*
Nur…17 juni … Adana:TURKEY:
*
Mustafa…20 juni…Alanya
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**
en we hebben weer een prijs winnaar!!!
**
Groet jac
He hallo allemaal,
Jullie kunnen inderdaad wat afkletsen he.
Wat een heerlijk weertje toch, ik ben helemaal blij en geniet met volle teuge ervan.
Af en toe en de site om wat dingen te lezen.
Maar Bloem het is inderdaad een moeilijke situatie. Waarin je zit.
En alleen jij kan een keuze maken. Kijk wij kunnen zeggen doen niet doen, maar jij zit in de situatie ( soap) en wij niet.
Kijk ik kan alleen zeggen doe wat je hart je ingeeft. En zet alles op een rijtje de voor en nadelen.
Groet jac
@Jac
Inderdaad een heerlijk weertje, hier 33 graden zag ik net op de thermometer. Ben net klaar met werken in de stal en het is er om af te pikken, net een sauna. Maar gelukkig zit het er weer op en kan lekker gaan genieten van het zonnetje. Probeer maar wat te gaan werken in de tuin. En wordt het te warm dan houden we maar siësta, lekker met een boek in de schaduw ![]()
@Fransijn
Hoe was het met je schoonmoeder?
Mijn schoonzus wordt vanmiddag geopereerd. Heeft wel lang moeten wachten maar er was nog geen plek. Stond eigenlijk in de meivakantie gepland.
Hebben het vast en zeker prima naar hun zin. Zetten waarschijnlijk heel Gümbet en omstreken op zijn kop :yes: !
@Bloem
Had jij Cyn trouwens nog gezien in Gümbet?
ja cker,
ze stond 's middags voor mn neus met haar vrendin. ze hadden ff moeten zoeken maar mij uiteindelijk gevonden. We hadden ff gekletst, stroopwaffels uitgedeeld en ik had mijn vriend heel erg blij gemaakt met de sate-saus ('s avonds meteen frietje sate van m gehad, hihihi)
's avonds kwam ze nog een keertje langs met dr pap en mam, helemaal op van de zenuwen, want om 23.30 zouden ze hun vriendjes zien (ik zei ookal, ga gewoon ff langs het hotel waar ie werkt, maar nee, dat wilde ze niet) en 's avonds kwamen ze nog een keertje langs. ik kende die jongens wel van het voorbij lopen in de straat. ze stonden allebei helemaal te stralen.
we zouden elkaar 's avonds misschien nog treffen in X-bar, maar ik had die avond een date met iemand anders en dat was zoooooooo leuk dat ik ff nie meer aan hen gedacht heb, totdat dus de pleuris uitbrak.
precies een week geleden nu…vorige week zat ik er nog!!!
:laugh: :laugh: :laugh: Leuk een stralende Cyn. Ben benieuwd naar de verhalen!
Zal ze trouwens jammer gevonden hebben dat je niet meer in de X-bar geweest bent. Maar ja…soms gaan andere dingen voor ![]()
Heeft ze er nog wel iets van mee gekregen dat je terug naar Nederland ging?
[quote=jac]
*
Nur…17 juni … Adana:TURKEY: *
Mustafa…20 juni…Alanya
Toos…23 juni…Turgutreis
Kristina …29 juni … Roemenie
*Jac…7 juli… Turgutreis *
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs
**
Als jullie het niet erg vinden heb mezelf er ook tussen gezet, het is een lekker gevoel om over 10 dagen in turkije te zitten. :RockOn:
Volg trouwens jullie “geklets” (niet negatief bedoeld hoor) op turkisch tea time. Geweldig zoals jullie met elkaar meeleven.
@Toos, jazekers gezellig kletsforum he hier.
En dan even langskomen en jezelf meteen op de tweede plaats zetten …het moet niet erger worden…![]()
@llemaal . bedankt voor jullie meeleven in m’n Corendonbaan verhaal.
al dan niet door de warmte heb ik ook daardoor geen oog dichtgedaan . en zit ik hier de hele dag op m’n werk al te twijfelen wat ik nou moet doen.
Zit al te kijken op het Net voor een extra zaterdagbaan om het tekort aan te kunnen vullen.
Reisbranche leuk maar verdient geen bal.
De reistijd is nog wel overheen te komen en het jaarcontract zal na een half jaar ook wel lukken.
Maar ik ben benieuwd hoe ver ik onder de eis v.d IND zal komen te zitten (de IND - eis is ongeveer 1400 netto)
Dus ga vrijdag toch nog maar es even babbelen…
@Toos
Tuurlijk is dat niet erg! We houden hier van lange lijstjes. Welkom trouwens op Turkish Tea Time.
@Von
Tuurlijk moet je vrijdag nog gaan babbelen, wie weet wat er nog allemaal mogelijk is wat betreft de financiele kant. Als je de kans krijgt is meedraaien natuurlijk nooit verkeerd. Krijg je een betere indruk van de baan. Misschien is het allemaal anders dan wat je er nu van verwacht.
Maar jou kennende ga je hier vast en zeker uit komen.
Zaterdagbaantje? Zorg je er wel voor dat er ook nog tijd over blijft voor leuke dingen
?
Heej meiden,
Mn ma komt juist af met het verhaal dat ze op het nieuws heeft gehoord dat een Belgisch meisje in een hotel in Antalya van de vierde verdieping zou afgesprongen zijn, zelfmoord denken ze… Maar de moeder had al vreemde smsjes gekregen van haar en die denkt dat haar Turkse vriend haar zou vermoord hebben ?!
Jeetje Sev, wat een vreselijk verhaal!!!
Kijk op het speciale topic, je kan het op die link ernaartoe bekijken, hotel komt in beeld, meisje ook (op foto weliswaar want die is dood) Heb het kunnen bekijken op het Nieuws online wat ze vanmiddag hebben uitgezonden …
Had de topic al gezien.
bah zeg wat een rotverhaalvan dat meisje …krijg er kippevel van .
@marion. dank je voor je reactie.
ik weet het , een zaterdagbaan bij een fultime baan zou een beetje te veel worden.
maar als het voor tijdelijk zou zijn, kan ik het nog overwegen. kan misschien nog zaterdagpostbode worden haha.
Over het salaris bij Corendon, ze zei al tegen me dat ik voorlopig niet aan die eis zou voldoen.
vrijdag maar even vragen hoe lang het evt kan gaan duren dan. en dan neem ik maar een beslissing.
inderdaad, het zou mij ook kunnen tegenvallen als ik een dagje meeloop, maar dat lijkt me sterk.
bovendien; voordat m’n vriend naar NL kan komen zal nog wel even duren. hij is net met NL les begonnen en een talenknobbel heeft hij zeker niet.
begon gister op msn al met goedenavond, maar zag door de webcam dat hij ook dat even snel opzocht …
ach ja wat zouden 2 jaren zijn als we daarna ons leven lang bij elkaar kunnen zijn??..
Werkse voor ons werkenden.
Kan je genieten vh mooie weer …genietse ! ![]()
@Von
Klopt helemaal, 2 jaar is niets op een mensenleven (meestal niet tenminste). Wat goed van je vriend dat hij nederlands aan het leren is. Geef hem maar veel complimentjes, dat houdt de moed erin. Zal voor hem net zo moeilijk zijn als voor ons het turks.
Moet altijd lachen als ik een turkse kennis aan de telefoon heb en ik gooi er tijdens het gesprek een net geleerd turks woord tussendoor. Heel verbaasd in het begin, had al wel geschreven dat ik turks wilde gaan leren. Heb alleen de laatste tijd niet veel meer bijgeleerd. Veel te druk, dan kan ik de rust er niet voor vinden. Komt vanzelf wel weer. Zit tenslotte ook geen spoed achter, alleen voor de fun.
Naar verhaal he, van dat meisje. Moet nu nog meer aan onze Bloem denken
!!
Von en Marion: bedankt voor jullie welkom.
Wat een vreselijk verhaal van dat belgische meisje en vooral vreselijk voor haar familie. Je moet er niet aan denken dat je zo’n telefoontje krijgt.
Inderdaad Toos, moet er niet aan denken. Je blijft dan zitten met zoveel vragen. Wat is hieraan allemaal aan vooraf gegaan? Is mijn kind gesprongen of geduwd? Verongelukken is heel erg maar zoiets…kom je nooit overheen.
Akelig als je dat meisje zo ziet liggen in dat hotel. Mag er niet aan denken ! Stel je voor !
@Toos: welkom op het forum !
Lieve meiden, ff een update vanuit België, hier is het beginnen onweren !!! ![]()