Zojuist gedoucht, en mn velletje bekeken… Decolleté verbrand, gezicht verbrand, armen verbrand en een grote pot nivea erop zodat het niet gaat vervellen
von, zou toch maar voor die bikini gaan, tenslotte is het vakantie werk hé moet je je aanpassen aan je publiek
zou het heel erg onverstandig zijn om nog een weekje of 2 te boeken naar gumbet. in een 5***** hotel, met rode pruik en zonnehoed en hele grote zonnebril op???
oh ik ben nu echt ziek aan het worden van heimwee. buikpijn, depri, en slapen, ik slaap me een ongeluk…
en janken, heel veel janken…
when does the hurting stop??
O Bloemetje toch!! Heb zo met je te doen.
Denk eerlijk gezegd dat het niet verstandig is om nu al 2 weken Gümbet te gaan. Zeker weten dat TD in no time weet dat je weer terug bent.
En … je zal maar in de zee aan het zwemmen zijn en een golf spoelt je rode pruik en bril af
Moest ik jou zijn, wacht ik ook nog ff tot alles wat bezonken is en totdat je echt sterk genoeg bent terug om die stap te zetten. Dat je eens goed hebt nagedacht over je TD en wat jij wil of niet wil. Dan pas kan je naar Gumbet terug. Maar zou toch nog een paar weekjes wachten moest ik jou zijn…
Hoi allemaal,
Vrijdag voor het laatst geweest en deel 2 is ingegaan.
Kan het bijna niet bijhouden.
Weekend naar m’n broer in Heteren geweest, vanavond nog even naar m’n schoonmoeder en nu even op school en natuurlijk op ons heerlijke forum, Waar we werkelijk lief en leed kunnen delen.
Morgen krijgen we te horen of m’n schoonmoeder nog verder behandeld gaat worden.
Best spannend. Ik denk dat ze te verzwakt is om iets aan te kunnen. Maar we gaan maar van het beste uit.
Morgen gaan we op schoolreisje naar het Muiderslot en naar een speeltuin in Oud Valkeveen.
Heb er best zin in, want het wordt mooi weer.
Nog 4 weekjes naar school en dan is het hier grote vakantie.
Er staan nog veel leuke dingen op het programma zoals afscheidsbal, afscheid van groep 8 en de musical.
Daarna zit ik snel in het vliegtuig naar Turkije, Dat spookt dag en nacht door m’n hoofd. Ik wil zo graag naar E toe.:love: Ik sta alweer niet meer in de laatst gepubliceerde lijst, dat zal toch geen naar voorteken zijn hè?
Ben wel onzeker wat er gaat gebeuren met m’n schoonmoeder. We hopen maar op het beste.
Mensen allemaal veel sterkte de komende nieuwe week.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@Fransijn
Sterkte morgen, zal een spannende dag voor jullie zijn. Hopen met je op positief nieuws.
Had nog terug gekeken wanneer je precies vertrok maar je naam zie ik al lang niet meer in het lijstje. Vermeld het maar in je volgende post dan zetten we je er vlug weer tussen.
@sev…wat fijnb dat je al zo snel gekleurd bent…!! moet er minstens een hele week voor zonne!!
@bloem…ik zou ook nog even hier blijven, lekker veilig. je kan altijd nog in oktober ofzo gaan…en een andere plaats in turkije?
@von…ja idd die bikini…dat wordt hem…moet het mee lukken!!
@fransijn…nee meid, ik denk niet dat het een naar voorteken is;) je gaat lekker!! wou dat ik ook kon!! veel plezier op schoolreisje en sterkte met je schoonmoeder…houd je ons op de hoogte…?
nog heerlijk warm hier…tot net in de tuin gezeten…morgen naar school voor verslagen in te leveren en dan hoef ik 2 hele maanden niet op school te komen heerlijk:D
ga nu lekker slapen…tot morgen allemaal.
roanna, veel plezier, ookal is het in salou!! hahahaa
ik bedoelde natuurlijk een 5***** hotel, met als bedoeling het hotel niet te verlaten en als dat dus wel moet mn rode pruik met zonnehoed en giga bril op te zetten…
nee?? slecht idee?? vond m eigenlijk wel goed.
als ik ergens op n berg in een hotel zit, hoe met psycho ex dan weten dat ik in gumbet ben??
anyway, lekker doordromen.
Huur een gulet met een flinke potige bemanning dan heb je meteen bewaking. Gooi je het anker uit voor de kust van Gümbet . Vrienden laat je ophalen voor een bezoekje aan je privejacht.
ja die had ik ookal gedroomd, bedacht, heb al zitten kijken, een weekje cruisen in de golf van gokova (bodrum) mmmmmmm, wie gaat ermee??
serious als ik iemand zou hebben die met me mee zou gaan, zou ik nu op schiphol staan ( 2 weken voor maar 500E) maar ja, die pottige beschermheren laten het een beetje afweten in mijn omgeving.
ben trouwens al weer in Nl in de diepe ellende terechtgekomen, belastingdiesnt, ex in de gevangenis, schuldeissers, levensverzekeringen, hypotheken, enz, enz, enz, bel me helemaal suf…
welkom terug…
when does the hurting stop??
Bedankt voor al jullie wensen. Alles staat klaar voor vertrek, dus wat mij betreft, kan die!
**Gaan vanavond met de laatste trein naar Schiphol met z’n vieren. Even nog wat rondhangen, hapje eten, en dan om 2 uur intjekke, ff nog wat shoppen, misschien hier of daar nog even een dutje doen en 5 uur wegwezen. :whistle: **
**Voor diegenen die na mij gaan, ook een hele fijne vakantie en voor de thuisblijvers, het ga jullie ook goed. Het weer werkt tot nu toe nog aardig mee, zodat je toch een beetje in warme sferen komt. **
Groetjes en tot over ruim 9 dagen… ( dan alweer?) dan maar weer.