Turkish Tea Time deel 2

@Bloem
Hopelijk gaan die telefoontjes je iets opleveren. Je kan zo onderhand wel eens wat positiefs nieuws gebruiken!!!

**Oepsie, oepsie Marion2. :no: **

Wij gaan nu naar Salou (Spanje) en pas in oktober voor het eerst naar Portugal.

Anyhow, alsnog bedankt voor je grote wensen.

Groetjes Roanna

portugal???
wie gaat er naar portugal…?

anyway,
shoot me!!
ik zag een vacature staan voor reisleider bij … dus ikke ff een cv-tje eruit geplert, mega positief natuurlijk, blablabla. ik heb nog niet eens het bericht weggeklikt dat ie verstuurd is, word ik al gebeld!! jahhhaaa, of ik woensdag langs kan komen, want ze zitten omhoog…
nou krap aan, maar vooruit.
er was iemand uitgevallen op de bestemming en ze hadden snel iemand nodig, ho wacht eens eventjes, welke bestemming…
uh, ja…3x raden…
bodrum…
mn moeder is nu een beetje kwaad dat ik toch daarnaartoe ga woensdag…
(ze zegt de goden verzoeken)
ik denk zo, ik heb me wezenloos gesolliciteerd van te voren, of ze wilden me niet hebben of wel hebben maar dan in bulgarije of spanje…
dus als ik aangenomen word, dan heeft het gewoon zo moeten zijn…denken jullie ook niet?? of ben ik nu gewoon heel heel heel dom bezig?? ik kan gewoon nie meer helder denken, dit is gewoon DE droomjob waar ik sinds september naar opzoek was, en tja…
ok eerst maar eens kijken of ze me echt willen hebben, misschien kan er iemand van een andere locatie naar bodrum, dan ga ik wel naar kusadasi of side ofzo…(ideetje??)
shoot me now, pls

@Roanna
O wat stom, hoe kom ik daar nu weer bij…zal de warmte zijn die naar mijn hoofd gestegen is :embarrese :embarrese !!! In ieder geval veel plezier :wink: .

@Bloem
Snap heel goed dat je graag zo vlug mogelijk terug wil. En het zou inderdaad de ideale baan kunnen zijn…Maar wat als TD nu werkelijk verkeerd wil!!!
Kan ook je moeder heel goed begrijpen. Geloof dat ik in haar plaats ook geen rust zou hebben als mijn kind terug ging naar de plaats waar ze nog geen week eerder met de dood bedreigd werd.

Ik zou het gewoon proberen Bloem. Als dit is, wat je wilt en wat je altijd al wou, gewoon doen! Schakel je hulptroepen daar Turkije in en zie wat er van komt.

Maar ik kan me net als Marion, je moeders reactie ook heel goed begrijpen. Maarja, je kind hier de hele dag ongelukkig te zien, schiet ook niet op.

Ik hoop dat het je gaat lukken op de een of andere manier.

Succes.

@Marion2: geeft niets, heb ik ook wel eens last van. Als het er maar warm en gezellig is!:RockOn: Dan maakt het voor mij niet uit hoe het heet!

**Groetjes :o **

@bloem…tja miss heeft het wel zo moeten zijn…en als jij daar in turkije de hele dag in de weer bent, andere mensen om je heen hebt…lijkt me sterk dat hij je dan wat doet…

@roanna…heerlijk gevoel moet dit zijn…alles gepakt, klaar om te gaan…goede reis en een hele fijne vakantie…!!

groetjes

filiz

@Bloem: misschien moet het zo zijn.
iniedergeval je moet je hart volgen en je gevoel. Jij weet wat hetjuiste is om te doen.
En je kunt het verhaal uitleggen toch??? Maar alsje aangenomen wordt en daar duim ik voor, heb je wel je DROOMbaan.
Maar ik kan je moeder ook begrijpen, zeker na alles wat heeft gespeeld.

@Roanna: HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Groet Jac

Roanna Fijne vakantie

Heeey iedereen!
Lekker weertje vandaag he? Eigenlijk iets te warm als je het mij vraagt…
Echt strandweer, en ik zit op school, dan isset minder lekker.
Ik eet wel een uberlekkere, zelfgemaakte, heel gezonde (sla, mais, vis, mozarella) salade kwijl
@ Sev: al een beetje meer kunnen raden wat het kadoo zal worden van je vriendje?

@ iedereen: het zonnetje komt net naar buiten en wij verbranden massaal… Wordt hetniet tijd dat we naar een warm oort
verhuizen waar de zon altijd schijnt zodat wij altijd en eeuwig een mooi kleurtje zullen hebben zonder te verbranden?

@ Fransijn: Woont je schoonmoeder nou in Nederland en je vriendje in Turkije?? Of is E. niet je vriendje??
En nog sterkte met je schoonmoeps!

@ filiz: lekker he, geen school!!!

@ Marion: Thanks!! Je hebt mij in het lijstje gezet!! Jiehaaaa!

@ Bloem: Wat leuk dat je op sollicitatiegesprek mag komen!! Ik zal voor je duimen! Ik weet niet zeker of het verstandig is
om nu al naar Bodrum te gaan, maar ik weet zeker dat ik hetzelfde gedaan zou hebben als ik jou was. Het lijkt inderdaad
alsof het zo moest zijn… Ik hoop al het goeds voor je!
Ronnaaaa: VEEL PLEZIER!

@ von: Hoe ging het vandaag??? Spannend!

Jeeeeetje! Ik was 1 dag niet geweest, heb een hoop moeten bijlezen! Ik ga lekker van het laatste beetje zon genieten in de
tuin!
doeeeeeei!

@Kristina: neej, nog altijd geen idee… Ik pieker me suf over wat dat cadeau maar kan zijn ! En hoe meer ik denk, hoe minder ik het weet !

Hoe meer je erover nadenkt hoe gekker je wordt; hoe sneller je naar Turkije wil; hoe meer je ongeduld opraakt, etc! Fijn joh, verassingen :stuck_out_tongue:

hoe meer je geduld opraakt…

o ja, héééél leuk verrassingen :bored: kan er haast niet meer van slapen. Ben ik wakker, zit ik te dromen op die ene dag die ooit zal komen tijdens mn vakantie waarvan ik de onthulling zal zien. Maar nu … Nu weet ik niets en het maakt me gek ! Mogen ze me bijna afvoeren naar een gekkenhuis of zo… :wink: Nou ja, als je het zo ziet: HééL Leuk verrassingen hehehehehe ! Maar wel gezonde stress !

nu weet ik het ECHT niet meer. ben bij mn ex-schoonouders geweest. mn ex heeft zn nieuwe vriendin bedreigd en zit daarom nu vast. hij heeft geen geld, geen huis, geen baan en geen winkel en waarschijnlijk is ie binnen een week terug in NL, gaat bij zn ouders wonen en hopelijk mij het geld terug betalen, (hoop er maar niet te veel op) maar Luna komt dus weer terug (en misschien terra ook, al betwijfel ik dat)
anyway, wie ziet er een paralel met mijn situatie? ex-man bedreigd nieuwe vriendin in het buitenland, ikke word bedreigd door nieuwe vriend in het buitenland. alleen jammere is, ikke mag niet meer daar zijn/ komen/ gaan en vriend van mij zit niet vast.
anyway
anyway
weet het allemaal ff niet meer…
wat een drama allemaal, lijkt wel een soap zeg, en ik was altijd het braafste meisje van de klas, vind mezelf niet zielig, maar dat MIJ dit allemaal moet overkomen, wanneer is het nu eindelijk eens genoeg, en wat probeert iemand me te vertellen (misschien snap ik de hints niet ofzo??)
maar we gaan maar braaf door met aanklungelen…heb nu werkelijk nog meer keuzes als hiervoor, alleen turkije is een NO-NO-NO.
to be continued

@kristina…idd lekker om er voor even van af te zijn…en wat dat verhuizen betreft:Dlijkt me super leuk idee om lkkr met zn alle naar turkije te emigreren!!

@bhloem…sorry meid…maare kan er ff geen touw meer aan vast knopen…??

slaap lekker allemaal

filiz

@ Bloem…je hart nog een keer volgen…meis ik weet het niet. je kunt overal gaan ‘reisleideren’, maarre Bodrum/Gumbet lijkt me nu toch wel bovenaan je blacklist te staan…
Doe in elk geval maar voorzichtig.
Snap wel dat het je allemaal wat veel wordt nu . meissie sterkte !!

@llemaal. Vandaag gesprek bij Corendon gehad.
Lekker buiten want de airco deed het niet. Nou , daar zei ik natuurlijk geen nee tegen.
gesprek ging zo lekker open en goed, of ik wel eens in Turkije geweest ben haha…Kan vrijdag een dagje meekijken en dan evt. 2e gesprek. Ben dan niet de enige hoor want ze hebben heel veel reacties gekregen.
Het lijkt me super, afgezien van de nadelen.
1.reistijd vanaf alkmaar>lijnden
2. voorlopig geen vast contract (eerst 3x een halfjaarcontract)
3. salaris zit onder de grens die de IND stelt voor het naar NL laten komen van je partner (en dus van m’n turkse vriend).
Maar het lijkt me erg leuk, op kantoor. Veel Turks/nederlandse mensen, alle vragen van klanten mbt. reizen, turkije, boekingen etc. Ja dat wereldje trekt natuurlijk wel.
Aan de andere kant ik heb nu een baan waar ik genoeg verdien voor de eisen van de IND en over 2 maanden na m’n proeftijd dus, zicht heb op in elk geval een jaarcontract. waardoor ik aan de IND eisen zou kunnen voldoen.

Pffffffffffffffffffffffffffff zit er dus helemaal vol mee en weet eigenlijk niet zeker of ik vrijdag nu wel of niet heen zal gaan…

@Von
Fijn dat het gesprek zo goed verliep. Wel een leuke baan denk ik.

Jammer van al de nadelen…vooral punt 3, in jullie situatie. Dan zijn de vooruitzichten in je huidige baan veel gunstiger.
Veel succes met beslissen!!!

cker gaan, als je aangenomen wordt, dan kun je altijd nog nee zeggen.
vast contract is veel waard en ook die IND-eis is een goed indicatie (misschien nog te overleggen) maar het corendon sfeertje (turkije-NL) is natuurlijk een big+
misschien uitzicht op werk in turkije???
ga gewoon vrijdag kijken, wat is het ergste dat je kan gebeuren??

@filiz, kan er zelf ook geen touw meer aan vast knopen…

Hé lieve schatten allemaal, wat is er weer veel gebeurd, ik ben een paar dagen druk geweest, met werken, buiten zijn, honden en ga zo maar door. Kreeg gisteren een sms van Marjan dat ze op het strand Ned.-SM zat te kijken maar ze miste me wel.
@ Bloem, moeilijk meis, niemand kan je raad geven denk ik, en wat een ellende allemaal hier. Maar denk niet dat weggaan naar Turkije al die problemen op gaat lossen, dat achtervolgt je toch.
Zelf zou ik nog een tijdje hier blijven, zo heel erg vreselijk is het toch niet in NL? En dat plannetje om je te verstoppen in een 5 hotel werkt natuurlijk niet, want zo gauw je daar bent zoek je toch je vrienden op, anders kan je net zo goed naar een andere plaats gaan. Als het niet om je vrienden gaat maakt het niet uit waar je zit.*
En die baan? Ja, ik weet het ook niet, hoor
Weet je, die bedreiging, het is allemaal vreselijk als je het leest wat je meegemaakt hebt, maar zelf denk ik altijd, de soep wordt nooit zo heet gegeten als die opgediend wordt, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar ja, dan gaan die drugs weer mee spelen, en dan weet ik het ook niet wat hij zou doen, jij kent hem beter dan wij!
@ Von ook verstandig zijn en aan de toekomst denken, welke baan biedt je het meeste voor de toekomst? En heb je het nu niet naar je zin op je werk?
Maar als je het echt wilt moet je vrijdag zeker gaan, kan je altijd nog zien. Misscien krijgt C een betere naam als jij er werkt?
@ Fransijn, sterkte met je schoonmoeder, het zijn hele nare dingen, die ziekten.
@ Sev, nog ff doorbijten, het is zo augustus (hihihi) Nog maar 1,5 maand!

Nou heb ik waarschijnlijk de eerste week van juli vrij van m’n werk, maar dan wil ik niet naar Turkije, (te heet en te duur)
Zie wel wat ik ga doen, als het hier mooi weer is kan ik hier ook naar het strand, maar ja, (Bloem) das niet hetzelfde, hè?

Hoe zouden Beps en Cyn het hebben? Iemand nog wat van hun gehoord?

Meiden sterkte allemaal met de problemen en met de hitte, ik ga zo fijn naar m’n bedje toe, welterusten.

O ja, met de pup Bo gaat het erg goed, maar het is wel een ondeugd, morgenavond voor de eerste x naar puppycursus met het wurm!

XXXxxx Mar