Jeetje, wat gaat dat hard zeg, is bijna niet bij te lezen. En wat lekker dat jullie allemaal, nou ja bijna allemaal al in dat leuke lijstje staan. |Zo gauw ik iets geboekt heb wil ik er ook in, hoor!
Afgelopen weekend weer (voor de derde keer in twee weken!) naar een tandarts geweest. Ik heb een kies die afgebroken is geweest, en die binnenin is gaan ontsteken. En dat doet zeer.
Nu istie weer schoon, en als het goed is gaat volgende week maandag de goeie vulling erop, dan hooop ik dat het op houdt met pijn doen!
Verder niet zoveel gedaan afgelopen weekend, beetje gewerkt, even naar ons Turks restaurant en vrienden geweest, beetje in huis gerommeld en beetje naar de kroeg geweest.
Best om door te komen, zo’n weekend. Alleen te kort.
Nu nog 3 dagen werken, en dan een lang weekend vrij, 50e verjaardag vieren! Natuurlijk in “ons” Turks restaurant.
Komt denk ik wel een man of 50 a 60.
Maar ja , je wordt maar 1 x 50, toch? Maar ik voel me nog lang geen 50 hoor!
@ Diamond, voel je je al weer beter?
@ Allemaal, morgen is het LENTE!!!(tenminste op de kalender)
Xx Mar
Tsja zo gaat dat…maar ja we kunnen gelukkig wel meerdere keren per jaar op vakantie, dat kan niet iedereen zeggen.
pfffff ik hoop dat de tussentijd een beetje snel en positief voorbij gaat!
Ohw ja lente!! Nu de temperaturen nog!
Het zonnetje scheen hier vandaag trouwens wel flink! Alleen beetje jammer dat de wind zo koud is en de ‘overall’ temperatuur…
Maar ja lente-temperaturen zullen wel snel volgen, toch? Ik ga duimen!
ik HOOP dat die temperaturen snel zullen volgen ! Achter glas ok! maar aarrrgghhh als je buiten gaat ! En ik zou zo graag gaan lopen maar het is me nog net iets té koud ervoor!
De temperatuur was hier wel al iets aan het stijgen had ik vandaag het idee. Het vroor toch niet meer hier. Maar echt warm is anders!
wel, ik had nog altijd een rolkraagtrui aan en als ik buiten ging heb ik ook mijn dikste jas aangetrokken ! kouuuuuuud ! vooral de wind die het koud maakt, zonder de wind gingen we wss al een aardiger temperatuurtje gehad hebben !
Hier was et vandaag gelukkig windstil. In de zon en uit de wind was et toch echt best lekker ![]()
Even weeronline checken of het al beter gaat worden…
Nope allemaal van hetzelfde…bah! Lente kom nou!!! plsssss!:yes:
Eventjes het weer uit Turkije hier ook vermelden:
20°C licht bewolkt !! Komaan meiden, met zn allen daar heen !
Ja ik za ook al istanbul overmorgen 19 graden, ik denk dat ik mn vlucht weer moet omboeken naar morgen!
vandaag was het in het zuiden ook best wel te doen in de zon…maar idd het mag nog warmer;)
volgend weekend wordt de klok ook weer verzet…is het weer lkkr lang licht:D
groetjes
filiz
en een uur minder slapen ook !
Hoi,
Nou, vandaag zijn de opnames gemaakt voor Wonderen bestaan. Het was dus echt zo leuk allemaal…Wat onwijs gaaf om dat eens mee te maken. Eerst hadden ze mijn woonkamer omgetoverd tot een ware studio, lampen, microfoons en schermen. Het was net echt haha. En Yvon Jaspers is echt een hele leuke vrouw. Ze is vandaag ook nog jarig dus ze kwam al binnen met een appeltaart. Al met al een hele ervaring rijker geworden vandaag. Het wordt op 25 mei uitgezonden. Mocht dat nog veranderen, dan laat ik dat jullie natuurlijk weten.
En nog even iets anders: ik kan nog een keer op de lijst worden toegevoegd hoor, 19 september ga ik voor de 3e keer naar Marmaris. En nu nog maar 27 dagen voor dat we de 1e keer gaan dit jaar, zo’n lekker idee.
Verder niet zoveel te vertellen geloof ik, behalve dan dat mijn zoon van 18 het huis uit gaat. Hij gaat in Arnhem wonen en daar ook studeren. Tis wat…het is de eerste van de 3 die uit huis gaat en ik moet nog wel ff aan het idee wennen hoor, snifsnif…Maar goed, in de weekenden zal hij nog wel naar huis komen met een goed gevulde tas met wasgoed haha.
Diamond: beterschap, kruip lekker onder de wol met een goed boek!
En Mar het beste met je kies en zie je in elk geval zondag en misschien kom ik je donderdag nog wel ff feliciteren…
doei, groetjes Marjan
@ Mar:
Hoop dat het snel goed gaat komen met je kies.
@ Marjan:
Hoe voel je je nu als televisiester? Lijkt me echt erg, ben absoluut geen type voor in de schijnwerpers. Uitzending 25 mei, hopelijk heb ik een videorecorder nodig…of kijk ik vanuit Turkije als het uitgezonden wordt op BVN.
Spannend, de eerste die het veilige nest gaat verlaten. Kan je snifsnif voorstellen, lijkt me vreselijk. Hopelijk voor mij nog lang niet aan de orde.
Heey Marjan, het was dus een hele ervaring je huis als een studio omgebouwd, haha! Maar wel een super ervaring! Ben benieuwd naar de uitzending! Ga het zeker proberen te zien!
Hoe laat komt et eigenlijk precies? Nou ja ik kan natuurlijk ook gewoon in de online tvgids kijken… ![]()
Liefs Rieneke
jeej weer een nachtje minder slapen: nog 4 nachtjes ![]()
en heb al gehoord van vrienden in antalya dat de vooruitzichten erg goed zijn… het zou lekker warm worden dus… komt helemaal goed…
owwww Nur ! Ben jaloers, heb je nog plaats vrij?
@Marjan, Leuk dat alles nu opgenomen is voor het programma.
Ben er nog niet zeker van of ik in die week van uitzending wel of niet thuis zal zijn.
Nou ja, ik kan anders vragen of m’n dochter het even opneemt.
Wat heerlijk dat je zo vaak naar Turkije gaat. Lekkere vooruitzichten.
Ja en een kind het huis uit valt best tegen, maar het is aan de andere kant ook goed.
Ze moeten nou eenmaal volwassen worden. In ieder geval sterkte.
@Nur het gaat vast geweldig worden je weekje in Turkije.
Mensen hier uit dorp zullen naar Konya afreizen. Daar schijnt het echt heel goed en mooi te zijn om de Eclips te zien.
Ja, we zullen met z’n allen best een beetje jaloers zijn, want zoiets maak je nou ook weer niet jaarlijks mee.
Maar jij in ieder geval veel plezier.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
LENTE!!!
Nu idd nog de temperaturen!!
De huishoudbeurs was gezellig, drukte viel mee, en ik ben voor het eerst sinds jaren weer eens GRATIS aangeschoten geweest!!! Niet heftig, maar ik voelde het wel zeg maar(hihi)
Verder gaat het allemaal goed hier maar ik lees van alles over jullie!!
@Diamond: Wel opknappen hoor, en ziek lekker uit!! Anders heb je volgend weekend er allemaal niets aan!!
@Rieneke: Eerder weg later terug, ZALIG!!! Ik wil ook!!! Maar nog steeds geen vakantie in zicht!! Mss in september kan ook nog de eerste week van de schoolvakanties worden, maar ik weet het niet en IK WIL!!!
@Fransijn: Veel succes op school, met al die ouders. Kan gezelli zijn, maar sommige zeuren ook fantastisch(hihi) Werk ze deze week!
@Nur: Veel plezier daar!! Geniet van de eclips, is toch iets heeeel speciaals!!!
Nou een nieuwe werkweek, volgende week heb ik lekker vrij, ik heb dan theorie-examen voor mijn motorrijbewijs!!! Morgenavond de eerste theorie avond!!
![]()
Hoezo is dit forum verslavend? Net toch ff uit bed gekropen om te lezen wat hier allemaal is gebeurd
Anders moet ik straks vééls te veel bijlezen…
Zit nu trouwens wel lekker in het zonnetje voor het raam, heerlijk! Zag onze buurvrouw gister al met tuinstoel en al in de zon zitten, ha ze kan blijkbaar ook niet wachten tot de lente (ja wie wel…)
@Sevgilim: nu lijkt 't nog heel lang maar ook jij staat dit jaar nog wel een keer bovenaan! En dan hebben wij het allemaal alweer achter de rug moet je maar denken…Oh wat een heerlijk weer is het alweer in Turkije! Ik ga met je mee hoor!
@Miere: hopenlijk gaat het nu beter met je kies. Nu ben je er tenminste helemaal klaar voor om je verjaardag te gaan vieren! En je bent zo oud als je je voelt he
Laat die lente (met bijbehorende temperaturen) maar komen!
@Marjogege: leuk zeg om zo’n opnamedag mee te hebben gemaakt. En ook dat Yvon Jaspers zo leuk was! Ga zeker kijken als het wordt uitgezonden.
@Nur: hier nog iemand die heeeeeel jaloers is!!
@Annemiek: heb je nog leuke dingetjes gekocht of meegekregen op de Huishoudbeurs? Zag gister op tv dat Gerard Joling kwam optreden, heb je nog ff staan swingen
Succes met je eerste theorie avond, gaaf hoor dat je op zo’n motor gaat rijden!
**Nur… 25 maart…Antalya
Bloem…8 april…Istanbul/ Bodrum…voor hoelang??
**Besmile…15 april… Istanbul
Cynthia…16 april… Istanbul
Marjogege…16 april…Marmaris
Cynthia…23 april…Disneyland
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Rieneke…28 april…Istanbul!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Roanna…13 juni…Salou
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…21 oktober…Side
Nou meiden ik hou 't ff hierbij, spreek jullie snel weer!
Groetjes, Diamond