Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

Ahhh Sev! Lekker! Ik heb wel zin in een lekkere doner! Sev, ga je ook mee op mn vliegend tapijtje?

OK, kom je me halen?

Sev: het is hier erg gezellig op ons tapijtje! Tarkan zingt uit volle borst en de waterpijp en koekjes staan klaar! Tot zo!

Zit Tarkan ook op jullie tapijt ?? :jeez: vlug vlug ! Ik wil mééééééééééééé

Ja hoor, spring maar achterop!
We hebben raki voor je, waterpijpje allerlei smaken, welke smaak wil je?

Nee Sev, we hebben z’n cd opgezet, maar misschien kunnen we hem straks zo oppikken! Hebben we een prive concert!

OK, in dat geval ga ik nog altijd mee ! En wat de smaak betreft, euuuhh doe mij maar … euh, wat hebben jullie in huis ?

Ohw ja en we wilden Mustafa Sandal ook nog ophalen, ik heb em net gebeld en hij moest nog even een liedje afzingen maar dan konden we hem ook halen! Dus gezellig met zn allen op het tapijtje!
Wie zullen we nog meer uitnodigen?

Ik ken niet zoveel bekende Turken…Maar er schiet me nog een naam te binnen: Abraham Tatlises. Geen idee wie het is en of we die op ons tapijt willen hoor…

mmm klinkt leuk, hier nog geen goede döner te koop…te weinig toeristen voor. hahaahaha
fijne avond allemaal

Is hij mooi ? :wink:

Was Abraham tatlesis niet een al oude man?
Als hij lekker is mag hij wel mee :stuck_out_tongue: hahaha

Nou naar z’n naam te oordelen heeft 'ie de 50 al gezien :smiley:

Hahaha ja idd!
Nou ja laten we dan maar andere lekkere mannen zoeken! Ennuh als er meer mensen mee willen?? Jullie zijn welkom he! We halen jullie zo op hoor!

Op mn super dynamisch tapijtje

Ja we hebben nog een paar plekken over! Het wordt wel een beetje krap omdat alle koffers ook mee moeten, dus even het verzoek om niet meer mee te nemen dan puur noodzakelijk is! Zo Diamond heeft gesproken!

We kunnen de koffers ook wel onder aan het tapijt laten hangen :wink: Scheelt weer ruimte

Aan het tapijten-bagage ophangrek! Zeg Rien zal ik nu ff sturen?

Ok neem jij het maar even over, ik begon al moe te worden. Ga ik even languit tussen de kussens liggen! Heeeeerlijk!
Kijk je wel goed uit?! Wow er vloog een vogel vlak over mn hoofd heen, zag je hem?

Ga jij maar ff relaxen, ik neem het stuur wel over! Goed dat je het zegt over die laagvliegende vogels, heb geen zin in een luchtbotsing, krijgen we nog turbulentie ook!