hahahahahhahahaha ik lig hier helemaal dubbel.
ik had al met een vriendin er over om met de supersnelle trein te gaan en dat je er binnen 3 uur in turkije was of even iedereen te ontmoeten even een zonnestraaltje mee te pikken en natuurlijk genieten van alles.
daar in turkije zaggen ze het ook al helemaal zitten als we daar weer waren, omdat het hotel vrijdag weer open is gegaan.
En op veel verzoek van de gasten in het hotel aegean dream het gehele jaar open.
Maar goed aangezien er niet veel plek is op dat tapijtje kom ik met die trein oke??
Ja kan er nog wel bij hoor! Misschien ga ik ook wel een 2e tapijtje aanschaven…ohw wacht eens wat is dit voor knopje?
Heey dat is handig, iedereen op het tapijt verkleind! Kijk zo past iedereen op 1 tapijt!
En een stuk jonger hahaha. Rien, goed idee van die verklein-optie. Kunnen we allemaal ‘aan boord’! We moeten nu even langs Jac, anders moet zij zo zielig in d’r eentje met de trein…
Nou voel ik me een giga grote muts, want ik ken niemand van die zangers enzo!! En zo groot, ik kan dus niet mee:no:
Ik hoor het allemaal later wel als jullie terug zijn:yes:
hihihi idd.
Het is hier rustig.
Maar ze moeten iedereen ophalen he.
Ik zit ook nog te wachten maar gelukkig is het zonnetje er nog.
Maar niet lang meer.
Ja wat een mooi weer vandaag! Hoorde net dat het morgen tussen de 20 en 23 graden gaat worden! Joehoe en hoef alleen maar 's ochtends te werken dus 's middags lekker van het zonnetje genieten (op ons tapijtje!)
Bah vanmiddag op m’n werk was het hectisch! Straks eerst 's ff lekker douchen en ontspannen…