Niet??? Vertel anders maar via een PBtje, ik wil het ook weten, want Sev is ook ineens giga omhoog, dus zij snapt het blijkbaar wel en ik ben te pre-historisch!!
![]()
Sev is gemeen, die wil mij nu weer inhalen!! haha⦠Zodra ik genoeg punten heb vertel ik het je wel. dan staat hij toch al vol!
x
Je bent eea op de kalender in te vullen zeker!!!
![]()
Vult vast en zeker haar vakantie in, dag voor dagā¦hahahahahaha
Goed plan, maar nee dat ben ik niet aan het doenā¦
x
WAT DAN???
GEEF GEWOON ANTWOORD IK WORD ER PARRA VAN JIJ!!!
![]()
hehehehehehehehe
SEV HOUD OP MET DAT GELACH!!!VERTEL GEWOON
Ik wil gewoon kunnen slapen straks!!
![]()
hahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahaha wij spelen vals!
Jullie zijn aan het stelen!!!
Ik heb het geraden en nu moeten jullie al jullie punten voor straf aan mij geven!!!
![]()
He Dames, Wat Is Dat, Moet Er Niet Gewerkt Worden???
Ik zit op mn werk. zie je dat niet!!! HEEEL HARD AAN HET WERK!!!
NOT!!!
![]()
Neej beps, niet stelen, kijk maar naar mijn reputatie ![]()
Ik zit ook op mijn werk!
REPUTATIE??? nu ben ik het echt kwijt!! laamaar!!
Ik heb geen reputatie en niet nodig ook denk ik maar zo!!!
![]()
Nou het is vandaag wel te merken wie er niet aan het werk zijn hoor.
Ik wilde even bijlezen, maar er staan allemaal korte reacties op om de punten op te krikken voor de Estore.
En dat houdt mij nou net niet zo bezig.
Lijkt me best lekker om af en toe een dag vrij te zijn tussendoor, maar ja dat kan niet als je op school werkt. Lekker de hele dag op dit Forum meepraten en meelezen.
Mensen veel plezier nog ik ga zo naar huis om even te relaxen. Vanavond ga ik terug naar school voor de voorbereidingen.
Ook post ik nog even elders.
Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Chynthia, Sevgilim, IK BEN OOK BENIEUWD!!! Hoe komen jullie ineens aan al die punten??? Hoe speel je vals?
![]()
rarara :d
@annemiekā¦geniet van je lange weekendā¦haha;)
wat hebben jullie allemaal fijn werk:) misschien heb ik toch voor het verkeerde gekozenā¦![]()
groetjes
filiz
Voor de 2 keer in mijn leven ben ik op de huishoudbeurs geweest! De eerste keer was 21 jaar geleden! jawel, zwanger van mijn 1e kind en toen was er voor het eerst een 9-maanden beurs bij. Ik daarheen met mijn eveneens zwangere buurvrouw. Dat was geen goede eerste keer moet ik zeggen, het was wereklijk zoooooooo druk, geen doorkomen aan en zeker niet voor zwangeren. We kwamen toen echt helemaal kapot thuis en ik nam me voor om er nooit meer heen te gaan. Maar daar is dus vandaag verandering in gekomen. Druk was het wel natuurlijk, maar het was nog net te doen. Ik vond het erg leuk, heb veel dingen gezien, geproefd, ben opgemaakt met glitteroogschaduw, gepoederd en noem maar op. En kwam bovendien met een tas vol lekkere en leuke spullen thuis. Weet je, misschien ga ik volgend jaar wel weerā¦haha.
Verder wil ik vragen of jullie morgen Mar (Miere) allemaal ff willen feliciteren, ze wordt morgen 50 en volgens mij heeft ze er wel een beetje moeite meeā¦
Dus Mar, hier alvast je 1e felicitatie op dit forum:
Van harte gefeliciteerd en een dikke zoen, de echte krijg je zondag wel!
gr.Marjan