Oke dan, zo maar
Ikke druk maar goed het zij zo
Tot vanaaf
:dag:
Pas je wel op beps dat ze je niet snappen.
Dank je Beppie, ik weet niet hoe het moet, dus vandaar…Sorry
:CHINA: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
:FRANCE: Seray:12 oktober -weekend Euro Disney :FRANCE:
Marion: 18 oktober - Fethiye ![]()
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober - Side
Linda: 22 oktober - Ermelo
Diamond: 24 oktober - Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Kaylo : 31 oktober - 2 november (Ardennen)
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november - Ankara/Aksaray
Seray: 17 december- Bodrum
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Kaylo : 15 juni - 3 weken Türgütreis
Seray: half juni- Gümbet voor 4 maanden
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/05 Besmile
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
Kimbo is makkelijk hoor gewoon nieuw onderwerp aanmaken leer je vanzelf wel:biggrin:
Gefeliciteerd allemaal met weer een nieuw deel :king:
ow ja zie het staan thanks TRL
@trl
Dat is jouw berichtje eind vorige week deel las, dacht ik nog ‘straks ff dat lijstje erin zetten’. Nog weer vergeten, gelukkig dat je jou nog hebben ![]()
gefeliciteerd met het nieuwe deel!
Ik moest vanmiddag abrupt hier weg, want…moest snel naar het gemeentehuis om alle papieren voor Jer te halen die we vanavond nodig hebben voor de Marachausee(of hoe je dat ook schrijft), geregel om bioma hierheen te krijgen, maar gelukt die is hier over een uurtje.
Hopelijk zijn ze op schiphol een beetje lief voor me, want ze vragen de papieren in een verzegelde envelop, maar dat deed de gemeente niet, was niet nodig volgens hun, gebeld met de afd. nooddocumenten, en we moeten een aardige ambtenaar vanavond treffen anders gaat het alsnog niet door. Maar goed nu al zover gekomen het gaat ons gewoon lukkken! maar wat een heen en weer geren, kom op het gemeentehuis, door alle stress er niet aangedacht dat jer ook mee moest, en mijn pasfoto’s van hem waren niet goed. dus half uur voor dat het gemeentehuis sluit, ik jer ophalen van BSO foto’s maken en terug naar gemeentehuis, we waren op tijd, daarna Jer weer terug gebracht ondertussen geregeld dat ik later bij Bur*** Jegdzrg kon komen, dus dat hebben we ook allemaal weer gehad, pfff
@ Seray: jeetje wat een gedoe. Maar als ik dit lees heb ik alle vertrouwen in een goede afloop.
Goedemiddag.
De boodschappen voor 2 dagen weer binnen.
Halleluja zeg! Ben ff een paar uur afwezig en … ja hoor weer een nieuw deel. Ik heb wat bij moeten lezen. Pfffffffffff. Ken wel zien, dat iedereen weer terug is en natuurlijk met dank ook weer aan onze Bloem.
En wat denk je van Bep, die haar leven (nouja?) hier waagt, om toch aanwezig te zijn en zelfs de tijd neemt om een nieuwe deel te openen. Chapeau Bep. ![]()
Oh, ik hoop toch zo dat er voor Seray en de kleine jongen een oplossing is gevonden he! Zit me niks lekker. :disgust:
@MK116: Ook weer ff tijd om mee te babbelen. Alles naar wens met je werk en de kids? Draait het goed zo?
@Marion: Oh, wat fijn dat de bikini’s pasten. Niet vergeten ze in de koffer te doen he?
Kaylo, TRL en kimbo ook allemaal druk op het werk? :paranoid:
Zo ik ga stoppen hiero. Morgen weer een pedicuredag en in het weekend verder verhuizen en voetballen, dus helaas geen tijd om hier gezellig mee te babbelen. Niet te veel beppen hiero he, anders moet ik weer zoveel bijlezen hihi.
Iedereen fijn weekend.
@ Seray, veel succes zo en dan een mooi weekend bij mickey en de rest
@ Beps: succes met je teen
Doegie xxx
@ kimbo - thnx, succes met verhuizen!
@ roanna - we hopen gewoon het beste, zal vanacht zowieso nog wel ff posten of alles gelukt is
Ik ga Jer ff ophalen van de BSO tot straks en alvast eet smakelijk iedereen
@Kaylo
Knap gewerkt zeg!!! Bijna in je eentje bevallen.
marion : dan zal ik wel terugspugen :biggrin:
Je kan de lama ook in quarantaine laten zetten daar! In verband met bluetongue of iets dergelijks.
@Beps
Even illegaal een nieuw deel geopend! Knappe prestatie!
@Seray
Zou het dan toch nog gaan lukken?? Ik heb kramp in de vingertjes maar duim toch door.
@Kimbo
Pedicuredag morgen … moet er ook nog heen voor volgende week donderdag.
@Roanna
Tuurlijk vergeet ik ze niet. Heb nog geen Alzheimerverschijnselen.
@Seray: Hopenlijk krijg je vandaag alles nog rond. Ik ga in ieder geval voor je duimen. Succes ermee. :kus:
Jullie ook allemaal eetze zo en voor de werkenden…wel thuis. :dag:
Roanna,ben inmiddels thuis dus niet meer op het werk…
Seray,dus dat was nog ff vliegen allemaal,hoop echt dat het goed komt en duim heel erg hard mee…En dat ze op schiphol ook maar mee mogen werken…SUCCES!!!
En mocht ik je niet meer langs zien komen hier,heel heel veel plezier in D*sney lekker genieten he…Ook voor Jer.
@Marion: Dat dacht Toos ook dat ze dat (AH of D) niet had. Hi, hi. Maar ze had mooi d’r schone strijkgoed in de koffer meegenomen en de camera op weg naar schiphol in de auto laten liggen. Je ziet het… het kan iedereen gebeuren :lol: daarom help ik je alleen maar even herinneren. Was heel goed bedoeld van me. :dag: Je gaat al gauw he? :vak02:
@Roanna
:kus:lief dat je me helpt herinneren!
hey dames…
alweer een nieuw deel…superdepuper…!! hoe is het met iedereen…ga zo een beetje bijlezen…maar wordt denk ik een beetje veel om op alles te gaan reageren…is weer zo veel gekletst!!
hoe ist met iedereen…? met mij alles goed…enigzins een beetje bijgekomen van mn kamp nacht…![]()
iedereen een fijne avond en tot later…xx
@seray…wat een gedoe zeg…gelukkig dat je het toch nog allemaal hebt gehaald met jer ophalen en later naar BJZ…
@marion…tickets binnen…nu begint het echt vakantie gevoel!!