@Cynthia: ja we gaan bijna gelijk op! Hoef eigenlijk helemaal niet te tellen, als jij nou de dagen gaat bijhouden hoef ik er steeds maar 1 bij op te tellen
@Annemiek: snoer die mannen de mond met een paar goede argumenten en dan boeken, kunnen ze er toch niet meer onderuit Enne…het is in juni heerlijk weer in Alanya hoor, kunnen we lekker samen een cocktailtje drinken
@Sevgilim: ja doe 's wat liever zeg Heb trouwens je foto’s nog niet gezien, ben wel benieuwd!
@Diamond: Als ik mijn hubbie ook maar een btje die kant op krijg drinken we die cocktail, maar hij wil eigenlijk NOOIT meer naar Alanya!! Hij heeft het er gezien!!
Maar dat we weg gaan das wel zeker!!!
En nee, je moet bij Cynthia 2 dagen optellen(hihi)
Ze zitten hier op mn werk van alles bij de receptie te doen om een intercom weer werkend te krijgen, help wat een chaos!!
@Annemiek: nou ja, zolang je maar gaat da’s 't belangrijkst. En zolang het zonnetje er maar schijnt toch! Oh ja, ben al nooit zo goed geweest in rekenen hahaha, wil het liefst zo snel mogelijk weg en dan probeer ik wel een beetje te sjoemelen
Werd trouwens gister en vandaag gebeld over twee heel leuke vacatures waar ik voorgesteld ga worden, spannend! Hopenlijk is de chaos snel weer achter de rug daar…