Veel plezier..Welkom thuis 4

Gossie, wat een warm welkom. Ik hoop veel van jullie te ontmoeten op de meeting.
Vanaad een k…dag gehad op werk, ben best wel moe.
En morgenmiddag nog een paar uurtjes werken in m’n bijbaantje voor m’n spaarpotje voor …turky!(café/restaurant)
Dan zondag lekker niks doen, beetje in huis rommelen en dan maandag weer aan 't werk, voor vier dagen. Donderdag jarig, en vrijdag en maandag vrij. Volgende week zondag verjaardag vieren bij de Turk.

@ Bep, alles goed met je lenzen? Je moest toch naar de opticien?
Vroeger ook lenzen gehad, maar 2 x hoornvlies ontsteking gehad, en er zit nu littekenweefsel op het hoornvlies, dus voor mij geen lenzen meer. Dus als je ooit problemen krijgt, loop er niet mee door zoals ik, maar ga direct naar oogarts of opticien.
@ Marion, waar zou je naar toe willen n mei? WIj gaan waarschijnlijk ( hopelijk) 9 mei naar Marmaris, maar er moeten eerst nog een paar hobbels genomen worden.

@Bikini? Nou doe mij maar een badpak! Beetje groot.

Hé allemaal, een goed weekend, en winkelse lekker, jullie kunnen wel eens een bikinimodeshow gaan houden!

Xx Mar

hoihoi allemaal,

GEFELICITEERD!!!
Beetje laat maar toch.
Man man ik ben een poosje niet geweest, was een beetje druk. Maar wel gaaf dat jullie de 4 hebben gehaald. Zal nu weer dagelijks kijken op deze topic.
HMMMM nog 4 maandjes en dan weer turkije.
Ik kan echt niet wachten. Ben dagelijks nu aa nhet chatten met een manager van het hotel en van het animatieteam en naturrlijk mijn reisgenootjes.
O en als ik die verhalen hoor dan ben ik heel effies weer in TURKIJE zucht…
Maar goed het is zo juli. hoop ik tenminste.
Hopelijk gaat trouwens alles goed met jullie.

groetjes jac

@ Mar:
Ligt eraan, als ik in mei (rond de 20e) alleen met mijn vriendin ga wil ik graag terug naar Kemer. De omgeving daar hebben we al een heel eind gezien. Gaan dan toch meer voor de rust. Is dan ook een kennis aan het werk in Simena Holiday Village, lijkt me leuk om die ook weer te zien, hebben dan gelijk 2 vliegen in 1 klap. Vind het ook niet leuk om naar een plaats te gaan waar we nog nooit eerder geweest zijn. Wil toch liever op ontdekkingstocht met hubbie erbij. Zal toch al vreemd genoeg zijn om zonder hem te gaan…hihihi… Maar ook voor ons nog wat hobbels te gaan!!

wow dit is dus wel heel erg dat ik dus flink gemist heb dat we al bij deel 4 zijn beland…
kom hier momenteel veels te weinig… heb het ook ontzettend druk momenteel… moet voor het eind van volgende week allemaal dingen inleveren e.d. en allerlei docenten geven nog extra dingen op dat we nog moeten doen voor het eind van het jaar enz… schiet niet op dus :frowning: dus weinig tijd voor internet en als ik het heb zit ik er niet op want dan zit ik gezellig met vriendlief op de bank.

tussen ons nog alles heel goed. ik zat nu een week bij hem en volgende week is hij bij mij… we zitten te kijken voor huisjes samen… dus dat gaat goed… ik zal hem over 2 weken wel heel erg gaan missen denk ik … zonder hem naar turkije, heel dubbel gevoel… heerlijk om naar turkije te gaaan maar zonder hem is niet leuk… al is het erg leuk om met zus te gaan maar toch…

ga volgende week nog even proberen hier langs te komen

Heey Nur wat leuk te lezen dat het nog steeds zo goed gaat!!!
Geniet ervan meid!
Jammer dat je het nu zo druk hebt…maar we zien je snel weer :smiley:

Liefs

@Mar: Mijn lenzen gaan goed. Alleen 1 moet een andere as. Het zijn nog proeflenzen, en zoals het nu gaat, geen problemen. Ben dus ook helemaal happy!!! En nee, doorlopen doe ik niet, wat je hebt maar 1 stel ogen!!! Is niet vervangbaar!!
Wat betreft dat badpak, lees eens bij op bikini-time, want mijn maat is ook 48-50 hoor!!!

@Nur: gaaf dat het allemaal zo goed gaat tussen jullie!!! Geniet ervan!!! En ook over 2 weken dan ga je genieten, alleen is het nu wel leuk als je thuis komt(hihi)

@Jac: Hoi daar vreemdeling!!! Maar goed te zien dat alles oke is met je!!

Nou zo naar Duitsland. Doen we al jaren, ik denk al wel meer dan 25 ff shoppen daar. Zijn zo gewent geraakt aan bepaalde producten dat je hier gewoon onthand bent als ze op zijn, EN DAT ZIJN ZE DUS!!!

Nou tot morgen, of vanavond
:wave:

Wat leuk een deel 4! En dat in een jaar tijd, applausje voor onszelf :laugh:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor deze weer vol is. We gaan allemaal weer steeds meer richting de vakanties dus waarschijnlijk genoeg verhalen. En anders zijn er altijd nog de tig andere dingen waar we het hier over kunnen hebben.

Vanavond gaan we gezellig naar vrienden, ze wonen nog twee weekjes schuin tegenover ons en daarna moeten we een heel stuk verder rijden. Dus nog maar ff van genieten! Hoop dat ze hun huis snel verkopen want het staat al een tijdje te koop en over twee weken krijgen ze al de sleutel van hun nieuwe huis…

Nog 80 dagen en we zitten weer heerlijk in Turkije. Ow heb er zó’n zin in! Hopenlijk wordt het hier binnenkort ook wat warmer want ik ben de winter zo zat!!

Donderdagavond nog wezen winkelen maar nog niks leuks gevonden. Denk dat ik een bikini ga bestellen bij O… en past 'ie niet dan gaat 'ie lekker weer retour!

Groetjes, Diamond

@annemiek…veel plezier in duitsland!! laat je weten hoe het geweest is…?

@diamond…ja ben het weer nu ook echt zat!! van mij mag de kou gedaan zijn…veel plezier bij jullie vrienden vanavond…

@nur…wat super dat het zo goed gaat met jullie 2…hoop dat jullie snel een leuk huisje kunnen vinden wat jullie bevalt…

groetjes

filiz

@Filiz: thanx! Ga je zelf nog wat leuks doen? Voor het eerst geen Idols meer sinds heel lang haha wordt weer wennen :slight_smile:

@Annemiek: en zijn jullie geslaagd in Duitsland? Wij gaan ook regelmatig even de grens over (is hier vlakbij) voor een paar erg lekker dingetjes die ze hier niet hebben. Wordt in de supermarkten daar altijd erg hebberig van al die scháppen vol chocola!!

@Nur: fijn te horen dat het zo goed gaat tussen jullie twee! Succes met de huizenjacht in ieder geval! Ja je gaat al bijna lekker naar Turkije, heerlijk! Zal idd best even wennen worden zo zonder hem…Maar dan is het alleen maar leuker om elkaar daarna weer te zien :slight_smile:

Iedereen een fijne zaterdagavond en tot snel!

Groetjes, Diamond

hah ja diamond…ik heb het er ook zwaar mee. heb gelukkig wel goede afleiding voor deze week…ga dadelijk naar de verjaardag van een vriend en dan gaan we daarna nog gezellig met 'n alle stappen.
deze zaterdag zonder idols kom ik dus goed door…hopelijk kan ik voor volgende week ook nog iets plannen!!

ook namens mij iedereen veel plezier…en tot morgen;)

liefs

filiz

@Beppie: hoe was duitsland ? Véél gekocht ?

@ Diamond:
Bekend verhaal die chocola, krijg er ook altijd van die vreetbuien van. Als ik er aan begin dan moet het ook op. Probeer dan ook altijd dat punt in de winkel voorbij te sjezen maar op de een of andere manier kom ik er niet voorbij.
Wonen trouwens ook maar zo’n 20-30 minuten van Duitsland. Heb er nog nooit gewinkeld.

Idd klnikt bekend de chocolade! (heb nu toevallig chips voor me liggen, maar ben over het algemeen niet zo chipsig)
Ik woon ook niet zo ver van Duitsland vandaan, ik gok iets van 3 kwartiertjes rijden… Ben er wel eens op een kerstmarkt geweest, maar dat is heel lang geleden… Ik wil er ook wel weer eens heen, even kijken! :slight_smile:

En ik lust ook nog 's een keer alle mogelijke chocola…Melk, puur, wit, nootjes en alle mogelijke vullingen. Alleen van marsepein blijf ik af maar de rest is echt niet veilig bij mij. En dan niet één blokje maar minstens de halve reep :frowning:

Gisteravond gezellig bij onze vrienden geweest en een boel leuke dingen gepland voor aankomende zomer/voorjaar. We gaan in ieder geval een dag samen naar de Efteling (ben ik geloof ik al in geen 20 jaar meer geweest) en een weekendje weg samen. Heb er nu al zin in!

Vanmiddag naar m’n schoonouders en morgen lekker een dag samen vrij met m’n vriend. Begin alweer verkouden te worden. Maar zet steeds niet door en begint steeds weer opnieuw, bah!!

Allemaal een fijne zondag!

Groetjes, Diamond

Marsepein bah!!! Daar blijf ik ook van af! En ik sta niet echt te springen om pure chocolade, maar zo af en toe ook wel eens lekker!
En ik vind die paaseitjes ook zo lekker, met al die verschillende vullingen!
Bij de AH hebben ze zo’n grote mixzak! WAAHHHH das lekker!!!
Heb me vorig jaar een paasei gegeten aan de paaseieren met caramel vulling!!! mmmmm jammie!!!

GOED NIEUWS!!! IK KAN WEER IN HET RIJTJE!!! IK HEB GEBOEKT

**Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
**Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul

Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…29 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side

Liefs Rieneke

@Rieneke: GAAAAAAAAF!!!

Groetjes, Diamond

Shit! Ik zie net dat ik per ongeluk toch weer via Eindhoven vlieg…ZUCHT!!! Weer hetzelfde probleem, vliegtuig vertrekt om 8.15 (Diamond ik keek verkeerd…ik kom om 12.30 aan ipv vertrek vanuit NL)
Ik vrees dat ik een hotelkamer moet gaan nemen… Of iemand moet zo gek zijn om me wel te willen brengen…maar vrees dat ik niemand zo gek krijg…
Maarrrrr ik ga iig wel weer naar Istanbul!

Liefs Rieneke

wow…wat hebben we alweer een lange rij!!

leuk rieneke dat je lkkr kan gaan…:smiley:

ben net terug van het voetbalvels…helaas met 5-1 verloren.
dadelijk weer werken…

groetjes

filiz

@Rien: oh wat balen! En je was nog wel zo blij dat je het net allemaal kon redden…Als ik nou bij Eindhoven in de buurt woonde had je zo kunnen blijven overnachten…Balen hoor maar net wat je zegt, je gaat in ieder geval wel lekker!!

@Filiz: werkze! Jammer dat jullie verloren hebben. Nou ja, volgende keer hopenlijk beter.

Groetjes, Diamond