ik hoop dat ik ook nog een keertje in die lange rij mag staan om aan te vullen maar het zal weer very last minute zijn vrees ik omdat ik niet weer wanneer mn vriend eindigt met zijn werk want hij moet het seizoen nog beginnen !
Aftellen kan beginnen Rieneke!
Zal een fijn idee zijn om met eigen ogen te zien hoe het met S is.
Wel balen dat het vliegtuig zo ontzettend vroeg vertrekt. Wonen nog een uur rijden van Eindhoven af. Weet niet of er nog iemand dichter in de buurt woont. Is de nood aan de man dan meld je maar!!!
Ow man ben ineens snotverkouden en voel me ook verre van lekker. Vanavond maar 's lekker rustig aan doen en beetje laten vertroetelen door m’n vriend ![]()
Groetjes, Diamond
Ik heb gister veel te veel gekocht, maar wel erg lekker geshopt!! Heerlijk kleding gekocht, en nog leuk ook!! Anders had ik niets gekocht natuurlijk(hihi)
Vandaag gewoon lekker niets gedaan. Filmpje gekeken en onderuit met elkaar!!
Morgen mutserig naar de huishoudbeurs dus ben ik er ook weer niet
@Rieneke: Mooi meis dat je lekker gaat. Gewoon doen dus, net als ik al eerder zei. Ik ben wel jaloers hoor!!
![]()
nog 6 nachtjes… heerlijk…
@Diamond: verzorg je maar goed ! Laat die vriend van je maar es goed verwennen!
@Rieneke: minder leuk van het vliegtuig maar het belangrijkste is dat je in Turkije geraakt en je vrienden terug kan zien! véél succes meid !
@Nur: wat lekker om de eerste van het lijstje te zijn!
@Annemiek: have fun op de huishoudbeurs!
@Sevgilim: vriendje is vandaag ook vrij dus dat zal wel lukken ![]()
Nog 78 dagen…
Groetjes, Diamond
jaaa dat is ook heerlijk…
nog 5 nachtjes slapen!!!
wat een geluk hebben jullie ! voor mij nog een paar maanden !! ![]()
Ik heb mijn ticket omgeboekt, ik vlieg nu 1 dag eerder vanaf Amsterdam! en ik kom 1 dag later weer terug
Dus ook nog 2 dagen langer!
Maar had de vorige keer ook via Eindhoven gevlogen en dat was echt (bijna) niet te doen… Je kan er niet overnachten, luchthaven gaat pas om 6.00u open… Ja en als je dan de laatste trein neemt, ben je er al om 2.00u s’nachts.
Hotelovernachting was nog duurder dan het omboeken, dus meteen maar omgeboekt.
@ Marion2: Heel erg bedankt voor je aanbod!!
@ Annemiek: hoe was/is de huishoudbeurs?
**Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
**Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
Wat een lange lijst alweer!!! ![]()
Liefs Rieneke
@Rieneke: wel zo makkelijk dat je nu vanaf Amsterdam vliegt, Eindhoven zou wel een boel gedoe zijn geworden ja…
Jee de lijst is inderdaad echt al lang, super!! Worden weer een boel leuke verhalen na alle vakanties denk ik!
Heb me zonet ziek gemeld op m’n werk, hou het echt niet vol om morgen 10 uur te werken. Zometeen gaat m’n vriend een stapel tijdschriften voor me halen, dan vermaak ik me morgen een beetje. Voor de rest lekker niks, ook helemaal geen zin in.
Groetjes, Diamond
@ Rieneke:
Prima oplossing toch! En nog 2 dagen extra, lekker meegenomen toch?
@ Diamond:
Beterschap meid, neem het er maar even lekker van.
Meiden sorry dat ik momenteel zo wienig aandacht geef aan dit topic. Het is zo druk op school.
![]()
Ga nu snel eten, want ik heb ouderavond vanavond. Morgenavond trouwens ook.
Dat heb je met een fulltime baan.
Ik lees wel stiekem mee hoor.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@diamond…beterschap…!!
@fransijn…succes met de drukte…hoop dat je het snel weer wat rustiger krijgt;)
liefs
filiz
@diamond: beterschap
whoeii ik sta boven aan het lijstje… heerlijk … kan echt bijna niet wachten… maar helaas moet toch nog ff ![]()
@ Fransijn: Hoop dat het snel wat minder druk is…Is het wel leuke drukte? Of dat ook nog eens niet?
@ Nur: Ja geweldig!! je staat alweer bovenaan! Ben jaloers! maar ja nog een paar weken en ik kan zelf ook weer gaan ![]()
Het aftellen kan weer beginnen, joehoe!!!
Nog 5,5 week/nog 38 dagen!
Ok ik wil alweer te snel gaan ![]()
Rekenfoutje, nog 39 dagen… (deze dag nog meetellend)
Ik moet er nog 111
Maar ik vind de tijd best wel snel gaan… Precies morgen moet mijn ventje nog 10 maanden, en dan is hij lekker vrij uit dat *** Leger… Gelukkig heeft hij het wel naar z’n zin daar… Maar af en toe zit ik ff in een dip…
@kelebek : tja en als ik terug ben zijn er voor jou weer een aantal daagjes vanaf en dan kom ik weer bijna onderaan de lijst te staan ![]()
Mijn dagen tel ik bewust niet, zou anders helemaal depressief zijn ! Het is nog zooo lang voor me !