsen, ook erg belangrijk. Die bikini en dat spijkerjasje kan nog wel ff wachten vind ik.
Had van de week een goede week! hahaha krijg geld terug van het CZ en ook van de belasting i.v.m loonheffing. Is een heel mooi bedrag dus wat een meevaller!!!
Kan ik heerlijk van op vakantie naar MEXICO :yes:
Morgen moet ik werken bij de bakker en dan hebben we vanuit de dansschool morgenavond een Soulavond met muziek uit 60-70-80’s heb er onwijs veel zin in!!!
Zondag hebben we een verjaardag en dan 's avonds weer dansles!!! Laat het weekend maar komen!
Iedereen een onwijs mooi en gezellig weekend en geniet ervan!
Kus Linda ![]()
@mar …WELKOM!!
wat kunnen wij kletzen zeg!! alweer een deel 4…gaat goed:D
@linda…klinkt leuk die dansavond…alvast veel plezier!!
ik ga morgen gewoon werken.en s avonds heb ik een verjaardag van een vriend. zondag morgen voetballen en dan weer werken…druk druk druk;)
vandaag wel lkkr vrij:D
wat zijn jullie plannen…?
liefs
filiz
Mijn plannen voor dit weekend: Werken en zondag naar de LION KING! Lijkt me echt super!
x
Wij hebben straks verjaardag en morgen een 25-jarige bruiloft. Wil eigenlijk nog nieuwe kleren. Misschien morgen nog ff shoppen tussen de bedrijven door.
Uiteraard erg belangrijk in deze “Veel plezier… Welkom Thuis” topic… HET LIJSTJE!! Sta je er niet tussen? Voeg jezelf dan ff toe, want dit was een van de recentste (schrijf je dat zo?) die ik kon vinden!
**Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
**Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
x Cyn
Goed gedaan Cynthia, je bent toppie. Helemaal geweldig wordt het als ik mezelf er tussen mag zetten. Hopelijk na Missymoi!
Plannen voor mei/april??
x
Wil graag in mei met mijn vriendin en zoontje. Een paar dagen nadat wij in oktober terug zijn gekomen uit Kemer heeft haar vriend de relatie (van 14 jaar) verbroken. Zij heeft heel erg in de put gezeten, logisch want haar wereldje stortte in. Nu begint ze weer een beetje op te krabbelen, wil wel op vakantie maar niet in haar uppie… Dus heb ik me aangeboden, ben er ook aan toe moet ik zeggen want was op haar moeder na de enige waar ze terecht kon. Moet alleen nog toestemming krijgen van mijn man omdat het in die tijd op de boerderij ook heel druk is. Ook moeten we even afwachten hoe het met haar moeder is, zij is geopereerd vorige week en moet revalideren. Is ze niet voldoende opgeknapt kan het niet in mei want er is verder niemand die op moeder kan passen. Nog even spannend dus…zucht.
Ja dat kan ik me voorstellen!! Hoop voor jou, maar ook zeker voor je vriendin dat het goed gaat komen!
x
Ik kom even iedereen een prettig weekend wensen. Heb op het moment weinig tijd,want het is giga druk op school.
Rapporten, project verhalend ontwerpen uitwerken, leerlingbesprekingen.
Ik ga nu even vrijdagavond vieren.
Als ik tijd heb kom ik misschien van het weekend nog even langs om te posten.
Ik ben echt erg benieuwd of er nog berichten zullen komen van onze Franka die naar Side is gegaan om maanden te werken, maar waar niemand echt iets van hoort.
Het is een beetje vaag allemaal.
Laten we duimen dat er snel iets bekend wordt over hoe het met haar gaat.
Liefs, Fransijn.
:NETHERLAN
Zo meiden, ben nog ff hier, voor we morgen naar Duitsland gaan om ff te winkelen!!
Wil ook graag weten hoe het met Franka is! Is er al iets bekend!!
Behalve dat shoppen morgen geen plannen voor dit weekend. Hubbie moet werken, ga dus met een vriendin en de kinderen.
Jullie horen me wel weer!!
![]()
Wow een deel 4 alweer!!! Wat een kletstuiten zijn we ook met zn allen bij elkaar! hihi ![]()