daar hou ik je aan
Krijg je van mij een bakkie koffie met een koekje en een paaseitje ![]()
X
daar hou ik je aan
Krijg je van mij een bakkie koffie met een koekje en een paaseitje ![]()
X
Nou mss alleen al daarom!! Maar ik wil wel, maar hubbie houd de boot af!! Puber wil ook wel mee, dus das ook het probleem niet, ik wil in Juni ook een mooie tijd, maar goed, we wachten af, en dan zie ik wel
![]()
Kom je gezellig naar Bodrum
Gezellig! Ach weet je, je zal heus wel op vakantie gaan hoor!
x
Daar zijn we dus nog nooit geweest he, Bodrum!! Wie weet, maar hubbie heeft het een btje gehad met Turkije, en de puber heeft nog nooit gevlogen en heeft op voorhand een behoorlijke angst!! Maar het komt vast goed, en dan meld ik dat ook wij op het lijstje kunnen!!
![]()
:eek: schaam je!! Bodrum is echt het toppunt van turkije ( vind ik ) Er zullen nu vast een hoop reactie’s komen dat dat niet zo is… Maar ik vind het echt GEWELDIG!!!
X
Ja sorry:sad: ! heb er wel veel over gehoort, maar idd ook heel veel negatiefs!! Hebben er verleden jaar tegenover gezeten(Kos) maar niet overgevaren!!
Maar wie weet komen we er nog eens!!
En dan ben jij de eerste aan wie ik bijzonderheden vraag:yes:
![]()
Niets mis met Bodrum hoor. Zou er best nog eens naar toe willen!
Bodrum en Alanya heb ik nog altijd ook niet gedaan. Wij zijn zoooo verwend in Kusadasi dat we niet verder meer geraken! Marmaris is ook heel leuk en Side ook maar toch, als je een stad gewoon ben dan ga je daar toch altijd meer naartoe willen gaan, en bij ons is dat kusadasi !
@marjan…wat leuk dat de opnames zijn geweest…ben benieuwd wanneer het uitgezonden wordt
@marion…woon je ook in het zonnigezuide van nl…?
@diamond…haha kan me goed in de gedachten van je buurvrouw verplaatsen!!
@cynthia…volgens mij zijn alle plaatsen in turkije even leuk!! ik ben alleen een keer naar bodrum gevlogen, dus veel van het plaatsje heb ik niet gezien. side is mijn nummer …:…1…:…
groetjes
filiz
Bah wat saai als je ziek bent
Ben allang niet meer ziek geweest maar weet meteen weer hoe erg ik me dan verveelde…Vanmiddag kwam gelukkig m’n moeder nog even langs met een grote stapel tijdschriften (lekker veel gossip bladen heeeeerlijk, ben straks weer helemaal bij wie het met wie doet hahaha).
@Cynthia: Bodrum gaan we dit jaar zien! Vorig jaar is het er niet van gekomen maar dit jaar willen we een dag die kant op. Lijkt me erg leuk!
@Sevgilim: ik wil je best een keer rondleiden hoor in Alanya ![]()
@Filiz: ja ik ook maar wacht toch nog maar ff tot het nog iets warmer is. Trek ik er meteen m’n nieuwe bikini bij aan (die ik nog moet vinden).
Zometeen weer lekker op de bank met m’n lievelingsdeken en als ik nog niet in slaap ben gevallen dan kijk ik vanavond CSI en Grey’s Anatomy.
Groetjes, Diamond
@ Filiz:
Jij woont nog een stuk zuidelijker Feliz. Wij wonen op de grens van Brabant,Limburg en Gelderland.
ohh…haha ja ik woon in het uiterlijkste zuide haha;)
Het schiereiland Bodrum vinden mijn mannetje en ik het mooiste wat wij tot nu toe van Turkije gezien hebben. En wij gaan dan naar Ortakent, ligt een kilometer of 10 van Bodrum af. Beetje afgelegen, en naar ons idee “echt” Turks. Tenminste niet zo heel erg toeristisch. We zijn daar ook een soort van bevriend met een schipper, en ieder keer als we er komen gaan we wel wat leuks doen met hem. We zijn er nu 5 x geweest. Alleen is het hotel waar wij graag komen (kwamen) nu ook bijna volledig in bezit genomen door russen en andere oost europeanen en aziaten. Het is ook bijna niet meer te vinden bij nederlandse reisorganisaties. (Club Sardunya) Dus we gaan maar eens verder op onderzoek uit in Turkije. Nu is zeker Marmaris aan de beurt. Ik hoop 9 mei te kunnen gaan, maar zoals al eerder gezegd, er moeten nog wat hobbels genomen worden!
Maar twijfel niet over Bodrum en omgeving, er is zoveel te zien!
Xx Mar
Het is ongelovelijk hoeveel hier afgepraat wordt.
Ik kan het haast niet bijhouden nu ik zo wienig tijd heb.
Ben net klaar met m’n ouderavond en lees nog even bij voor ik naar huis ga.
Even een lekker wijntje drinken, m’n lief smsen en dan slapen.
Op naar morgen.
Dan gaat op onze school het project verhalend ontwerpen van start en met de middenbouw komen we dan terecht in de Middeleeuwen.
Het gaat vast superleuk worden.
Ik heb amper tijd om aan Turkije te denken.
Maar natuurlijk wil ik er in mei weer heen gaan.
Heb er echt zin in.
Als ik al jullie verhalen lees over andere plaatsen dan word ik wel nieuwsgierig hoor, maar ja Ercan woont nou eenmaal in Side.
Maar ja, wie weet in de toekomst.
Mensen slaap lekker en tot morgen, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
nou Fransijn, das nu ook mijn probleem, heb mn vriend leren kennen in Kusadasi en in het seizoen werkt hij daar dus moet ik wel naar ginder. Buiten seizoen willen we allebei iets anders en kijken we samen naar een plaats die we beiden willen zien. Een maand geleden al ondertussen zijn we samen naar Antalya gegaan en het was echt super !
jeej nog 3 nachtjes slapen ![]()
kan bijna niet wachten…
mn koffer staat er al, ben langzaam dingetjes aan het verzamelen. Hopelijk ligt vanmiddag mijn ticket in de brievenbus… heerlijk…
maar ja, eerst nog even naar college, geen zin maar moet maar en vanavond oppassen…heb ik weer wat geld uit te geven… heerlijk
nog heeeeel eventjes…
Nur, ik gun je echt een hele mooie week hoor.
Vind je het erg als ik zeg dat ik een beetje jaloers ben?
Ik hoop ook over een poos:TURKEY: :NETHERLAN je weer naar Side te gaan.
hihih helemaal niet…
niet jaloers zijn, hierna kan ik toch een tijdje weer niet gaan hoor dus… ![]()
@Nur: ik hoop dat je een echte leuke vakantie zal hebben! En…ik denk dat we met zn allen een beetje jaloers zijn telkens er iemand vertrekt! Ik wil zo graag ook gaan ! Nou ja, als jullie allemaal terug zijn heb ik het nog tegoed ;)hehe. Mn vriendin kwam gisteren naar me om te zeggen dat als we diezelfde avond nog vertrokken, we tickets konden krijgen voor 39€ !!!
@Nur, ben toch jaloers!!! Ik wil ook!!!
Het lijkt erop dat ik toch ga!! Weet niet waarheen, of met zekerheid wanneer, wss in juni maar dat begint steeds vastere vormen aan te nemen!!! EINDELIJK!!!
Volgende week een weekje niets doen, achterstallige dingen in huis enzo!!
Fijne dag allemaal!!
![]()