Veel plezier..Welkom thuis 4

@llemaal: Het is inderdaad Lente, maar ik merk er nog geen donder van!!!

X

Nou, de zon schijnt hier lekker. Loop gewoon in mijn trui buiten, echt niet te koud, dus het begint er op te lijken.

Ik had gister ook alleen een trui aan dus. Vandaag minder zonnig dus. Hoop dat dat wel gaat veranderen!!

Verder is het best rustig
:wave:

Nou ik vond het anders toch echt bar koud vanmorgen!!

X

Zitten hier ook in het zonnige zuiden van NL! En jullie in het hoge noorden.

midden nederland en amsterdam vanmorgen nog zonnig nu bewolkt!

Schiet ook niet echt op dan. Eerst jullie ff lekker maken en dan weer verdwijnen!

Nou dat bedoel ik, ik zit lekker achter het raam te werken in amsterdam(hihi) als receptioniste hoor!!! En dan is dat zonnetje errug lekker hoor, maar helaas pindakaas(ook lekker op brood!)

Laten we hopen dat hij over even beter zijn best gaat doen die zon! Als hij eenmaal begint is hij niet meer te stoppen. Is vast en zeker aan het warmdraaien. Houd dan ook niet meer op tot eind oktober!

Ik zit ook vlak bij het raam. Maar de zon is inderdaad nergens meer te vinden!! Mooi balen weer!! Bij ons staat de kachel op z’n hoogste!!

X

Kachel uit graag, heb last van een tekort aan hormonen, dus heb het regelmatig heet genoeg!! (krijg binnenkort wel weer een prik met toevoeging, dan kan de kachel weer aan hoor!!)

haha echt… Ik heb het echt enorm koud!!

X

Wilde dat ik dat had, ik heb het echt altijd giga-warm!!! Behalve als ik naar bed ga dus, dan is het giga-koud!!!

Ik heb het ook altijd verschrikkelijk koud! heb de verwarming ook altijd op de hoogste stand staan! Vond de temperaturen in het hoogseizoen in Turkije zelfs lekker!!
Ohw heb weer zin in de zomer! heb alleen nog geen Turkije-plannen…maar zal waarschijnlijk wel weer een weekje of 2 die kant op gaan…hoop ik!

Ik vond de temperatuur in de zomer in Side wel erg extreem… Zit je daar met 50 graden, en kan je het zwembad niet in, omdat je er dan niet meer uitkomt met zo’n mankpoot!!! Op een gegeven moment echt hele middagen op de kamer gelegen met mijn voet in de lucht, naar turkse zenders zitten kijken… Airco aan, lekker verkouden worden!! Hoop echt dat ik dat nooit meer hoef mee te maken! Wilde naar huis, en huilde heel veel. Dan is je vakantie echt goed verpest!

X

Dat wil ik geloven!! Heb dat ook gehad toen ik kind was, en ik mocht niet zwemmen enzo!!

Maar gelukkig is dat niet elke keer zo!!!
Ik kan ook erg genieten van de temperaturen daar, al ga ik wel in het voor seizoen!!

dat was echt balen, en de temperaturen in het voorseizoen zijn altijd erg lekker!!!

x

Ik weet dat mijn nichtje het heeft gehad in het voorseizoen, en die baalde ook. Kon ook het water niet in enzo, je kan ook maar beter niets mankeren toch!!

De dag duuurt hier ZOOO lang, er is niets te doen!!

Ik ben op zich wel lekker bezig nu, maar heb lekkere trek… Kaassoufle ofzo… Of een zak chips!

x

Heb kaassouflee tussen de middag bij de lunch gehad!!

Moet nog 3 uur, en echt bijna niets te doen, al begint hier het zonnetje te schijnen!!
Wil ook wel bij jou langs komen, maar dan wel om te boeken!!!