Meiden ? Heb ffies jullie hulp nodig om te denken !
Mn vriend heeft een paar verrassingen, hij maakt er al plannen voor zegt hij. 1 bestaat uit een plaats waar hij me mee naar toe neemt (en mn ouders ook!!!) en 2 bestaat uit iets geel of wit en ik zal het zeer leuk vinden … !!!
Euh, aan wat denken jullie ?
Maar jaaaaaaaaa, zou het zo graag weten !!! Ah ja, ik laat het gewoon komen zoals het komt, laat ik het jullie dan wel achteraf weten!
1 ding weet ik al: hij heeft een helm gekocht voor mij voor mee te gaan op zijn scooter, is verplicht nu… Gelukkig heeft hij die rode laten staan voor een zwarte ! Zie je me al op de scooter ? Korte broek, korte mouwen en een helm groter dan wat dan ook op je hoofd geknald ?! Mn haar aan diggelen…
Nou, zal ik toch wel nu en dan es zeggen dat er nog dolmussen bestaan
Tja, Sev, ik kom toch ook niet op iets anders dan wit en geel goud. Een mooi setje, of toch…??? Houd het spannend, moet je nou tot augustus wachten? Xx Mar
Nou, verlovingsringen ? Echt niets voor hem als je mij vraagt… Trouwen wil hij niet zegt hij al lang, tenzij hij echt voor de spanning en verrassing wil zorgen maareuh, hmh, weet toch niet of het iets voor hem is … (mss een verborgen kantje ?)
En een setje ? hmhm ja, hij gaat nu achter zijn werk in het hotel bij zijn vriend die juwelier is gaan helpen om nog wat bij te verdienen… Zit daar iets in ?
En een ei ? Hij weet dat ik dat niet zo graag lust
Ontbijt aan bed ? Ja graag ! kan mss wel, het hotel waar we naartoe gaan, de chefkok van de keuken in dat hotel is een vriend van hem… En toen de vriend van mn vriendin in februari toen we met zn 4en in Belek waren, had hij voor haar verjaardag een verjaardagstaart geregeld en mee kunnen nemen in de kamer, wij hebben gezorgd dat de kaarsjes brandden tegen dat ze in de kamer aankwamen… Mss heeft hij daar een ideetje opgedaan
Nog iets waar ik aan denk: een vriend van hem heeft een boot en hij komt altijd dolfijnen tegen. Hij weet dat ik dat graag eens zou zien (ok, heb ze wel al in de zoo gezien maar nooit in het echt) en mss neemt hij me daar mee met mn ouders ? I don’t know?! Maar hij was dat van plan in oktober maar ik bleef maar een weekje en die vriend kon niet tijdig in de haven geraken. Hij kwam juist aan toen ik moest vertrekken…
O ja, toen ik naar de plek vroeg, zij hij iets van een boerderij of zo, maar ja, moest hij wel ff lachen, heeft me wss willen beetnemen en op het verkeerde spoor willen zetten
Ah ja, ik laat het maar op me af komen, helaas is het nog zo lang :bored:
Aha ok, die civciv is dus een kuiken Nou ja, laat ik het dan maar goed groeien want die civciv word tavuk en kan ik er een lekkere kebab van maken hahahaha
O ja, valt me plots te binnen, met die boerderij… Toen we naar Sirinçi gingen, stond daar een mooi paard. En ik zei: oohhh wat zou ik graag een paard hebben, zo mooi als dat daar. Toen zei hij: nou, dat kan, zoveel kost een paard hier niet, tenminste als het niet voor de sport is. Maar als je gewoon eentje wil voor in je tuin zo (vergelijk: zoals wij hier een hond hebben) heb je er al eentje voor een hele mooie prijs. Soms geven ze hun paard weg in de winter omdat ze te veel geld kosten…
Stel nu dat hij een paard voor me heeft ?? haha ooooooo jaaaaa, begin ik een ranch in Turkije en kunnen jullie met zn allen op paardenkamp komen
Een geel en wit paard?? Klinkt apart… =D. Misschien heeftie een witte kat voor je met een gele halsband? Ik denk namelijk dat hij die twee kleuren heeft gezegd om je op een helemaal verkeerd spoor te zetten. Straks is het zoiets van je gaat met een geel wit busje ergens heen ofzo.
Het is lekker weer dames en ik ga zo de wedstrijd kijken in De Kuip! Via via heeft men vrijkaartjes, dus wordt wel gezellig! Fijne dag nog verder!
@mar…hahaha ja…wie weet…al het goeie komt van geel witte turks milka koeie ;):d
wat een lekker weer he:D geen wolkje te bekennen:D beetje het gevoel dat ik in turkije ben…of naja…als ik dan aan mn shoolverslagen denk die morgen in geleverd moeten worden…en mn werk waar ik straks naar toe oet, ben ik snel terug in de realiteit