@Filiz
De temperatuur gaat idd een heel eind richting de Turkse. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Niets vakantiegevoel want de wekker ging hier vanmorgen gewoon om half 8.
@Roanna
Zijn we samen helemaal in het oranje want ik heb een oranje korte broek aan.
Ben dus ook helemaal klaar voor de wedstrijd.
:NETHERLAN Hoop dat we vanavond met zijn allen kunnen toasten op ONZE MANNEN :NETHERLAN
hehehe jac, straks staat heel her forum hier te popelen om te weten welke verrassing het word
@Marion: wel een goeie die turkse versie van de Milkakoe Zal het hem es vragen
ooohhhhh was het maar al augustus !
Ga nu weer wat in het zonnetje liggen, heb mn vriend gezien, en iedere dag word hij bruiner en bruiner, straks is hij een negertje Nou, ik wist niet dat hij zo bleek kon trekken in de winter, heb hem leren kennen bruin, maar nu ik hem zie, is hij bijna zwart nou ja, echt donker turks !
@ Sev, ja je maakt ons veeeeeeeeeeel te nieuwsgierig…
Maarre , inderdaad ze hoeven maar naar de zon te knipperen en ze zijn al bruin. het is gewoon niet eerlijk. vorig jaar waren we een week samen in Bodrum, je zág hem gewoon bruin worden…pfffff en daar ga je dan met je nederlandse blanke huidje…
@Von: Heb mn vriend gezegd dat hij uit de zon moest blijven want als ik zou gaan, ik als een vanille-ijs naast een chocolade-ijsje zou staan ben al blij met mn kleurtje die ik vandaag heb kunnen bekomen, maar als k mn vriend zie ben ik weer helemaal ontmoedigd Maar we proberen hem in te halen (ahum, proberen en dromen, héél véél dromen !)
@Bloem: hij maakt me juist nu al nieuwsgierig omdat hij weet dat ik dat altijd ben en ik er bijna niet van kan gaan slapen Hij gaat er helemaal in op als ik zit te denken en te denken wat het kan zijn en ik bijna onnozel word
Sev: inderdaad…dream on. Al doe ik nog zo m’n best: het blijft Duo pennotti wij bij elkaar. of inderdaad: vanille en chocolade-ijs, die is ook leuk…Ach ja, het zijn de lekkerste combi’s he haha.
O ja het wordt trouwens tijd dat je je askim om nog een tip vraagt haha.
O jee, ik ben iets te enthousiast geweest met zonnen…m’n rug brandt een beetje dat wordt een koude douche vanavond.
Toch wel een lekker zomers gevoel heerlijk !!!
pffffffffffffffffffffff zwaar dilemma. heb morgenmiddag soll.gesprek bij Corendon.
Wat moet ik aan ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
M’n kast is ondertussen leeg, m’n bed een overvolle chaos en het resultaat 0,0.
Werk nu wel maar zag een vacature bij Corendon enne…dat klonk wel erg leuk, dus niet geschoten is altijd mis.
Maar in bikini dan maar … :no:
@Von: had ook dat probleem toen ik ging solliciteren bij Thomas Cook ! Heb dan nog de dag ervoor gaan shoppen maar ja, heeft niets uitgehaald en wil ondertussen niets meer met die wereld te maken hebben, tenzij om zelf op reis te gaan Probeer de bikini mss eens ja zal je zeker opvallen en blijft je naam tenminste hangen
dank jullie wel meiden.
maar het wordt er niet makkelijker op nu.
heb een hele leuke combi : vrolijke rok en alles bijpassend.
maar daarvan denken ze misschien: je bent op een soll.gesprek niet op vakantie hoor…
en dan andere optie; grijsachtig ‘pak’, tweedelig met een limegroen shirtje erbij. ook erg leuk maar daarvan kunnen ze weer denken je solliciteert bij een reisorganisatie hoor niet bij een bank…
Pffffffffffffffffffffffffffff: toch maar de bikini, laat ik in elk geval een indruk achter haha.
Nog maar een nachtje over slapen…
Wat je aan moet…ligt eraan op wat voor functie je gaat solliciteren.
Heb je enig idee hoe het personeel daar gekleed gaat? Ga anders tussen de 2 combi’s in zitten. Netjes maar niet te nonchalant.