Vrouwen aan de macht !
Vandaag heb ik ook een dagje vrij, geen lessen, dus zalig niets doen !
Vrouwen aan de macht !
Vandaag heb ik ook een dagje vrij, geen lessen, dus zalig niets doen !
Vrouwen hebben altijd de macht, dat weet je toch(hihi)
maar jij een dag vrij is niet grappig, kan ik je nooit inhalen!!
![]()
Da’s nog 's lekker opstaan! Het zonnetje schijnt hier volop! Hoorde van iemand (nu maar hopen dat het waar is!) dat volgende week het voorjaar echt gaat beginnen met warmer weer… Nou ik hang de vlag uit als het zover is!
Nog 76 dagen te gaan voor ik lekker weer in Alanya ben!!
Groetjes, Diamond
@Diamond: ja heerlijk hé ? Ben ook zo opgestaan, en dat op een vrije dag! Welke vlag? Nederlandse of Turkse ? ![]()
ja:Dben wakker geworden door de fluitende vogels…heerlijk:D
@nur…alvast heel veel plezier!!! wou dat ik ookal over 3 dagen vertrok…moet er nog 36 wachten.
vandaag nog werken…morgen een dagje vrij:)
tot straks
filiz
@Diamond: Al een btje opgeknapt??!! Ja ook hier het zonnetje en de vogeltjes waren er vanmorgen ook!!
@Filiz, ik heb morgen weekend, en wel een van 14 dagen!!!
Ik ben er de hele dag, dus kom maar op allemaal!!
![]()
@Beppie: gaan met die punten ! hihihihi :d Nou, heb gezien dat je ook zo een mooie vijfde ster naast je naam hebt bijgekregen! Proficiat beps !
KIJK!!! Een extra ster!!! Ben ik niet een sterretje van mezelf, krijg je er een!!!
Ach ik krijg uiteindelijk ook nog rep punten, zeker weten!!
![]()
Héél zeker weten, wat ik wel niet snap is dat er iemand gisteren is juist geregistreerd en al een reputatiepunt heeft… hmhm of heb ik het zo verkeerd voor ?
Ja natuurlijk die heeft niet gestolen!! Wij wel!! En dus zijn wij(ik) ze kwijt!! En als jullie mijn knopje drukken doet er niets iets dus geen punten
Ik snap het nog steeds niet!! Zij moeten mij toch kunnen opwarderen??!!
nou goed, het maakt me niet echt iets uit, alleen wil ik het begrijpen!!
![]()
jouw reputatie is gewoon niet meer goed te krijgen beps, na al dat stelen ![]()
aaah wat ben jij gemeen sevgilim
Je doet je naam geen eer aan zo ![]()
x
Snorry ! Zal het niet meer doen! Maareuh, kan ook lief zijn hé ?!
Dat is waar!!!
X
trots maar de korte posts blijven we best in estore posten denk ik, niet ?
Ja lijkt me ook!!
![]()
goed plan ![]()
x
Maar wel lief doen tegen mij ja Sevgilim, anders heb je een vijand ipv een vriend en ben je geen kandidaat voor als ik alleen weg moet!!
![]()
Ok, ik zal hééééél lief zijn! Zou graag meegaan, en als ik mee mag wie weet heb ik mss enkele punten te véél
op naar estore nu ?
aaah… Het is vandaag gewoon nog maar 75 dagen!!! Kan echt niet meer wachten! Mis hem zooooooo…
@Diamond: Nog 76 dagen voor jou!!
Zal zo het lijstje weer ff naar voren toveren…
x