hier dan de nieuwe…
Marion…dat beeld wat ik heb van een woestijn, zal wel van geen kant kloppen dus…ben heel nieuwsgierig wat Bloem allemaal te melden heeft…
YES WEER EEN NIEUW DEEL!
@Beps
Zou haar wel willen sms-sen maar heb haar nummer niet.
We zijn er weer.Hebben we weer mooi gedaan met z’n allen…
kom hij per pb.
@Viva
Was is Tunesie en in Egypte. Een verschil van dag en nacht. Tunesie alleen maar zand en in Egypte wel zand maar ook heel veel rotsen.
Zijn we weer
@Viva
Hey fijn zeg. Kan ik haar ook een opkikker sturen.
En nu aan het werk anders springt hub uit zijn vel.
Heb ook ff een smsje gestuurd kan ze nu vast wel gebruiken…
Ja…maar ik bedoel…woestijn…zand, rotsen, en dan daar een week vertoeven, ik zou denk ik na 2 dagen al gek worden…
Het gaat hier wel vlug hé ? Zat zonet nog op deel 51 te kwebbelen :retard:
Zo ik heb Bloemmie een sms gestuurd…
Goeiemorgen!!!
Ga ff bijlezen!!!
Roanna: was dat een app in Praia da Oura? Oura Atlantico (ofzo)??? Als dat hem is, daar ben ik wezen kijken tijdens mijn studiereis!! Vond het leuke appartementen!!!
Nou ben wel ff bezig! ![]()
Kaylo, de ene keer gaat het heel snel, de andere keer duurt het wat langer, ik geloof dat het record op anderhalve dag staat om een deel vol te kwebbelen.
hihi ik ook al, ze zal weten dat we haar missen en van haar houden!!!
Nu te werk
Beps werkse…ja bloem haar mobiel…ontploft nog eens, al die smsjes achter elkaar, wel oppassen dat ze daar door ook geen heimwee krijgt.
Goedemorgen dames.
Alweer een nieuw deel. Volgens mij is er nog nooit op dit tijdstip (vroeg dus) een deel tot stand gekomen. :idea:
@Bep: Kan je ff iets duidelijk schrijven a.u.b? Ik zie alleen iets staan over 25 September en molletjes in het vorige deel!! :lol: Moeten wij die ook meenemen, denk je?
@Cris: Ben ik vandaag ook nog op tijd? :dag: :kus: Auf wiedershen. :dag:
Ik ga weer ff poedelen en wens jullie allemaal werkse en anders ook nog een hele fijne dag.
@Toos: Lig jij weer te slapen op dit uur? Ik denk dat ik toch die stratemakers maar weer eens stuur, want ik vind dat ze het bij jou voor de deur helemaal niet mooi recht hebben gelegd. Brak zowat mijn nek!!![]()
Dames…:dag:
Volgende week op deze tijd lig ik alweer aan het strand. ![]()
@Roanna: :finger:
Roanna, bevallen kun je op elk tijdstip van de dag hoor…maakt ons niet uit…toch meiden…