Veel plezier....Welkom thuis deel 5!!

hahahahahhahahaha ik lig hier helemaal dubbel.
ik had al met een vriendin er over om met de supersnelle trein te gaan en dat je er binnen 3 uur in turkije was of even iedereen te ontmoeten even een zonnestraaltje mee te pikken en natuurlijk genieten van alles.
daar in turkije zaggen ze het ook al helemaal zitten als we daar weer waren, omdat het hotel vrijdag weer open is gegaan.
En op veel verzoek van de gasten in het hotel aegean dream het gehele jaar open.

Maar goed aangezien er niet veel plek is op dat tapijtje kom ik met die trein oke??

groetjes jac

Ja kan er nog wel bij hoor! Misschien ga ik ook wel een 2e tapijtje aanschaven…ohw wacht eens wat is dit voor knopje?
Heey dat is handig, iedereen op het tapijt verkleind! Kijk zo past iedereen op 1 tapijt! :stuck_out_tongue:

En ik ben al zo klein :bored: ga je me nog wat verkleinen :frowning:

Heet volgens mij Ibrahim Tatlises. Klinkt hij al direct een stuk lekkerder, of niet? :p;):stuck_out_tongue:

En een stuk jonger hahaha. Rien, goed idee van die verklein-optie. Kunnen we allemaal ‘aan boord’! We moeten nu even langs Jac, anders moet zij zo zielig in d’r eentje met de trein…

Nou voel ik me een giga grote muts, want ik ken niemand van die zangers enzo!! En zo groot, ik kan dus niet mee:no:
Ik hoor het allemaal later wel als jullie terug zijn:yes:
:wave:

@Bep: we pikken ze allemaal op, dus je leert ze zo kennen! En Rien heeft een heel handige verkleinknop dus iedereen krijgt een ienieminieformaat!

oke dat is handig zo’n verklein knop.
hihihihi.
Maar ik zie jullien niet aankomen hebben jullie ook een toeter of zo???

Ohw, ik heb op 't moment bijna geen tijd om te posten en daar baal ik van.:frowning:
Hoop vanmiddag terug te komen.

Groetjes, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

Ik ben terug gekomen, maar na mij is er niemand meer geweest.
Ga nu bijles geven. Tot morgen maar weer.
Fijne avond gewenst allemaal.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN

hihihi idd.
Het is hier rustig.
Maar ze moeten iedereen ophalen he.
Ik zit ook nog te wachten maar gelukkig is het zonnetje er nog.
Maar niet lang meer.

groet

En het mooie weer begint !

Ja wat een mooi weer vandaag! Hoorde net dat het morgen tussen de 20 en 23 graden gaat worden! Joehoe en hoef alleen maar 's ochtends te werken dus 's middags lekker van het zonnetje genieten (op ons tapijtje!)
Bah vanmiddag op m’n werk was het hectisch! Straks eerst 's ff lekker douchen en ontspannen…

Nou ja, ik dus de hele dag, maar dat mag de pret niet drukken, ik zie jullie wel langskomen op het kleedje toch!!

Nou Bep, we hebben een beetje vertraging. Maar zodra we allemaal weer zitten komen we voorbijzweven hoor :wave:

Ze moeten nl langs België passeren :wink:

Zeg, ben ik hier nu echt de enige Belg hier op dit forum die actief mee doet ?

Ja Sev, je bent ons enige en aller Belgje! Ik denk dat we Belgie vandaag niet gaan halen, dus dat komt morgen wel!

Gaan jullie eerst naar Sev,en dan naar mij?? Weet ik het, kan ik me erop instellen dus!!
Tot morgen dan!!

Doe eerst maar jullie land, heb nl het beste plekkie op het tapijt al gereserveerd :wink:

Zal hem er maar weer ff tussen zetten voordat we Nikkiheiden zo meteen vergeten

Nikkiheiden… 26 april… Bodrum
Poellie… 27 april… Side

Iris Askim…27 april…Kemer
Filiz… 27 april…Side
Fransijn…30 april…Side!!!
Missymoi… 30 april… Bodrum (Torba)
Besmile… 5 mei…Vendee ( Frankrijk)
Mar…10 mei…Marmaris
Jacquelientje…2 juni…Alanya
Cynthia…5 juni…Gümbet
Diamond… 7 juni… Alanya
Annemiek…9 juni…Gümbet
Roanna…13 juni…Salou
Nur…17 juni … Adana
**Jac…5 juli… Turgutreis **
MiZz-Stylo0w…8 juli…Kemer
Linda… 18 juli… Playa del Carmen (Mexico)
Marjogege…22 juli…Marmaris
Jacquelientje…31 juli…Kusadasi
Rieneke…1 augustus…Istanbul
Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side