Jeej champagne ontkurkt! Alweer een deel 5!!
RIEN!!! Wat doe je nou, is niet eerlijk hoor!!
hihihihihihihihihih
Wij gaan eten doeidoei
![]()
Rien gelukt! Dacht dat dat nooit zou lukken vandaag! Daar drinken we straks een glaasje op! Bep en Sev zijn jullie zo klaar voor vertrek want we komen jullie kant op!
Jaaa en we gaan meteen vieren dat we een deel 5 hebben! Wordt super gezellig! We komen eraan vliegen! Diamond kan jij het knopje misschien vinden, waardoor we weer zichtbaar worden?
Hier zit wel iets, ff proberen! Oh ik zie je Rien! Zie je mij ook?
Nee ik zie jou nog niet, maar ik zie het tapijt en alles wel weer!!!
Ohw wacht eens…daar verschijnt nog iets…JAAAAAAAAAAA ik zie je weer!
Hallo ![]()
oh jullie zijn echt erg zeg!! beetje over grey’s anatomy praten als ik het niet kan volgen!! vind het helemaal toppie. maarree…die meredith vind ik zo fake, vind die bijna-ex vrouw veel meer karakter hebben, maar ja, dat moet ik hier dan wel missen. zal laatst wel een aflevering van desperate housewives in het turks…erg grappig met miss Van der kamp. hahahaa
maar nu ff serious. kan iemand me uitleggen wat er zo leuk is aan marmaris?? ben er nu een halve dag en ik vind het vies, smerig en gewoon helemaal niet aantrekkelijk. ok al die disco’s en dancings leuk, maar de rest. allemaal zo smal en druk en vol en nu is het nog maar april…nee niks voor mij.
hopelijk beledig ik nu niet iemand ofzo die helemaal weg is van marmaris, want dat zijn er genoeg, maar ik denk dat deze plaats niet voor mij is. net een toeristen fabriek…
maarre jullie evrmaken je wel he? op een zondag in NL. wat veel bijlezen zeg.
diamond, vandaag nog getraind?
rien veel plezier met je date
mar? hoe was het op het strand
beppie heeft de puber nu zn phoon?
en de rest, sorry ben het ff kwijt
nou ja groetjes uit marmaris dan maar weer !!
Heey Bloem!!!
Wat leuk dat je ook weer even langskomt en ons op de hoogte houd :)!
Ik ben nog niet eerder in Marmaris geweest, dus ik weet van niks…
We houden je wel op de hoogte van de vorderingen van Grey’s anatomy als je dat wil, hoor ![]()
Veel plezier nog! Dikke kus Rien
lijkt me idd strikt noodzaklijk!!
Hey kletskousjes! Even een paar uurtjes niet gekeken en opeens deel 5. Zag alleen het lijstje nog niet…dus hier is ie weer
Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side
Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
@Bloem: hé meid leuk dat je er weer ff bent! Enne we kijken Grey’s Anatomy voor je en om de zoveel tijd maken we er een verslagje van!
@Marion: ja gaat erg hard hier vandaag ![]()
Rtl 4 Turkije!!!
Wat is er te zien? Moet eerst vriendlief de afstandsbediening zien te ontfutselen ![]()
Bodrum
is al afgelopen.ihih
Met dat programma zijn ze vaak in Turkije! Maar vanavond zitten wij er ook ![]()
en? ist wa?
WAT ? AL EEN DEEL 5 ??? Een uurtje geleden nog 4, nooit gezien dat we al zo ver zaten !
@Rien & Diamond: ben Döner gaan halen, komen direct jullie kant !
Mwa ik heb helaas meer heel klein stukje gezien, over een appartement in Bodrum, maar was wel mooi om Turkije weer te zien! En de zee en de Turkse vlag wapperend in de wind…IK WIL TERUHUHUG!!! (ohw wacht ik ben al op weg :p)
Ja nog ff vliegen en we zetten weer voet op vaste bodem, Turkse bodem zelfs!
@Sev: ja we komen d’r aan, Rien heeft de vaart erin ![]()